Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 11:01 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 8:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
tłok po przeróbce cyla ma być odwrotnie :) ja miałem odwrotnie ;)

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 10:25 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
hmm no dziwne to dla mnie jest żeby był odwrotnie,ale nie mam innego wyjścia.

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 10:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Obojętnie jak byle by zamki nie chodziły po oknach.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Pią Sie 27, 2010 10:56 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
ok,już rozumiem ;)a mam jeszcze pytanie co do gaźnika,bo aktualnie nie mam kasy żeby kupić jakieś dellorto.... więc chciałem dać gaźnik od sima z większą dyszą lub gaźnik od Mińska 125 (PACCO 24mm) z mniejszą dyszą.Co o tym myślicie?

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 5:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Tłoka nie musisz obracać jeśli ktoś kto wykonał ten cylek nie dojebał płuków za dużych. Co do gaźnika to z Minska będzie za duży, z simka powinien być ok (zawsze można też go rozwiercić). Sam kiedyś miałem 50/4 z charta w silniku 019 tak, że na lajcie można to wykonać :D Aha i kartery nad spawaj też od strony zapłonu i sprzęgła bo jak dobrze pamiętam to szpilka wyjdzie na wylot i może kiepsko się to trzymać :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 8:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
przymierzałem tłok i zamki wypadają na dorabianych oknach,więc muszę odwrócić tłok taak co do karterów to tak jak mówisz zostaną obspawane też od środka,tam gdzie wypadną szpilki i tam gdzie są kanały płuczące bo może jeszcze je pogłębię.Jeśli miałeś taki silnik to może mi opowiesz co nie co o osiągach,przełożeniach,sprzęgle,ustawieniu zapłonu,wydechu i gaźniku? jak miałeś te sprawy rozwiązane? ile to leciało? :-) a czy miałeś jakoś przerobiony tłok,odchudzanie? pozdrawiam

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 9:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Hmm przełożeń już niestety nie pamiętam, co do osiągów nie podam konkretnej wartości bo nigdy nie zmierzyłem i nie chcę strzelać, ale pamiętam, że chińskiego kibla brałem na 2 lokurva Z zapłonem były dość spore problemy bo platynki jakoś szybko padały, i silnik nie mógł się do końca wkręcić, padło mi też jedno magneto :) Sprzęgło jak dobrze pamiętam w miarę dawało radę, dopiero po założeniu spawaka nieco ślizgało. Osprzęt to tak jak pisałem spawak (kiepski bo kiepski ale kiedy go robiłem to nawet w simsonach mało kto miał) i gaźnik G20 od WSKi. Tłoki padały jeden po drugim choć po części na pewno było to spowodowane przez głowicę którą zamontowałem. Skrzynia o dziwo się nie rozpadła choć miałem czasem problemy z wypadaniem biegów ale było to spowodowane kiepskim stanem zmieniacza. Silnik zakończył swój żywot kiedy założyłem spawaka i chciałem odbyć jazdę próbną, nie zdążyłem wbić nawet 3 i tłok się rozpadł, skrzywiła się korba i karter ukruszył w miejscu skrzyni korbowej. Po tym dałem sobie spokój i przerzuciłem się na silnik charta ale to już inna historia... ;)

--------- 29 Sie 2010 22:25 Połączono ---------

Aha tutaj jakieś foty tego chujstwa http://www.bikepics.com/members/przem578/0850t1/
Dodam jeszcze, że uchwyty silnika gieło mi troszkę <hahaha>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Pon Sie 30, 2010 8:03 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
przeróbka tego silnika jest bezsensu tylko z tego względu że się bardzo szybko rozleci. Ją miałem 70/4 od sima w 019 na gazniku 19n1. Niepowiem bo zapie... jak głupi na 13/33 coś koło 80 km/h . Pamiętam że prawie wziołem honde crm 80 (delikatnie była szybsza). Niby fajnie ale zapłon i zmieniaćz regulowałem codziennie, a co jakieś 500 km wymieniajem jakiś tryb ze skrzyni (przeważnie ten na wodziku) magneto musiało być zespawane bo się urywało co kilka godzin. Ją bym na twoim miejscu sprzedał ten silnik i kupił od sima s50 po tuningu osiągi by były praktycznie te same, a kupisz go już od 200 zł

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Pon Sie 30, 2010 6:20 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
co masz na myśli mówiąc że tłoki się rozpadały? miałeś sprzęgło 2 czy 3 tarczowe? Co do tego magneta to w którym miejscu spawać? nie chce silnika sima... jeśli ten się posypie to wsadzę silnik charta tak jak kolega bo mam akurat taki tyle że nie kompletny ;>

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: cylinder 50/4 charta w 019/023 ??
PostWysłany: Śro Wrz 01, 2010 1:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
sprzęgło było normalne tylko tyle że było w doskonałym stanie i nowe tarcze, oczywiscię widać było że przekładka z tymi bolcami się zużywała.
Magneto trzeba zespawać przy samej krzywce

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów cylinder 70 do charta?

gonzo500

10

4835

Sob Wrz 02, 2006 6:03 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder simsona do charta

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

MaciejH92

21

8209

Czw Wrz 20, 2007 10:02 pm

kazik3193 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. cylinder 60cm3 do charta

wolny1994

1

1905

Czw Gru 20, 2007 2:22 pm

R-Man Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 6-cio kanałowy cylinder do Charta

Sk@tty1

13

4382

Śro Lis 05, 2008 6:23 pm

Sk@tty1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [50T1][019] Cylinder z Charta 027

pawzl

13

4332

Czw Lip 23, 2009 7:23 pm

pawzl Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 20 Queries | GZIP : Off ]