Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 4:59 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Cylinder 60cm3 > szlif??
PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 9:50 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lip 28, 2006 9:32 pm
Posty: 83
Miejscowość: Lêbork
Witam, Mam pytanko.. Co bardziej polecacie szlif orginalnego cylindra czy te tuningowe z allegro? I jeszcze jedno jak mozna sprawdzic po którym szlifie jest mój cylinder?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 11:22 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
sprawdzic mozna przez zmierzenie jego średnicy, podstawowa to 38 a każdy szlif + 0.25 czyli 1 szlif 38.25 . a te tuningowane nie sa zle, ale nie wszystkie. one sa tuningowane bo maja srednice 40

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 21, 2006 1:53 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 16, 2006 10:17 am
Posty: 118
Miejscowość: Radom
ja bym zeszlifował bo mam mało kasy
ale jak cie stać to oczywiście lepiej mieć z allegro

_________________
Imposible is nothing :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 21, 2006 7:39 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
szlif + nowy tłok pierścienie itd... wyjdzie drozej niz nowy zestaw... ale nie wiem co by bylo lepsze..

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 21, 2006 7:43 pm 
Ja bym dał do szlifu, nie wiadomo co za części sprzedają na allegro (chodzi mi o jakość), a szlif, to masz oryginalny cylinder i gra...


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 22, 2006 9:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Na Twoim miejscu też dałbym do szlifu,ponieważ te z Allegro to często poprostu lipa.Cylindry są te krótkotrwałe.A jak sprawdzić po którym masz szlifie ? to proste suwmiarką ;):D

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 22, 2006 9:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Ja kupiłęm zestaw 55ccm ale w sklepie z części za 85zł i łądnie chodzi, a to ze jest króto trwały to bzdura, już przejechałem 3500km i dalej silnik wykazuje chćeci do współparacy, ostatnio nawet mnie pozytywnie zaskakuje


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 22, 2006 10:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
miki1002 napisał(a):
Ja kupiłęm zestaw 55ccm ale w sklepie z części za 85zł i łądnie chodzi, a to ze jest króto trwały to bzdura, już przejechałem 3500km i dalej silnik wykazuje chćeci do współparacy, ostatnio nawet mnie pozytywnie zaskakuje

Zależy od kogo kupisz ! zależy jak użytkujesz !

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 22, 2006 10:19 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Najlepszym rozwiązaniem jest szlif starego oryginalnego cylindra. Można kupić też oryginalny czeski ale to graniczy z cudem :D Za szlif i tłok(ok 40zł) na pewno zapłacicie mniej niż za ten badziew z allegro. Jedyna zaleta tych z allegro to są fabrycznie spasowane, co w stosunku do prywaciarskich części bardzo dobrze o nim świadczy
.
miki1002 napisał(a):
Ja kupiłem zestaw 55ccm ale w sklepie z części za 85zł i ładnie chodzi, a to ze jest króto trwały to bzdura, już przejechałem 3500km i dalej silnik wykazuje chćeci do współparacy, ostatnio nawet mnie pozytywnie zaskakuje


I co z tego że przejechałeś 3500km, poczytaj ile oryginalny silniczek wytrzymywał 1000km to był pełny okres docierania, zobaczymy jak będzie się zachowywał po większym przebiegu.

A tak na marginesie to nie wierzcie sprzedawcom na allegro że dodają dobrego kopa i takie tam..... To są brednie wyssane z palca <hahaha>

Tylko nie piszcie że "Ja założyłem 60cm3 i silnik dostał kopa" Tak piszą ludzie którzy mieli wyjechany stary cylinder i po zmianie na nowy odczuli że motor jest mocniejszy, ale gdyby zamontowali oryginalny cylinder było by to samo...

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 22, 2006 10:32 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Nom mocy raczej nie dodaje, ale właściciel lepij się czuje jak mói mam 60ccm, Zobaczymy jak się będzie sprawował, jeszcze dwa sezony będę musiał nim jeździć. KAżdy chyab wie że orygina;ny czeski cylinder jest najlepszy. Właściwei po to się wyjmienia zajechany cylinder zeby poczuć jeszcze to przyszpeiszenie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lis 24, 2006 3:08 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Ja też mam 55cm3 ALMOTU i jestem zadowolony ;) Polecam! Pzdr.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 19, 2007 1:21 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sty 14, 2007 3:41 pm
Posty: 27
Miejscowość: Warszawa
simson_s51 <-- to w takim razie po co zmieniac cylinder z 50cm3 na 60cm3 skoro to nic nie daje ?[/scroll]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 19, 2007 1:35 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Mój oryginalny był tak zużyty że zdecydowałem sie na 55cm3 :P Zmiana jaką zauważyłem to moc juz od dolnego zakresu obrotów czego nie było u mnie z oryginalnym cylindrem :P Na jaki cylek sie ktoś zdecyduje to już indywidualna sprawa :P Pzdr

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 19, 2007 2:50 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Cytuj:
simson_s51 <-- to w takim razie po co zmieniac cylinder z 50cm3 na 60cm3 skoro to nic nie daje ?


Gdy oryginalny cylinder jest wyjechany a obywatelowi nie chce się robić szlifu albo już nie ma czego szlifować to można kupić 60(55)ccm3 i będzie jakaś róźnica. I trzeba powiedzieć że część osób jest naiwna i wierzy w bajki ludzi z allegro którzy piszą że można wycisnąć 80km/h

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 19, 2007 3:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Magnum 200, mialem to samo :D
a co do tego to jak sie odelzy 60 to moze byc cos b.dobrego :P


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. cylinder 60cm3 do charta

wolny1994

1

1907

Czw Gru 20, 2007 2:22 pm

R-Man Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson s51- Cylinder 60cm3

marcintroc01

5

2912

Pią Maj 02, 2008 7:52 pm

RedDevil Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder 60cm3 do Ogar 205

dawidboger

3

2364

Pon Sie 04, 2008 1:01 pm

Lipton Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Zrobić szlif czy Kupić cylinder 60 do charta?

JacekPL1

6

4817

Czw Lut 03, 2011 11:44 am

apollan Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. 60cm3 ogar

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bartek12

23

5990

Pią Lip 20, 2007 8:22 am

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]