Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 23, 2024 5:39 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Wto Mar 06, 2012 6:04 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Mam KLR 650, jak jest zimna to odpali ładnie na ssaniu, za którymś razem, jak już sie rozgrzeje, to ciężko ją odpalić, odpalić ją mogę tylko na ssaniu, nie wiem dlaczego, ale to i tak nie zawsze, dużo musze 'chechłać' nim załapie, bez ssania w ogóle się nie odzywa. Motocykl jest silny, dobrze idzie. Co to może być? Zawory? Świeca?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:24 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Śro Mar 07, 2012 12:10 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
No zawory mógłbyś sprawdzić, tym bardziej przed sezonem. Poza tym KLR to singiel więc koszt świecy będzie niski - to też możesz zrobić przed sezonem. Ewentualnie zostaje jeszcze gaźnik.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Śro Mar 07, 2012 10:59 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
slawek90 napisał(a):
A wolne obroty dobrze trzyma na ciepłym silniku czy przygasa ? Z pycha na ciepłym zapali od razu ?


Z pycha? Tego nie odpalisz na pycha :D chyba, żeby siedziały ze dwie osoby na nim to może z 3 na asfalcie by drygnał.

Jak ciepły to ładnie trzyma obroty, nie przygasa, idzie jak burza, jak zimny to pochodzi trochę na ssaniu i też alergia nie gaśnie. Ale do odpalania dziad się kwapi, wymienie świece i zobaczymy co mi odpowie, kochana :)


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:19 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Śro Mar 07, 2012 11:29 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Na ssaniu też chodzi dobrze?

-- 07 Mar 2012 23:30 --

slawek90 napisał(a):
Z pycha na ciepłym zapali od razu ?

Singla 650 nie utargasz tak łatwo jak się wydaje <spoko> W dodatku samemu.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Śro Mar 07, 2012 11:58 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Nowe świece+regulacja zaworów :)

650 na pycha i to w silglu lokurva u mnie nawet gdy DR zgasła podczas jazdy to nie było sensu puszczać sprzęgła żeby odpaliła bo kończyło się zablokowanym kołem :F

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Czw Mar 08, 2012 5:55 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Są szanse na wypierdolenie :F

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Czw Mar 08, 2012 3:38 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
W piątek pod wieczór wymienie świece i napiszę co i jak.

Jak reguluje się gaźnik powiedzcie mi lepiej, to nie ogar XD


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:18 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Czw Mar 08, 2012 6:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
ee narazie nie tykaj gaźnika :> jakby był gaźnik rozregulowany to na ciepłym by idealnie nie chodził. wydaje mi sięże może byc tak że ma maly luz na zaworach, i na ciepłym silniku tego luzu poprostu nie ma i dlatego jest problem z odpaleniem.

Ps crf 450 odpalaliśmy na pycha z 4 biegu i jak już ruszył tłokiem to na 3 i brała :D

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Czw Mar 08, 2012 8:36 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Może mieć po prostu za bogatą mieszankę. Sprawdź jeszcze koniecznie luzy zaworowe bo może masz już podparty któryś zawór ;)

Wracając do mieszanki, sprawdź czy w końcówce wydechu jest dużo czarnej sadzy.

Pelas, w ile osób odpalaliście tą CRF'ke, bo raczej nie samemu? :] CRF odpalić to jeszcze ciężej niż KLR... :D

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Czw Mar 08, 2012 8:40 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Grzechu napisał(a):
Może mieć po prostu za bogatą mieszankę. Sprawdź jeszcze koniecznie luzy zaworowe bo może masz już podparty któryś zawór ;)

Wracając do mieszanki, sprawdź czy w końcówce wydechu jest dużo czarnej sadzy.

Pelas, w ile osób odpalaliście tą CRF'ke, bo raczej nie samemu? :] CRF odpalić to jeszcze ciężej niż KLR... :D


Czego mieszanki?


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:17 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Pią Mar 09, 2012 1:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
no końcówka wydechu czarna za dużo paliwa, ale to też mi się wydaje może byc lipa jeżeli motor przepala olej... spójrz na kolor świecy,
Grzechu w 3 sie rozpędzaliśmy potem jeden wskakiwał puszczał sprzęgło a my we 2 jeszcze tachaliśmy ją :\

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Pią Mar 09, 2012 4:36 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Pelas napisał(a):
Grzechu w 3 sie rozpędzaliśmy potem jeden wskakiwał puszczał sprzęgło a my we 2 jeszcze tachaliśmy ją :\

I tu masz odpowiedź na odpalanie singla na pych samemu ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Pią Mar 09, 2012 4:58 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
A więc, dziś odpaliłem go na chwile na ssaniu, odpalił i zgasiłem. Po kilkudziesięciu minutach chciałem odpalić i dupa, nic, nawet nie łapie. Wykręciłem świece(a przed tym pół motoru... :P) no i sporo nagaru na niej było, wyczyściłem wkręciłem i tez nic. Jutro rano kupie świece i może płyn do nasączania filtru powietrza, wkręcę, zaleje benzyną i zobaczymy jak to będzie.

Co do sadzy na wylocie tłumika, no jest czarny nalot, no ale mi się wydaje, ze jak w każdym, przecież nie będzie krystalicznie czysty :D

Ah, patrzałem iskre, no tej świecy, to ona skacze po tej elektrodzie, z kąta, w kąt, i jakaś taka słabizna, aku się ładuje, jutro na nowej zobaczymy.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 10:16 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 11:40 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Oczywiście, że nie będzie krystalicznie czysty, ale nie może być też dużo "sadzy". A świece wyczyść i kawałek się przejedź. Jeżeli nadal będzie czarna to znasz odpowiedź.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 12:38 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
A oleju Ci nie wpierdala :F

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Mińsk 125 cięzko pali

Crossista12

3

13047

Pon Lut 03, 2014 7:04 pm

Soka Zobacz ostatni post

Brak nowych postów GPZ 500s 94r nie odpala, słychać stuki, pilna sprawa

kamilbob

14

18431

Wto Wrz 03, 2013 9:42 pm

kamilbob Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]