Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 9:11 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 9:49 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Tzn, ten, którego dałeś schemat (bez akumulatora), to jest już pewny :> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 9:51 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Tak, działa u kumpla w jawce.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 10:01 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ale iskra jest lepsza, większa itp. niż z oryginalnym?

[ Dodano: 10 Wrzesień 2007, 00:06 ]
I czy z cewką butelkową muszę coś robić do tego układu, czy zostaje fabryczna (nie trzba nic przewijać itp?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 10:25 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Rozruch bezproblemowy, iskra bardzo dobra - cewka butelkowa oryginalna.
Iskra jest zdecydowanie lepsza jak w oryginalnym i nie gorsza niż w bateryjnym.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 09, 2007 10:37 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ok, to chyba sobie "sprawie" taki zapłon :P, dzięki za pomoc. Na razie proszę o nie zamykanie, poczekam aż mi te części przyjdą i wtedy napiszę czy wszystko OK.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 13, 2007 7:24 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 9:54 am
Posty: 172
Miejscowość: Lubliniec
czesc zrobilem sobie takie cos i niestety nie ma iskry a jest zrobione tak jak na schemacie

_________________
Moje maszynki http://polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar ... ,205/20832


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Wrz 13, 2007 10:46 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
To ja nie wiem, niech się galion59 wypowie, może coś źle zrobiłeś (?). Ja się nie znam...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 14, 2007 2:02 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 9:54 am
Posty: 172
Miejscowość: Lubliniec
Czesc mam to zrobione tak jak na zdjeciach i nie dziala???? nawet na tranzystorze bu407 prosze o pomoc

_________________
Moje maszynki http://polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar ... ,205/20832


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 14, 2007 3:10 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Sprawdź tranzystor oraz diody. Możesz zewrzeć diodę BA159, czyli podłączyć
przerywacz bezpośrednio do bazy tranzystora. Jaki zastosowałeś elektrolit?

[ Dodano: 14 Wrzesień 2007, 16:45 ]
Musisz usunąć wszystkie oryginalne połączenia przerywacza i cewki
zasilającej zapłon. Dokładnie sprawdź czy wszystko jest podłączone
zgodnie ze schematem.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 14, 2007 5:15 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 9:54 am
Posty: 172
Miejscowość: Lubliniec
mam elektrolit 2200/25v tata powiedzial ze moze byc. ide dalej to robic

_________________
Moje maszynki http://polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar ... ,205/20832


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 14, 2007 7:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Byłoby lepiej gdyby elektrolit był na co najmniej 40V. Układ pracuje w konfiguracji
podwajacza napięcia wyjściowego. Dlatego wskazane jest użycie elektrolitu
na wyższe napięcie niż 25V.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 15, 2007 7:21 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 29, 2007 4:20 pm
Posty: 366
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Rower, Ogar 200
Ja dostane części w poniedziałek i zobaczę co będzie :]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 15, 2007 9:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
a czy elektrolit nie stawarza problemów w połaczeniu szeregowym?Nie powinien tu być jakiś nieelektrolit typu ceramiczny?

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 15, 2007 10:40 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
W tym układzie musi być kondensator o dużej pojemności, aby zapewnić
odpowiednio wysoką wydajność prądową. Jedynie kondensator elektrolityczny
może zapewnić dużą wydajność prądową przy dopuszczalnych rozmiarach.
Kondensator stały o tej pojemności byłby dużo większy od elektrolitu.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 15, 2007 11:35 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 9:54 am
Posty: 172
Miejscowość: Lubliniec
elektrolit zastosowalem taki jak radzisz i iskra jest tyle ze przerwa na swiecy nawet nie ma 0.1mm i przeskakuje co jakis czas. moj tata jest elektrykiem i nie wie na jakiej zasadzie to ma dzialac i uklad jest na pewno dobrze zlorzony bo to jest nie mozliwe ze innym dziala a u mnie nie nawet na innej cewce pod bakiem bylo prubowane i na aku tez i nic

_________________
Moje maszynki http://polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar ... ,205/20832


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Mostek prostowniczy

djblack_28

11

3722

Czw Maj 28, 2009 2:26 pm

szachcik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów regulator,mostek prostowniczy

kotek040496

3

2254

Czw Sie 20, 2009 12:06 pm

wasil0915 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ogar 200] Zapłon Bateryjny , Ładowanie

Bzdaku93

2

2627

Czw Wrz 10, 2009 4:27 pm

wasil0915 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Zapłon bateryjny i ładowanie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

DaN

16

8200

Nie Wrz 04, 2005 8:27 pm

DaN Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jak podłączyć mostek i inne

kotek040496

2

1678

Czw Sie 20, 2009 12:10 pm

wasil0915 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 23 Queries | GZIP : Off ]