Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 10:39 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 4:20 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
właśnie widze jak ty się znasz , gaźnik 24mm to możesz sobie zakładać do na maxa ztuningowanych silników a nie ty każesz mu wkladać gaźnik 24mm do seryjnej 50tki więc pomyśl najpierw jaki to ma sens,po co mu gaźnik 24mm jak silnik nie przepali tej dawki paliwa i osiągów też nie zwiększy bo problem nie leży w gaźniku, byli tacy co tak próbowali i było tylko gorzej, widać nsr to nie romet, a co do modułu to nie nazwałem tego blokadą tylko po prostu ten moduł ma taką charakterystykę , ale pewnie wiesz lepiej mimo że nie miałeś styczności z Nsr.<brawo>z niecierpliwością czekam jak pokażesz jak twój Ac08 zamyka obrotomierz chociaż na tym 1 biegu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 4:49 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
CHŁOPAKI !!! Nie ma co się kłócić!! może nikt nie ma racji."Moim" zdaniem gaznik 24mm jest za duży ze wzgeldu na to ze silnik dostanie ladnie po dupie i moze sie zatrzec.... słowa starego mechanika.
Gaznik 18mm jest w sam raz.

Moze cos takiego :http://cgi.ebay.pl/HONDA-NS-1-NS-50-VERGASER-SCHLACHTFEST-1_W0QQitemZ300269190584QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item45e9703db8&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1399|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 5:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Jeśli w skrzyni biegów lub przy zmieniaczu jest jakiś czujnik to możliwe jest, że na luzie wkręca się na np. 12tyś a ograniczenie jest dopiero na najwyższym biegu, lecz jest to mało prawdopodobne rozwiązanie jako blokada, ponieważ są dużo lepsze i prostsze sposoby.

Co do gaźnika to to, że ma on 24mm to nie oznacza od razu, że podaje on bardzo dużą dawkę paliwa. Po prostu przy przelocie 12mm dostaje za mało paliwa, lecz nie można zwiększyć tej dawki bo będzie za mało powietrza. Większy przelot umożliwia podanie większej dawki mieszanki


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 6:29 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Kwi 27, 2009 2:16 pm
Posty: 49
Miejscowość: Berlin/Stargard szcz.
Pojazd: Honda nsr 50
jawa 50 mustang
kawasaki gpz 250
mr 1 rys (renowacja)
jawa 175 1960 (renowacja)
A ja wroce do sprawy modulow jak chcecie dobry modul kupcie cdi od malossi w mopshop za 56 euro.ma on zmiennione mapy zaplonu i pozwala cylkowi na wieksze obroty.

---- Połączono -----

a chlopaki jeszcze jedno pytanie z innej beczki, chcialem wlasciwie w silniku zamontowac skrzynie 6cio biegowa od ns1 niestety mam problem ze zdjeciem kosza tam jest taka dziwna sroba jak to odkrenciliscie??
Fota>>

>> http://www.iv.pl/images/d7z3exhwtb42q89cw5r7.jpg <<


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 9:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
jak silnik nie ma zadnych ograniczników to i na gaźniku 12 mm na niskim biegu zamknie obrotomierz, przykład użytkownika z innego forum który miał w ns1 gaźnik 12mm i na 1nce zamykał obrotomierz, na większym gaźniku jak nie było nic kombinowane to nie zatrzesz silnik bo oprócz większej średnicy gardzieli ma większą dyszę główną.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Cze 11, 2009 2:14 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Maj 11, 2009 6:48 pm
Posty: 23
Pojazd: Honda NSR 50 (sprzedam)
Jawa 50 w częściach
Może zamiast jęczeć bo zatrzesz silnik powiedzcie mu "trzeba będzie zwiększyć dawkę oleju przy większej dawce mieszanki, ponieważ niezależnie od gaźnika dozownik poda tyle samo w NSR". Co do czujników w skrzyni, jest tylko 1-biegu jałowego, odpala zieloną lampkę opisaną jako NEUTRAL i nie zjada obrotów. Poza tym na początku już była podpowiedź co do gaźnika, większy gaźnik i dysze od mniejszego [R-Man]
W moim rozumowaniu większy gaźnik szybciej i lepiej będzie rozbijał paliwo w powietrzu, co skróci czas "przygotowywania" mieszanki + szerszy kruciec i zawór membranowy skróci czas podawania jej do cylindra, co za tym idzie więcej obrotów i lepsza siła na wyższych ich wartościach. Mniejsze dysze ograniczą ilość paliwka i nie potrzebne będzie wiadro, konewka czy kapelusz teścia za wydechem. Sprawdź czy dysze od twojego HM166, bo chyba taki masz, pasować będą do 18-20-24 czy 500mm gaźnika jak wolisz.
Jane ja mam niby dyfuzor odblokowany, tzn pusty, ograniczniki membran odgięte, gaźnik HM166, czyli oryginalny, więc dlaczego wkręcę moją pszczółkę normalnie bez zająknięcia do 10, 11 to już skoki i spadki, na luzie, a na biegu 1, 2, 3 = 9-10k rpm.
Na zębatkach 14-38 wyciągnąłem 80 km/h na prostej i bez mocniejszego wiatru w pysk, ale tak mi szkoda silnika jak tak jęczy i się męczy, a jadąc pod górę spadam do magicznych 65 na których czuję moc :D .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Cze 11, 2009 10:28 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
boski_dzik ja na 4 wkręcam na 9.5 tyś na prostej to jest 100km/h przy moich przełożeniach i nie uważam tego za jakieś osiągnięcie <soczek> i twierdze że mój silnik nadal nie rozwija pełnej mocy ;[ ;[ , bo na niższych biegach nie da się wjechać na wyższe obroty gdy potrzeba bardzo dynamicznie się rozpędzić, bo wiadomo że na 4 biegu nie warto trzymać by było 11-12 tyś bo szkoda silnika i jakie byłoby spalanie wtedy ale na niższych biegach chętnie bym się pobujał na wyższych obrotach ( lubię ten dźwięk :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Cze 11, 2009 10:29 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Co do gaźnika, powinien mieć on chociaż zbliżoną powierzchnię przekroju przelotu do pow okien płuczących. Większy gaźnik = lepsze chłodzenie, większe płukanie, slabsze niższe obr i lepsze wyższe. Dzieje się tak ze wzglęgu na powierzchnię w której przygotowuje mieszankę jak zauważył nasz kol wyżej. To sprawa ciśnień jakie panują w gaźniku. Wydaje mi się że bezpodstawnym jest myślenie o większym gaźniku nie biorąc pod uwagę przepustowości membrany, a raczej powierzchni na jaką odchylają się listki zaworu. Popieram słowa Adasia, większy gaźnik wcale nie oznacza większej ilośći niespalonej mieszanki, jeżeli ktoś tak już kombinował - widocznie źle ustawił gaźnik do silnika. Ciekawostka, aprilia rs 125 jest wyposażona w gaźnik o przelocie 38mm (lub 36 w zależności od wersji), z kolei mz 250 i 300 tylko w 30mm a jaka różnica pojemnośći ? Tu wazna jest powierzchnia okien oraz moment strojenia silnika. Do 50-tki kręcącej 10 - 11 k rpm proponowałbym 21mm z dyszą ok 80 dla symetryka i 90- 92 dla membranowca (choć to też są indywidualne jednostki).
Boski_dzik nie bój się o silnik - dla niego szkodliwe są dopiero obroty powyżej rezo, czyli >10k rpm, w rezo śmiało możesz latać, w końcu do tego został stworzony ten silnik.

