Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 26, 2024 10:11 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 11:10 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 18, 2011 2:13 pm
Posty: 111
Miejscowość: Gościęcino [GLE]
Pojazd: WSK 125
Siemka. Otóż niedawno mój kolega (posiadacz Jawki 50) wpadł na pomysł... Przerobienia swojej Jawki tak, by pracowała na dwóch cylindrach. Nie znam się na takich rzeczach, więc chciałbym zapytać czy to w ogóle byłoby możliwe. Mówił, że dołożyłby jeszcze jeden cylinder, dospawał drugie kolanko i drugi wydech xd. Moim zdaniem, to niedorzeczne. Coś tam gadał o tym, że obydwa tłoki pracowałyby raz jeden, raz drugi lub razem (jak "jeden wielki tłok"). Co Wy o tym sądzicie?

_________________
Każda wypowiedź napisana na tym forum przeze mnie, przedstawia moje zdanie na określony temat

Moja maszynka:
www.kentis.mojemoto.pl

Proszę o pochlebne opinie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 11:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Zajebisty prezent na święta xD Dawno się tak nie uśmiałem <hahaha> Zajebista historia :F



Jeżeli jednak mówisz serio to odpowiadam: chyba upadł na głowe <lol>

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 11:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
jest to możliwe
Image
ale twój kolega i tak tego nie zrobi...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 11:22 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 18, 2011 2:13 pm
Posty: 111
Miejscowość: Gościęcino [GLE]
Pojazd: WSK 125
Hm... Skąd wiesz?

_________________
Każda wypowiedź napisana na tym forum przeze mnie, przedstawia moje zdanie na określony temat

Moja maszynka:
www.kentis.mojemoto.pl

Proszę o pochlebne opinie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 11:27 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 11:25 am
Posty: 396
Pojazd: Jawka 50 Mustang
Ogar 200
Zumico quick 4t
gdybym nie zobaczyl tego zdjecia wyzej to bym nie uwierzyl ze wgl takie cos jest mozliwe :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 11:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
skąd wiem? bo to jest oczywiste, większość tutaj dużo gada, a mało robi...
nie jest to też pierwszy tego typu temat, a wszystkie jak dotychczas skończyły się tylko na gadaniu taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pią Gru 23, 2011 11:37 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 18, 2011 2:13 pm
Posty: 111
Miejscowość: Gościęcino [GLE]
Pojazd: WSK 125
Taa, ten kolega zmienia sprzęgło w ETZ już pół roku, ale mniejsza o to. Jeśli jednak zacznie coś robić w tym kierunku, dam Wam znać ;p

_________________
Każda wypowiedź napisana na tym forum przeze mnie, przedstawia moje zdanie na określony temat

Moja maszynka:
www.kentis.mojemoto.pl

Proszę o pochlebne opinie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Sob Gru 24, 2011 12:51 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 757
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
ciekawy jestem jak jest rozwiązana skrzynia w tym 'bicilindrico' :F

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Sob Gru 24, 2011 2:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Normalnie. Lewy silnik jest złożony normalnie i w nim znajduje sie sprzeglo skrzynia , jednak popychacz jest wyciągnięty. "Prawy silnik" ma tylko zapłon, dekiel od dźwigni sprzęgła i ten wydłużony popychacz

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Sob Gru 24, 2011 3:45 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Cze 13, 2011 9:01 pm
Posty: 190
Miejscowość: M-ce ;) [KRA]
Pojazd: Chart '89 & Punto '00
Romet Pegaz '76
patrząc na te foto marzy mi się dwu cylindrowy s-38 w komarku lokurva lokurva


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Nie Gru 25, 2011 12:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1841
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
A mi '027 twin' :F ale cóż święta, pomarzyć można ;]

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Nie Gru 25, 2011 5:04 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 8:12 pm
Posty: 1175
Pojazd: Sei
Nie głupi pomysł, ale j/w przem napisał wyżej, i tak się nikt tego nie podejmie, wiem po sobie, jak raz miałem ambitny plan 125cc LC w jawce, i skończyło się tylko na skompletowaniu, i spasowaniu szpilek. saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Nie Gru 25, 2011 6:05 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 18, 2011 2:13 pm
Posty: 111
Miejscowość: Gościęcino [GLE]
Pojazd: WSK 125
Do tego trzeba mieć też sprzęt... Jakąś tokarnię czy coś w ten deseń. Hm, a w jaki sposób można by złączyć obydwa wały "do kupy"?

_________________
Każda wypowiedź napisana na tym forum przeze mnie, przedstawia moje zdanie na określony temat

Moja maszynka:
www.kentis.mojemoto.pl

Proszę o pochlebne opinie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Nie Gru 25, 2011 6:24 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 07, 2010 9:48 pm
Posty: 481
Miejscowość: Odolanów
Pojazd: Komar 2351 '79
Romet Ogar 205 '86
WSK 125 M06B3 '81
Simson S51 '86
Jakąś złączką? coś w tym stylu

_________________
Komar: dwa koła, jedna pasja!

ROMET pod znaku czerwonego Pegaza

Komar 2351 - http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Komar/124552

WSK 125 - http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/124998


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Nie Gru 25, 2011 6:30 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 18, 2011 2:13 pm
Posty: 111
Miejscowość: Gościęcino [GLE]
Pojazd: WSK 125
Kolega twierdzi, że by to "zespawał" ;d

_________________
Każda wypowiedź napisana na tym forum przeze mnie, przedstawia moje zdanie na określony temat

Moja maszynka:
www.kentis.mojemoto.pl

Proszę o pochlebne opinie


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [simson s51] cylindry 60cm

wolny1994

11

7413

Pon Cze 15, 2009 8:55 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Większe cylindry Keeway

Byczq

2

3698

Pon Lip 30, 2012 11:07 pm

Huberts Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kto przerabia cylindry do rometów ?

crossowiec

1

11912

Nie Gru 28, 2014 1:11 pm

Patryk82 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Przeróbka Yamaha dt 50 na 80

ekcaj88

5

4994

Pon Maj 28, 2007 7:17 pm

gwh Zobacz ostatni post

Brak nowych postów przeróbka siedzenia

Wojterr

10

4783

Pią Cze 29, 2007 5:43 pm

Scorpio Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]