Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 1:55 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: SIMSON!!!!!1MOZE KTOS W KONCU ODP!!!;/
PostWysłany: Pon Paź 29, 2007 7:09 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
Poraz kolejny witam i prosze zebyscie odpisali!!!bo nastempnego tematu nie bede zakładac!!!
Ostatnio nie miałem iskry i moj sim nie chciał zapalic wymieniłem przerywacz i kondensato r na nowy ustawiłem przerwe na przerywaczu i iskra jest bardzo duza taka ze by konia zabiła przeczysciłem gaznik swiece dałem nowa i moj sim nie chce zapalic;/;/;/ paliwo dochodzi kompresja super lewego powietrza nie dostaje klin na wale jest paliwko w zbiorniku tez zapłon ustawiony 2mm przed GMP i moj sim zaskoczy na 2 sekundy i gasnie...potem musze przeczyscic swiece bo zalana to chyba przez zapłon...i kurde głowie sie juz 2 dzien jak go zapalic na zapych tez nie da rady!!!!! :| co mam zrobic dodam przerwa na przerywaczu 0,4mm ZMENIAŁEM NA 0,5 i 0,6 i dalej tak samo wydaje mi sie ze cos w iskrowniku siedzi moze cos mam złe wyprzedzenie zapłonu zrobie to tylko jak to mam zrobic mi napiszcie w ktora strone przekrecic iskrownikiem tak jak wskazowki od zegara czy w przeciwnom strone??bo to chyba ostatnia zecz dlaczego nie chce zapalic ;/
I maja tu pisac doswiadczeni ludzie ktorzy siedza w tym juz troche a nie jakis pierwszy lepszy łepek ktory ma 8lat!!! czekam na odp jak sie uda to postawie temu komus duze <piwo>

[ Dodano: 29 Październik 2007, 20:12 ]
dodam ze jak go pale to strzeli z tłumika...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 29, 2007 7:58 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
U mnie coś takiego występowało gdy odkręciła mi się dysza główna w gażniku. Zalewanie świecy może też być powodowane przez nieszczelny simmering od strony sprzęgła.

A co do strzelania w tłumik to efekt późnego zapłonu.

Tu masz schemat ustawienia:
Image

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 08, 2007 9:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
kurde...;/iskra jest duza kolor niebieski paliwo dostaje ale chyba za duzo jak wyregulowac dopływa paliwa w simsonie gaznik 16n-3 czy cos takiego moze to bc wina ssania?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lis 09, 2007 12:13 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
może być wina ssania. Ustaw przerwę na świecy na mniejsze niż książkowe 0,4mm . U mnie na standardowych ustawieniach tez nie chodził. Wystarczyło delikatnie puknąc w głowicę swiiecą (zmniejszyc przerwe) i zaczął palić. Jeżeli to natomiast nie pomoże pobaw się regulacją gaźnika. Co do zapłonu to poprostu ustaw standard 1,8


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 15, 2007 5:32 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Cze 08, 2007 10:50 pm
Posty: 37
Miejscowość: Łódź
ehh standardowo 1,8 :/ też się tym zasugerowałem jak każdy tak pisał. Ja mam WFM z 1965r
i na początku po postawieniu ją na nogi ustawiłem tak jak wszyscy pisali. Ale to nie teki rocznik ;) u mnie trzeba było zrobić koło 4 mm zapłon bo tak jest książkowo.(było to maxymalne przekręcenie iskrownika w lewo - widocznie tak w oryginale było od razu robione.

Najlepiej to znajdź gdzieś wiadomość jak masz mieć ustawiony zapłon w konkretnym modelu i dopiero ustaw. A przy okazji możesz sprawdzić czy pierścienie są dobre i od razu ładnie przykleisz cylinder i głowice.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Iglica - jak to z nią w końcu jest?

pawlak73

2

1282

Śro Lip 02, 2008 1:57 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jaką w końcu świecę dać ??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pawkli

15

4263

Wto Sie 26, 2008 9:03 pm

pawkli Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulator napięcia ma ktoś jakiś pomysł :)

michal91a

5

2899

Pon Paź 15, 2007 6:00 pm

michal91a Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Scieło klin nie da sie go wyciągnąć ma ktos pomysły!!!!!!!!!

bulik1_3

7

2115

Nie Sie 24, 2008 7:13 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Czy posiada ktoś schemat silnikowy do Charta?

deteve

11

4140

Wto Sie 14, 2012 9:32 pm

Skyer Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 20 Queries | GZIP : Off ]