Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Paź 21, 2018 3:05 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Mar 24, 2009 10:09 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Hehe bo wlasnie sie zastanawiam co by wyciagnac sprzet z piwnicy i cos konkretnego z tym silnikiem 023 zrobic. 14stka zdawcza to chyba z mz-y pasuje o ile dobrze pamietam tylko troche duza jest i karter trzeba by bylo spilowac.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Mar 24, 2009 10:10 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 12, 2007 2:34 pm
Posty: 309
Miejscowość: Łódź
Pojazd: OgaR 200
apollan
masz jakieś fotki tych części?

_________________
wasze-sprz-f21/romet-ogar-200-mlodyellow-t7843.html - MY MOTO


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Mar 24, 2009 10:11 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI ASV '00
bosek3 napisał(a):
14stka zdawcza to chyba z mz-y pasuje o ile dobrze pamietam tylko troche duza jest i karter trzeba by bylo spilowac.

O, a nie z WSK? :>

mlodyellow
Przecież podałem link do zdjęć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Mar 24, 2009 10:11 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
http://www.bikepics.com/members/15olo/p1/" target="_blank" target="_blank czytaj posty dokladniej.

Calkiem mozliwe ze z wski.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Mar 24, 2009 10:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1312
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Od wsk wchodzi zębatką do 223 a nie do 023!!!

_________________
Nie liczy się moc liczą się umiejętności!!
Prawy pas jest nasz!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Kwi 07, 2009 4:40 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 8:10 pm
Posty: 47
Miejscowość: Kostrzyn nad odra
Pojazd: ogar 200
a co do tuningu jawki silnika to mozna z planowac głowice, zwiekszy sie kompresja i bedzie miec buta

_________________
ogar 200 rulez[color=#808080][color=#4000FF][color=#0000FF][/color][/color][/color]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Kwi 07, 2009 10:10 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Głowicę się planuje po to aby było odpowiednie sprężanie! Jak wsadze trampka do schowka w charcie, to też będzie miał buta?

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Śro Kwi 08, 2009 4:08 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 8:10 pm
Posty: 47
Miejscowość: Kostrzyn nad odra
Pojazd: ogar 200
to ja wiem ze bedzie sprezanie lepsze

_________________
ogar 200 rulez[color=#808080][color=#4000FF][color=#0000FF][/color][/color][/color]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Pon Kwi 13, 2009 11:15 am 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Za duże sprężanie nie jest dobre dla silnika.

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Kwi 14, 2009 7:41 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Nie jest dobre ale podwyższa moc. W jawce proponuje głowice planować max o 2mm. Wtedy to jest sprężanie :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Kwi 14, 2009 1:17 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI ASV '00
No i po co Wam to? Wiecie w jakim celu się zwiększa sprężanie? I nie chodzi tu bynajmniej o to, żeby miał więcej "pary" silnik :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Kwi 14, 2009 3:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Olo napisał(a):
No i po co Wam to? Wiecie w jakim celu się zwiększa sprężanie? I nie chodzi tu bynajmniej o to, żeby miał więcej "pary" silnik :P


Nie rozumiem tego pytania "po co wam to?" tytuł tematu to Tuning silnika jawki a zwiększenie stopnia sprężania to jeden z podstawowych zabiegów w tuningu silników 2T


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Kwi 14, 2009 7:32 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 8:10 pm
Posty: 47
Miejscowość: Kostrzyn nad odra
Pojazd: ogar 200
ja chce wymienic cylinder na 60 czy trzeba sprawdzac wał czy wytrzyma wieksza pojemnosc hmm

_________________
ogar 200 rulez[color=#808080][color=#4000FF][color=#0000FF][/color][/color][/color]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Kwi 14, 2009 9:44 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI ASV '00
Kamis napisał(a):
to jeden z podstawowych zabiegów w tuningu silników 2T

Heh, widzę poglądy p.Sałka głosisz. Powiem tak: Sałek - to przeszłość :) Stopień sprężania i tak jest dosyć spory, nie ma potrzeby zwiększania go, zakładając już sam cylinder 55 cm3 przy seryjnej głowicy będzie on wynosił ok. 1:10,5 a Wy chcecie jeszcze planować głowicę... no to powodzenia, tylko potem nie pisać tematów "Silnik się rozsypał" albo "Duży luz na wale, co robić?" ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning silnika jawki
PostWysłany: Wto Kwi 14, 2009 9:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
No racja stopień sprężania nie musi być wcale taki duży np: ja w moim przerabianym silniku od charta jeździłem na tłoku od simsona i seryjnej nie planowanej głowicy co przy wręcz płaskim denku tłoka dało bardzo nie wielki stopień sprężania, a motor i tak rwał jak głupi ;-)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silniczka jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

sumarek

21

5268

Pon Lis 12, 2007 10:32 pm

PYTA Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) Oddławianie silnika jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

bosek3

68

28132

Nie Maj 15, 2011 4:09 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

4094

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

2851

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

7395

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.074s | 20 Queries | GZIP : Off ]