Jane50123 bardzo Cię proszę, nakręc film z kokpitu jak przyśpiesza Twóje moto...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Cze 11, 2009 10:47 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
a macie pomysł gdzie dostać w przystępnej cenie twardsze płytki do membrany, nie ma nic taniej niż te po 100?, co do filmiku to z chęcią nagram ale macie jakiś pomysł jak przymocować aparat/telefon ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Cze 11, 2009 11:30 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Twardsze płytki - inna częstotliwość rezonansowa drgań, zmieni się charakterystyka silnika na bardziej wysokoobrotową, zakres mocy przesunie się wyżej. Wejdz na agmot.pl poszukaj listków. Co do filmiku, aparat/kamera przyklejona do baku za pomocą taśmy Mac'Gyver'a ( :F mam taką zieloną - super trzyma :D ) pod aparat jakaś gąbeczka która zatrzymuje wibracje silnika... i tyle.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Czw Cze 11, 2009 11:56 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
A jak potem oderwać taką taśmę od aparatu ?? Może ma ktoś jakiś inny pomysł ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pią Cze 12, 2009 8:20 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 6:26 pm
Posty: 40
Pojazd: NSr 50
boski_dzik przy przełożeniu 14/38 80km/h to jest jakieś 8 tyś na 4 biegu z tego co pamiętam, więc jak pszczółka Ci się nie rozpędza :] a jak pod wiatr trzeba redukować to szkoda tak jeździć, już lepiej jechać te 70 i ale mieć trochę "zapas" mocy..


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 11:04 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
Wszystko pięknie ładnie ale gdzie można zakupić ten gaźnik 21mm?? szukałem wszędzie!
Moja NSR 50 teraz po odgieciu membran leci 75kmh a z gorki 80 ( oczywiscie przy pozycji na jeża).Więc gdzie ten gaznik?? i jak wyregulowac dawkę oleju ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pią Cze 19, 2009 11:59 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Gaźnik 21mm nowy można zakupić choćby na tej aukcji http://moto.allegro.pl/item662834984_sk ... h8051.html :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning
PostWysłany: Pią Cze 19, 2009 3:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 29, 2009 3:18 pm
Posty: 38
Pojazd: NSR 50ccm
Cytuj:
Gaźnik 21mm nowy można zakupić choćby na tej aukcji http://moto.allegro.pl/item662834984_sk" target="_blank ... h8051.html :)


Do tego gaznika nie pasuje króciec ssący w nsr 50...

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 66eb948471

taki pasuje


Ostatnio edytowany przez DJMETRIX, Pią Cze 19, 2009 3:06 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet Via City] Tuning, blokady

razorslr

6

4853

Śro Cze 24, 2009 8:09 pm

Partyzant Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

zetka

5

7395

Nie Mar 27, 2011 5:39 pm

bociek1989 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

tompior111

34

16691

Pią Kwi 25, 2008 10:59 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Blokady?

Filip35

6

4038

Pon Lip 07, 2008 8:33 pm

Filip35 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Blokady

nikodem

5

4806

Pią Maj 06, 2011 6:02 pm

nikodem Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.067s | 20 Queries | GZIP : Off ]