Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 1:01 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 2:20 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
w osiągi uwierzę ale w spalanie...nigdy!

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pią Lis 21, 2008 10:37 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Prędkosc obrotowa przy takim spalaniu...po pierwsze.
Ustawienie max wyprzedzonego zapłonu da katastrofalne skutki przy tak małej dawce mieszanki (skoro tak małe spalanie) oraz ogromne grzanie się silnika podczas jazdy... To wszystko doprowadzi do zatarcia.

http://www.speedyshare.com/240238771.html
tu masz wydźwięk mojego silnika [3gp] który dokręca do 11 000, tylko z gaźnikiem 21mm. Nie uwierzę że silnik który na postoju kręci 12 k rpm pali 2l/100 wykręca tyle na biegu... Zatarcie gwarantowane.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 12:03 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
To niech koledzy sobie poczytają jak działa gaźnik membranowy:P Wtedy może uwierzą. Nic się mi nie przegrzewa i nic nie zaciera.Nie leje mixolu tylko Husqvarna LS A czym kolega zmierzył obroty? czyżby posiadał obrotomierz do pomiaru obrotów w silnikach pil spalinowych? Gaźnik membranowy zamyka dopływ paliwa w czasie gdy mieszanka zaczyna się wracać i dlatego nie tracę tyle paliwa, stąd tak małe spalanie.Świeca ma kolor brunatno-brązowy. A od czego jest ten gaźnik 21 mm? Nieźle się na obroty wkręca ten twój ogarek. POZDRO


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 8:21 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
Mbebe
daj foty...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 2:03 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Mbebe napisał(a):
To niech koledzy sobie poczytają jak działa gaźnik membranowy:P Gaźnik membranowy zamyka dopływ paliwa w czasie gdy mieszanka zaczyna się wracać i dlatego nie tracę tyle paliwa, stąd tak małe spalanie. POZDRO


To co napisałeś to odnośnie zaworu membranowego się tyczy... gaźnik membranowy nie ma pływaka i zamiast niego ma membrane, dlatego ten gaźnik może pracować w każdym położeniu...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 10:29 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
Tak. Brawo:) I ta membrana steruje dopływem paliwa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 7:39 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
<hahaha> wszystko jasne... No tak, tak samo jak plywak.
Czyli już wiemy jak bardzo się mylisz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 1:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
Mbebe
daj foty bo się pogrążasz w swojej ściemie. mi sie wydaje za skleciąłes "sowe" moto na podstawie opisów w necie na wzór moto marzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 6:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
Jasne. Konrad Ty nawet nie slyszales o pierscieniach chromowanych wiec nie mam po co wyjasniac i tlumaczyc. Wy nie rozumiecie ze ten gaznik ma zespol membran.

---- Połączono -----

r4g3 z ciebie to znachor, pewnie nawet na oczy nie widziales takiego gaznika ;P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 6:30 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Mbebe napisał(a):
Jasne. Konrad Ty nawet nie slyszales o pierscieniach chromowanych

Omg znowu ten mit i kolejny pseudo tuner ... może jeszcze dorobić kolejny rowek na pierścień i wybebeszyć wydech hahaha Z założeniem chromowanych pierścieni coś się wiąże.

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 6:44 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Mbebe... akurat tak się składa że śmigałem na pierścieniach które miały POWŁOKĘ CHROMOWĄ, teraz mój dawny cylek 85/4/2 ma Buniek. Ale oczywiście, Ty załozyłeś gaźnik membranowy i masz super moc... Szkoda że ja tak nie zrobiłem przy 85-tce, miałbym z 5 KM więcej. Ale cóż.
A teraz poważnie, gaźnik membranowy - nie jest żadną nowością, ani tuningiem który zwieksza osiągi, daje tylko odpowiednie zaopatrzenie dawką w każdej pozycji. Więc nie wiem czym się chwalisz. A silnik który wg Ciebie kręci 12 k rpm NA LUZIE (Twój), musi mieć tragiczną krzywą charakterystyki mocy. Nagraj choćby telefonem dźwięk silnika podczas jazdy, samym dyktafonem, a powiem Ci wszystko o nim.
Apropo - 12k rpm na tulejce mosiężnej na wale... woła o pomstę...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 7:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
Mbebe
ja nie mowie ze się znam(to co trzeba wiem xD ) ale ze ty pierdolisz głupoty ściemy ładujesz jak pokarzesz moto to cofnę wszystkie swoje słowa...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 9:32 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 12, 2007 2:34 pm
Posty: 309
Miejscowość: Łódź
Pojazd: OgaR 200
Zaraz powie że nie ma aparatu albo coś... Chciałem to napisać wcześniej, nie wiem skąd się urwałeś, albo co brałeś ale my za bardzo nie wierzymy w to co piszesz...

_________________
wasze-sprz-f21/romet-ogar-200-mlodyellow-t7843.html - MY MOTO


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 10:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
No to nie wierzcie. Mnie to tyle obchodzi co zeszłoroczny śnieg.
Może nagram filma i pokażę wam na obrotomierzu magiczna liczbę to może uwierzycie,chociaż i w to wątpię bo powiecie że ten obrotomierz który kosztuje 500 zł oszukuje
r4g3 właśnie o te dawkowanie chodzi. Dzięki temu silnik się dobrze kręci i mało pali bo jest optymalnie dobrany skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
1angel a co się wiąże z założeniem chromowanych pierścieni? Jaki mit? Przecież w mz es 250/1 seryjnie były takie montowane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Śro Lis 26, 2008 7:40 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Dawkowanie dawkowaniem, ale grawitacji nie wyprzedzisz i nie ominiesz strojenia silnika!
Zresztą, kręć sobie na luzie ile chcesz, był taki "breżniew", którego niegdyś wychwalałem za przeróbki, jego silnik dokręcał w czasie jazdy do 9 tys... i wydaje mi się że to był szczyt rozkladania mocy na obroty w silniku jawa 223. A jakich przeróbek dokonał...a tu proszę, można było mu powiedzieć o dobrze ustawionym gaźniku, cud.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8532

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5437

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13307

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6086

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [017] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dj_bialy1988

42

16811

Wto Mar 10, 2009 8:19 am

ślonzok Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 21 Queries | GZIP : Off ]