Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 4:49 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Simson] problem z jazdą
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 2:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Witam. Razem z kolegą naprawiamy simsona(skuter) (nie było iskty i kilka takich usterek) po zrobieniu wszystkiego na stopkach ładnie odpalił i wkręcał się na obroty ale gdy zestawiliśmy go ze stopek i chcieli się przejechać to na pierwszym biegu ma straszzna zamułe a na drugim biegu coś szeł ale nie za długo.

P.S. Zapłon ustawiony i poziom pływaka też.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 2:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
A jak z kompresją?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 4:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Moze pokombinujcie z zapłonem cos jeszcze.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 4:55 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Kompresja, zapłon... Zapomnieliście o gaźniku.... Stosunek powietrza do paliwa :) ....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 5:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Kompresja już jest bo gwintu w głowicy nie było ale znajomy tokaż rozwiercił nagwintował i dał redukcje z brązu. Raczej jest to szczelne ale jeśli ktoś ma jeszcze pomysł jak to lepiej uszczelnić (jest podkładka z blachy aluminowej)

Jeszcze sie bede z tym bawił w całkowite uszczelnainie.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 5:55 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 04, 2006 11:59 pm
Posty: 259
Miejscowość: sejny
jak robisz to dla siebie to poprostu wymien głowice,urzywana nie jest droga
jak na sprzedaz to posmaruj gwint swiecy hermetykiem i wkrec i niech zaschnie,i na tulejke tez posmaruj

_________________
posiadam na sprzedaz wiele czesci do ruznych motorowerów,motocykli
wykonuje remonty motocykli,motorowerów,gruntownych i innych


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 6:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Brak kompresji jak nie ma mocy zapłon na kreskach ustawiony ? Najłatwiej jak sprawdzić czy trzeba szlif cylinderka bierzesz ściągasz pierscień sprawdzasz jakie ma luzy na poczatku i koncu tulei bo tam nie pracuje i jakie na srodku i jak ma duży luz to wiadomo co jak nie ma to ok :) Można też palcem sprawdzić czy jest duży próg prawie zawsze wyczuwalny przy duzych przebiegach :)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 11:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Używanej głowicy nikt co mieszka niedaleko ani na zlomie nigdzie nie maja a na allegro to lepiej nie kupowac bo na zdjeciach nie widac gwintu.

Pierścienie zmieniłem. Ile kosztuje najtanszy chcermetyk??


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 1:13 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 13, 2007 5:41 pm
Posty: 418
Miejscowość: Daniec, opolskie
Materialista :D To kup nową, to też nie dużo kosztuje!

_________________
Simson is my life!

Simson SR50->Ogar 200->Choperek made by ja->Simson SR50->Suzuki Dr50-> Jincheng Knight 110cm, OGAR 200 i Simson S90 [*]->Simson SR90 Aktualnie Simson SR70!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 1:51 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
no bezelek nie duzo tylko 50zł ;/ ;/ CISZA


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 3:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
GŁOWICA S51 38,00 zł

plus przesyłka :) Jak zamawiasz więcej to się opłaca kupować. Nie widze problemu sprawdzić to co ja mówiłem i dopiero potem głowice. Wymienić można jak gładź jest do bani i nie uszczelnia :)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 4:23 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 13, 2007 5:41 pm
Posty: 418
Miejscowość: Daniec, opolskie
CharcikX napisał(a):
no bezelek nie duzo tylko 50zł


Jeżeli stać was na motorki za ponad 1000zł (simsony), to czemu nie stać was na częśći do nich?

Jak Was nie stać to ogarem jeźdźijcie, tam są części tańsze...

_________________
Simson is my life!

Simson SR50->Ogar 200->Choperek made by ja->Simson SR50->Suzuki Dr50-> Jincheng Knight 110cm, OGAR 200 i Simson S90 [*]->Simson SR90 Aktualnie Simson SR70!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 4:30 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 12:04 pm
Posty: 330
Miejscowość: Chełm Śląski
Duzo osob na tym forum uwaza ze jak cos sie popsuło to trzeba nowe...mozna stare czesci tez naprawic o ile nie sa w NIEDOSTATECZNYM stanie...a nie odrazu nowe

[ Dodano: 19 Luty 2008, 17:31 ]
oczywiscie jak tą głowice nic nie uratuje to trzeba niestety nowa...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 4:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
To forum przyprawia mnie o ból głowy! Pisze już po raz kolejny ni etrzeba wymeiniać głowicy dopóki jest dobra gładź jak jest do kitu żadna naprawa nie pomoże!

Nową można kupić po co jak stara jest dobra ?

Trzeba sprawdzić czy nie dmucha spod głowicy czy nie syczy itp jak się porusza tłok ;)

Sprawdzić można pierścieniem cylinder jak pisałem wyżej starym jak jest luz i potem nowym do odpowiednich wymiarów tulei nominał itp. Jeżeli po wymianie pierścieni nie ma luzów to jest ok jak dalej są to szlif ratuje ;)

http://bikepics.com/pictures/1173947/

To moja głowica i na uszczelce z puszki po piwie jeździł simson i miał super kompresje ;)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 9:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Kupować nowe części to w ostateczności. Cylinder jest dobry nie ma luzów na pierśćcieniach. Głowice od dołu przeciągne papierem sciernym 400 przyłoże do szkła (żeby sprawdzić równość) dam nową podkładke , uszczelnie redukcje i powinno być. (kwota napewno mniejsz niż nowa głowica). Mam jeszcze takie pytanie czy jak wykręcicie swiece i ustawicie tłok tak żeby odsłaniał kanały to wylatuje wam dym (po wcześniejszym odpaleniu)?? (wydech i kolanko sprawdzałem i niby nie jest zatkane).

P.S. Możę i racja bo troszke jestem materialistą.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Simson SR50 Problem z ogólną jazdą.Cylidner DDR na dotarciu

AQX

11

3347

Pon Sie 09, 2010 9:15 pm

AQX Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z normalną jazdą

kabareciarz

6

2296

Czw Maj 22, 2008 8:53 am

kabareciarz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet Ogar 205 - problem z jazdą

seba1234

3

1567

Sob Lis 13, 2010 11:38 pm

Rooster Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Re: [023] ogar 205 jazda do tyłu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bilek95

15

4911

Wto Cze 02, 2009 8:27 pm

bilek95 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet komar]Jazda

Bo ja jestem Alex

5

2022

Nie Sie 02, 2009 6:52 pm

Bo ja jestem Alex Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 24 Queries | GZIP : Off ]