Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 1:07 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: przewijanie cewek
PostWysłany: Pią Gru 22, 2006 5:12 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
jest biznes do zrobienie poszukuję kogoś kto przewinie mi 3 cewki. Chce mieć instalację na 12v i z tego co się orientuję to potrzebny jest drut 0,7 DNE i na każdej cewce 200 zwoi. Czy jest ktoś kto ma dostęp do drutu i jest gotowy się tego podjąć?? ile to by kosztowało??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 22, 2006 5:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
nie wiem czy by ci sie to oplacalo a mechanikow znam ale mieszkasz ode mnie spory kawalek

tak nawiasem to da sie to wogole zrobic??


Da się tylko trzeba poczytać na forum....[mod]


Ostatnio edytowany przez Lipton, Pią Gru 22, 2006 5:42 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 23, 2006 10:44 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Wszystko da sie zrobić :P Kilka osób ma tu poprzewijane cewki. Co do 12V to nietrzeba przewijać cewek ;) Pzdr.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 23, 2006 4:25 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
jak to nie trzeba przewijać cewek?? a kto mi powie od czego zależy ile volt daje cewka a ile wat?? jaki wpływ na wytwarzanie prądu ma ilość zwoi, a grubość drutu??

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 12:31 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
napięcie wytwarzane przez cewkę zależy od ilości zwoi drutu - im więcej zwoi tym wyższe napięcie indukowane w cewce.
z prądem sprawa wygląda następująco - im grubszy drut, tym więcej prądu można pobrać z cewki. Nawiasem mówiąc, natężenie prądu jest ograniczane przez rezystancję drutu - czyli im więcej zwoi drutu tym większa jest jego rezystancja i maleje wydajność prądowa. Dlatego dla dużych prądów stosuje się grube druty, które mają małą rezystancję.
moc oblicza się jako iloczyn napięcia i prądu, czyli im więcej zwoi i czym grubszy drut tym większa moc :P

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 9:03 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
sumarek napisał(a):
jak to nie trzeba przewijać cewek?? a kto mi powie od czego zależy ile volt daje cewka a ile wat?? jaki wpływ na wytwarzanie prądu ma ilość zwoi, a grubość drutu??
W którymś temacie juz pisałem że ja mam instalacje 12V i niemam przewijanych cewek :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 10:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
a Ty się nie chwal za dużo :P :D ;)

ciekawi mnie Twoja instalacja... niemniej jednak inni muszą przewijać cewki żeby mieć to 12V..


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 11:12 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Wszystko da sie zrobic jak widać :P Pzdr :)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 11:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
A może zapodasz jakiś schemat, rysunek twojej instalacji ;)?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 11:16 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Schemat mam na kartce, a niedysponuje skanerem. Moja instalacja jest o tyle inna od innych że mam regulator napięcia ;) Pzdr.

P.S. Może teraz w te wolne dni pokusze sie o skan od kumpla ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 11:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Narysuj w paincie. A do czego masz ten regulator napięcia?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 11:37 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
no ale dla mnie to nadal dziwne, jak możesz ładować akumulator 12v?? dziwne to jest dla mnie co najmniej. czy tobie nie rozładowuje się nigdy akumulator??

[ Dodano: 25 Grudzień 2006, 01:52 ]
Magnum 200, patrzę na fotki twojego zapłonu na cewki i wyglada mi na to że ty masz polaczone ze soba cewki szeregowo, czy mam racje?? czy ty masz zrobione tak jak na schemacie czyli ze od cewek przez prostownik a dopiero potem dalsza czesci instalacji czy masz jakoś inaczej??

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 25, 2006 4:34 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Owszem cewki są połączone szeregowo i podłaczone są do regulatora napięcia, który jak sama nazwa mówi słuzy do wyregulowania napiecia w celu naładowania aku. Tylko jak już pisałem, zamiast cewki zapłonowej na isrowniku mam jeszcze jedną oświetleniową (czyli razem 3 oświetleniowe połączone szeregowo). Pzdr.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 25, 2006 7:18 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
to Ty masz zupełnie jakiś inny dziwny patent, jak możesz dać schemat swojej instalki to czekam

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 26, 2006 12:27 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Bo ja wiem czy dziwny... Instalacja jak instalacja tylko że inna. Jak znajde dzisiaj czas to narysuje na kompie, a jak nie to jutro może zamieszcze skan :) Pzdr.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Ostatnio edytowany przez Grzechu, Śro Gru 27, 2006 3:02 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Przewijanie cewek

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

maciek-info

51

16758

Pon Lip 23, 2007 12:58 pm

arti321 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023] Przewijanie cewek

djblack_28

3

1867

Śro Cze 03, 2009 5:50 am

Lipton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [019] Przewijanie cewek, akumulator i zaplon bateryjny

Lipton

6

2694

Czw Kwi 23, 2009 5:04 pm

Lipton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów przewijanie

magdamichał

6

2254

Śro Sty 17, 2007 8:14 pm

magdamichał Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Przewijanie cewki zapłonowej

DxV

5

2681

Śro Wrz 26, 2007 8:58 pm

DxV Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 40 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 24 Queries | GZIP : Off ]