Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Paź 20, 2018 8:39 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Czw Sty 14, 2010 7:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Z jednostek 1.2 1.4 jak już pisałem. Masz za małe okno wydechowe robisz dodatkowe tak aby pole okien było takie jakie Ci wyszło z obliczeń jednostek...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Czw Sty 14, 2010 9:10 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2231
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
marcintroc01 napisał(a):
Cześć. Jak obliczyć dodatkowe okna wydechowe ?


Poradnik. <Czytaj>

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 1:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Renault Laguna 2 1.8 16V 04'
Suzuki Bandit 400 90'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Daniel mylisz się, jednostki 1.2 i 1.4 nie mają nic wspólnego z oknem wydechowym. Powierzchnia wydechu powinna być ciut większa niż powierzchnia okien płuczących. Weźmy nawet takiego seryjnego cylka DDR, powierzchnia płuków (15x8x2=240mm2), wydechowe (12,5x22=275mm2) więc jest dobrze bo wydech ma trochę większą powierzchnię od okien płuczących.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 1:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
O to mi chodziło, z tych jednostek liczysz płuki a potem wydech dopasowujesz do płuków zawsze dawałem 1.2 dlatego że spalone paliwo zwiększa swoją objętość...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 1:50 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2231
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Józek dobrze mówi, DDR jest zrobiony z głową ;> Bo to też sprawdzaliśmy na lekcji geografii <lol> <lol>

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Sob Sty 30, 2010 11:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Dajcie link do tego programu bo zaraz ocip.... > Steuerzeiten Berechnung V1.1. Wżyciu go znaleźć nie moge

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Nie Sty 31, 2010 12:40 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Renault Laguna 2 1.8 16V 04'
Suzuki Bandit 400 90'
Suzuki GSX-R 1000 K1
http://www.speedyshare.com/files/206613 ... zeiten.exe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Nie Sty 31, 2010 1:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Dzieki .

Mistrzu podpowiedz mi jeszcze czy to nie jest bezsensu :

Image

Tłok i tak otwiera okno ktore jest jakgdyby zablokowane . Czy dobrze by było podnieść ssace do konca nozki tloka ?

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Nie Sty 31, 2010 3:42 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2231
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Conqeror Może i tak.
Ale po co? W górę podnosi się przecież tylko po to aby dobrać powierzchnie pod gaźnik :)
A w dół to już wiesz :)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Nie Sty 31, 2010 4:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Renault Laguna 2 1.8 16V 04'
Suzuki Bandit 400 90'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Conqeror kąt otwarcia się nie zmieni przez podniesienie górnej krawędzi, to chodzi tylko o powierzchnie okna ;] A powierzchnia okna ssącego równa się powierzchni gaźnika razy 1.4.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Nie Sty 31, 2010 4:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
W sumie po wszystkich wyliczeniach mój cylinder przypomnia takiego jaki powinien być . Tylko niektore minimalnie elementy sie zmieniaja . Jednak chyba teoria ma co nieco racji bo na tym schemacie ktorym mam bardoz fajnie sie jezdzi ( mimo że cylinder był robiony na oko :P )

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 6:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 15, 2008 2:40 pm
Posty: 801
Miejscowość: Łęczna(lubelskie)
Pojazd: Kawasaki GPZ500S
Powiedzcie jeszcze czy okno wydechowe musi być symetryczne? To znaczy czy musi być na środku, czy może być przesunięte trochę na bok(tak jak np. ssący w 223)?

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 7:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Renault Laguna 2 1.8 16V 04'
Suzuki Bandit 400 90'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Teoretycznie nic się nie stanie ale lepiej jak będzie na środku.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 7:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Ja miałem delikatnie przestawione gdyż zamek zachaczał o płuka . Na moc nie narzekałem . Oto chodzi by ładnie w kanał przechodził bez żadnych progów

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Projektowanie cylindra!
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 10:06 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 20, 2009 4:52 pm
Posty: 143
Pojazd: Romet T3 <mocny plan>
MBK Booster Rocket
Warto dodać że okno wydechowe powinno mieć eliptyczny kształt...


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning cylindra

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

DaN

26

4395

Pon Gru 12, 2005 12:02 am

Kseon Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Wyciąganie cylindra.

kuba848

6

1666

Śro Gru 28, 2005 5:29 pm

kuba848 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chłodzenie cylindra??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

kruczex

66

11907

Sob Wrz 23, 2006 2:18 pm

Michal200 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Szlif cylindra

Norbi

7

3626

Pią Maj 11, 2007 10:16 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Szlif cylindra

Janek1991

3

1393

Wto Sie 07, 2007 12:24 pm

wiktor Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.070s | 21 Queries | GZIP : Off ]