Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 11:53 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 4:27 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 5:02 pm
Posty: 174
Miejscowość: Mazowieckie
Pojazd: Romet Chart 210
ja mam binga


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 5:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
kazik3193 napisał(a):
Nie lepiej kupic Binga ma wiecej funkci do regulowana:D i ma pompke:P


Lepszy 14MC, mniej pali na tym gaźniku. I właśnie nie ma tyle regulacji i nic się nie rozregulowywuje, jest banalna regulacja tylko wolnych obrotów, a po co pompka? Jak chart zawsze od kopa pali na 14MC tylko rano lepiej ssanie dać na około 20 sekund.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 7:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
No własnie a jak nieraz trzeba przyregulowac poziom paliwa...I bing jest wogóle lepszy bo jest nowszy ma wiecej funkcji które sie nie raz przydaja:D a lepiej zapompowac gaznik 3ma ruchami palca niz czekac niz wolny bing sie przeleje:P A jak ma gaznik bing który jest dobry to po co ma wydawac kase? a jak silnik jest w dobrym stanie to spalanie nie powinno byc wieksze niz 2,5-3l <Czytaj>

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 10:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
kazik3193 napisał(a):
a lepiej zapompować gaźnik 3ma ruchami palca niz czekac niz wolny bing sie przeleje:P

zgadzam się z tym tylko chciałes chyba powiedzieć że nie hccesz czekac na ssanie w 14MC :P , a co jeśli np. przeszlifujesz sobie cylinder czy zrobisz cokolwiek po czym będzie trzeba zmienić dawkę paliwa, BING ma regulację obrotów i poziomu iglicy a 14MC regulowanej iglicy nie ma, a po za tym skoro 14MC jest lepszy od BINGa to jak wyjaśnisz to że starsze modele były produkowane z 14MC a później zaczęto importować BINGi i zrezygnowano z 14MC ??

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 12:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Pogubiliście się w gaźnikach widzę...

To co sprzedają jako gaźnik "bing 14", to nic innego jak gaźnik od silnika sachs i kadeta 110 automatic.


W charcie występują 2 typy gaźnika

14mc - ma duży wlot powietrza i mocowanie do króćca za pomocą "ucha" (jak w starych rometach). Ma też jedną wadę - jeżeli masz bardzo szczelny układ paliwowy, to musisz kopnąć ok 2-3 razy. Posiada on ssanie.

bing (dokładnej nazwy nie pamiętam) ma mały wlot powietrza i mocowanie do krócća za pomocą "obejmy". Ma on pompkę paliwa oraz ssanie - bardzo pomaga przy rozruchu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 1:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
nazwa BINGa to 1/14/206 mam to wszystko dokładnie opisane w ksiąrzce o Rometah

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Ostatnio edytowany przez Sk@tty1, Wto Sie 21, 2007 1:30 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 1:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Sk@tty1 napisał(a):
nazwa BINGa to 14MC



NIE! Gaźnik bing, a gaźnik 14mc, to dwa różne gaźniki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 1:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
bno sorry to żeczywiście mylące nazwa BINGA to 1/14/206

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 9:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Sk@tty1 napisał(a):
że nie hccesz czekac na ssanie w 14MC


A po co czekać? Mi zawsze odpala od kopa czy zimny czy ciepły bez ssania. Tylko jak jest temp. mniejsza od 10C to włącza się na chwilkę ssanie. Jak wam charty palą na tych waszych gaźnikach? Bo ja jak już pisałem, czy zimny czy ciepły zawsze od kopa, jedynie dzisiaj pod sklepem za drugim bo zagadałem się i zapomniałem w prawej manetce włączyć zapłon.

kazik3193 napisał(a):
spalanie nie powinno byc wieksze niz 2,5-3l


Mi na 14MC przy prędkości 40km/h pali poniżej 2l. A na pełnym gazie około 2,4l.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 22, 2007 1:05 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
ale mozliwe że daje mniejsze osiągi- no tego nie wiem ale mi na BINGu 1/14/206i teraz na Simsonowskim pali zawsze z 1-3kopa jak jest zimny a jak jest ciepły to z pierwszego zawsze i są wyższe osiągi ja jestem zadowolony

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 22, 2007 8:14 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Sk@tty1 napisał(a):
ale mozliwe że daje mniejsze osiągi


Nie zmniejsza, kolega ma charta z gaźnikiem BINGA, niedawno spróbowaliśmy dać do mnie ten gaźnik, odpalał od kopa jak na moim 14MC, a osiągi to w sumie takie same. W ogóle różnicy nie było.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 22, 2007 2:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
yazimoo, ale i tak na gazniku Bing powinien miec troche lepszego buta moze zle miałes nastawiony ten gaznik bo ustawienie zapłonu i gaznika to podstawa zeby silnik rozwijał pełną moc.I moze miałes zle ustawiony gazior i minimalne przestawiony zapłon i dla tego moze nie odczówałes róznicy:P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 22, 2007 3:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Zapłon mam idealnie ustawiony. W charcie to jest banalne. A gaźnik był kolegi. Ja i tak wole 14MC. Każdy ma swoje zdanie na ten temat i koniec.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 31, 2007 9:31 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
Witam
Mam pytanko związane z moim gażnikiem. Pisze na nim 1/14/206 a więc mam Binga 1/14/206? Jeżeli tak to gdzie w nim jest ssanie? Pytam bo wiem że bingi mają ssanie a ja mam tylko pompke i taki jakby zawór co odcina dopływ powietrza z filtra, a więc gdzie to ssanie? I jeszcze jedno gdzie ten gażnik się ustawia? Bo kupiłęm sobie filtr stożkowy ale nie będzie na nim chodził bo jak mu chce dodać gazu to on za dużo powietrza dostaje i zamiast wchodzić na obroty to on sie muli i jeszcze spada na obrotach i gaśnie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 31, 2007 9:53 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
1/14/206 nie miał ssania miał jedynie tą przysłone rozruchową o której napisałeś, filtr stożkowy to badziew najlepiej go wywal jeśli zalezy ci na mocy, a gaźnik ustawia się nakiej śróbce regulującej położenie przepustnicy o ile dobrze pamiętam to znajduje się ona z lewej strony i jest do niej dość trudny dostęp.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów HONDA MBX 80 kilka pytań

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

matrixo

17

7603

Pią Maj 18, 2012 5:23 pm

matrixo Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kilka pytań, zapłon i krzywka

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Pankiew

26

8304

Śro Maj 30, 2007 4:50 pm

Pankiew Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kilka pytań o malowanie sprayem

wojtek

1

2590

Nie Maj 18, 2008 10:07 pm

DJabeł Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning dezameta 019 i kilka pytan.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

spider15

19

6409

Wto Cze 03, 2008 5:41 pm

Łowca Śrubek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kilka pytań odnośnie przeróbek w ogarze 200

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

o_O

26

7618

Czw Lip 26, 2007 9:27 pm

o_O Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 20 Queries | GZIP : Off ]