Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 3:26 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Słaby 023 z K60B
PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 10:43 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Witam.
Mam motorynkę Stellę z silnikiem 023 i gaźnikiem K60B na dotarciu.
Gdy motorynka jest zimna, muszę gaźnik zalać, żeby się lało z komory pływakowej, kilka razy pokopać i może w końcu załapie. Jeśli nie, muszę przebiec z nią 2 km na zapych.
Gdy już załapie, silnik notorycznie przerywa. Przerywa z dużą częstotliwością, co chwila łapie i znów przerywa. Da się z taką pracą silnika wystartować (oczywiście troche mniej efektywnie). Po jakiś 5 min pracy/jazdy silnik zaczyna pracować normalnie.
Kolejnym problemem są słabe osiągi. Niby się ładnie zbiera. Szybko kończy się jedynka, kopniak z wrzucenia 2 do ok 30 km/h. Na tym poziomie się zatrzymuję, bo docieram motor. Od czasu do czasu sprawdzam, czy wszystko ok, i daję gazu do oporu. Motorek odrzuca aż kierowcę do tyłu :D żeby przyspieszyć bardzo szybko do 39 km/h...... i 40-ki już nie wyciągnie :(.

Ponadto, na postoju, gdy przyłoży się rękę do gaźnika, do tego "bębenka", który ma szyjkę na wężyk paliwa, przy pracy silnika czuć, że wieje powietrze. Nie wiem dokładnie skąd i w którą stronę.
W czasie jazdy, mimo że mam dokręcone kolanko, słyszę coś w rodzaju wystrzałów z tłumika. Jednak dźwięk nie wydobywa się z gaźnika ani z wylotu tłumika. Jest cichy i stłumiony i wydobywa się jakby z okolic nakrętki kolanko-cylinder.

Opisałem dokładnie wszystkie problemy motorynki. Czy wiecie, co może być nie tak?
Z góry dzięki za wszelkie rady.

Pozdrawiam, Łowca Śrubek

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 9:03 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 09, 2008 6:15 pm
Posty: 252
Miejscowość: okolice Ostrołęki
Pojazd: Romet 760-Polo
Romet ogar200
Peugeot speedfight2 AC
te strzelanie wygląda mi na święcę
lub coś z zapłonem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 12:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
To że tak zaczyna dopiero chodzić po 5 minutach to pewnie przez to że masz świece iskre F95 i pewnie nie dawno robiłeś szlia (pisałeś że jest na dotarciu) jeśli nie robiłeś to może być źle dopasowany tłok i są zbyt duże luzy. Sprubój jeszcze delikatnie przestawić zapłon i pilnować żęby przerwa na przerywaczu była około 0,4mm a na świecy 0,5mm.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 1:19 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Co do twoich danych regulacyjnych to nie obraź się, kamil_ziomek, ale od 2 lat jeżdżę na oryginalnej świecy (nie pamiętam jaka to, ale oryginalna) i na tym samym zapłonie:
0,45 na świecy
o,35 na platynkach
o,25 przed GMP

Co do problemów na zimno, to już nie ma, po prostu trzeba przechylić trochę motor, żeby naleciało z pływaka do dyszy trochę zupy. I zapala od 3 kopa.

Silnik jest robiony przez dziadka. Był rozłożony na części pierwsze i złożony na oryginał. Dziadek nie toleruje opcji tuningu technicznego.
W sumie to już jest wszystko dobrze, przestało strzelać, tylko te 39 km/h mnie dobija psychicznie... Wszyscy po 50-60-65 km/h a ja 40 nie mogę wyciągnąć.... :(

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 9:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 27, 2007 9:36 pm
Posty: 537
Miejscowość: Las ndk Oświęcimia
Pojazd: WSK Kobuz 175
Simson S51
Łowca Śrubek napisał(a):
kamil_ziomek,
o,25 przed GMP

. :(


ma byc 2mm przed gmp

_________________
PJ CONSTANTINE
YOUTUBE PREZENTACJA SIMKA
BIKEPICS CONSTANTINE
Image
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=318813


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 10:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
A nie czasem 3mm?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 11:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
3 mm książkowo<yes>

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 6:26 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Paź 10, 2007 6:29 pm
Posty: 5
Miejscowość: Poręba
Co do 39 km/h to zrób tak jak ja - jak masz zębatkę 13 z przodu to kup na tył od zwykłej motorynki - przewierć te 3 otwory na śruby i masz ponad 10 km/h więcej. U mnie też dochodziła do 40 i silnik chciał z ramy wyskoczyć, a po takim zabiegu na prostej jest 52km/h.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 7:20 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Mar 01, 2008 2:11 pm
Posty: 69
Miejscowość: Okolice Dobiegniewa
Pojazd: Romet Ogar 205
Łowca Śrubek - czy czujesz że silnik podczas jazdy rozkręca sie do swoich max obrotów i leci te 40 km/h czy jest "przyduszany", poprostu po dodaniu gazu muczy a nie jedzie jak powinien??


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 26, 2008 4:31 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 7:20 pm
Posty: 234
Miejscowość: Głogów dolnyslask
Sinik pracuje na igiełkę. Co do innej zębatki to nie mam zamiaru wymieniać, bo wtedy zdaje mi się, będzie te 52 pruła, ale słabszego kopa będzie miała.

W weekend nagram filmik jak się jedzie i wrzuce na jakiś server, to zobaczycie.

A co do regulacji, to chciałem zauważyć że każdy 023 jest inny. Kuzyn ma też 023 i ma zupełnie inne parametry regulacyjne, żeby było idealnie. Moje są mniej-więcej książkowo, ale z pewną korektą.

Hmm... Tak teraz myślę, może powinienem w gaźniku więcej powietrza dać?

_________________
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=21339

Co do Stelli: trzeba zrobić elektrykę... Potem rejestracja, następnie przeróbki i malowanie :D
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Stella/33810

Remont Stelli............43%
///////////////////////////////////////////||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 26, 2008 5:04 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lut 29, 2008 9:13 pm
Posty: 135
Miejscowość: Sobolew
Pojazd: Yamaha DT 80 LCII i Romet Kadet
Cytuj:
Łowca Śrubek - czy czujesz że silnik podczas jazdy rozkręca sie do swoich max obrotów i leci te 40 km/h czy jest "przyduszany", poprostu po dodaniu gazu muczy a nie jedzie jak powinien??

Jak ktoś tak miał to polecam wymianę pierścieni :)

_________________
Simek sprzedany ;(
http://bikepics.com/members/szisz/86s51enduro/
Nowe moto: DT 80 LCII http://www.bikepics.com/members/Szisz/92dt80/


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów k60b

kamillo93

2

1902

Sob Mar 15, 2008 3:14 pm

kamillo93 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów K60b

jasiu111_2007

4

2651

Śro Mar 26, 2008 8:15 pm

Sponer Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. gaźnik K60b

przemko

1

1829

Nie Sie 24, 2008 1:02 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [k60b] regulacja

adamus007

0

1604

Śro Lut 25, 2009 2:28 pm

adamus007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów K60b pytania i wątpiwości

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

rafik543211

71

17674

Śro Cze 23, 2010 8:36 pm

krzysiuslapa Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 22 Queries | GZIP : Off ]