Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Lut 22, 2018 5:20 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 1:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Gru 20, 2009 5:14 pm
Posty: 11
Pojazd: dopiero pojadę :)
Witam !

Jestem tutaj nowy, zarejestrowałem się kilka dni temu.Przedstawiam wam mój sprzęt jakim jest Komar 2350 z 1971 roku. Odkupiłem go od kolegi ktory dostał go od pewnego gospodarza. Dłuższy czas rozglądałem się za sztywniakiem, jednak pod wpływem chwili kupiłem poczciwą ''trójeczkę''
( może to i dobrze w końcu wiekszość osób remontuje sztywniaki pomijając inne modele, a przecież im tez należy się godny powrót na polskie drogi).
Lakier na komarze jest dziełem kolegi, muszę tylko wymienić przednie zawieszenie bo jest strasznie pogięte, a szpachlować się nie opłaca. Czeka mnie przy nim jeszcze dużo pracy ( trzeba zrobić coś z kołami, dokupić parę cześci i zmierzać powoli do odpalenia).
Koniec tego gadania, oto on w całej swojej okazałośći:
Image

Image

Przepraszam za jakość zdjęć- robione telefonem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 1:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Kwi 09, 2009 11:04 am
Posty: 950
Miejscowość: Mazowieckie.
Pojazd: -
Witaj! :) Widać, że był on w remoncie. Kolega ładnie się postarał i położył nowy lakier. Barwy dobrze dobrane wg. oryginału. Mój wujaszek posiada taką samą trójeczkę w tych samych barwach. Posiadasz do niego silnik?

_________________
Zgodnie z zapisem Encyklopedii Britannica „Dawka śmiertelna wynosi 4 promile we krwi. Nie dotyczy Polaków i Rosjan”


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 2:37 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 27, 2009 10:00 pm
Posty: 476
Miejscowość: Częstochowa
Pojazd: Romet Chart 210 88'
Romet Pony 50M2 87'
Jawa 50 typ 23 80'
Polski Fiat 126p 77' & 81'
FSO Polonez Caro 1.4 16v 95'&97', 1.6 GLI 96'
Cytuj:
Widać, że był on w remoncie.

Moim zdaniem to jest, bo jeszcze nie ma kół, silnika itp ;)

Ale przyznaję, ładnie odnowiona rama, tylko postaraj się o chromowane obręcze, bo malowane na szaro czy srebrno zepsują efekt!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 3:25 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Gru 20, 2009 5:14 pm
Posty: 11
Pojazd: dopiero pojadę :)
No właśnie nie wiem jak zrobić koła. Myślałem że pomaluje na srebrno obrecze nowe szprychy i piasta do szkielkowania. Rozglądałem się nawet za chromowaną obreczą, jedyna którą znalazłem to to badziewie z allegro no nie wiem jakos mi ona nie pasuje <nie> . Zrobie jedno koło tak jak mowiłemi zaprezentuje efekty.
Aha i mam kilka pytań:
1.Czy te komary miały chlapacze, jesli tak to gumowe (czarne lub biale), czy plastikowe?
2. Oryginalnie był dzwonek czy klakson?
3.Czy tylni błotnik nie powinien mieć przygrzanej lub przynitowanej specjalnej blaszki do mocowania rejestracji?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 3:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Kwi 09, 2009 11:04 am
Posty: 950
Miejscowość: Mazowieckie.
Pojazd: -
kamilzeg napisał(a):
3.Czy tylni błotnik nie powinien mieć przygrzanej lub przynitowanej specjalnej blaszki do mocowania rejestracji?

Oczywiście, że powinien mieć taką blaszkę na błotniku, która mocuje tablicę rejestracyjną, a widzę, że ty jej nie posiadasz... :]
kamilzeg napisał(a):
1.Czy te komary miały chlapacze, jesli tak to gumowe (czarne lub biale), czy plastikowe?

Posiadał on oryginalnie gumowe chlapacze.
kamilzeg napisał(a):
1.Oryginalnie był dzwonek czy klakson?

Oryginalnie posiadał dzwonek.

_________________
Zgodnie z zapisem Encyklopedii Britannica „Dawka śmiertelna wynosi 4 promile we krwi. Nie dotyczy Polaków i Rosjan”


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 4:07 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 27, 2009 10:00 pm
Posty: 476
Miejscowość: Częstochowa
Pojazd: Romet Chart 210 88'
Romet Pony 50M2 87'
Jawa 50 typ 23 80'
Polski Fiat 126p 77' & 81'
FSO Polonez Caro 1.4 16v 95'&97', 1.6 GLI 96'
kamilzeg napisał(a):
No właśnie nie wiem jak zrobić koła. Myślałem że pomaluje na srebrno obrecze nowe szprychy i piasta do szkielkowania. Rozglądałem się nawet za chromowaną obreczą, jedyna którą znalazłem to to badziewie z allegro no nie wiem jakos mi ona nie pasuje <nie> . Zrobie jedno koło tak jak mowiłemi zaprezentuje efekty.
Aha i mam kilka pytań:
1.Czy te komary miały chlapacze, jesli tak to gumowe (czarne lub biale), czy plastikowe?
2. Oryginalnie był dzwonek czy klakson?
3.Czy tylni błotnik nie powinien mieć przygrzanej lub przynitowanej specjalnej blaszki do mocowania rejestracji?

Co do obręczy, to albo oryginalne pochromujesz - duży koszt, albo kupisz te z allegro, ja bym się tak nie przejmował, a i tak nowe współczesne szprychy mają inną grubość niż oryginalne i będą za luźno siedzieć albo nie wchodzić w oryginalną obręcz, więc jak już kupujesz szprychy to i obręcze kup, co chrom to chrom, srebrne będą tak "sobie" wyglądać.
Chlapacz był czarny gumowy, montowany z przodu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 4:20 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 06, 2008 11:51 am
Posty: 739
Miejscowość: Grodzisk Maz.
Pojazd: .
ZID PTAHA 36cc `94,
Simson Sperber Sr 4-3`67,
Mr. 2 Żak,
Komar 3 2350`71,
Hercules KX5 `87,
Ogar 200`88,
WSK M06-L`64,
Penta Dakarino 50LC `98
Aprilia ETX 125 `00
Kupowałem do swojego komara (też 2350- widoczny w moim avatarze) te obręcze i szprychy z allegro i po złożeniu wygląda to bardzo dobrze (jak chcesz mogę zapodać fotę). Blaszka na rejestrację chyba była przykręcana na 2 śruby- jutro jeszcze zobaczę. I jeszcze jedna uwaga- wachaczyki w przednim zawieszeniu były oryginalnie cynkowane a nie malowane.

_________________
Sprzedam nowe elementy gumowe do motocykli i motorowerów.

Na warsztacie: Ducati Dakarino 50LC

GG:5573098


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 4:28 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Gru 20, 2009 5:14 pm
Posty: 11
Pojazd: dopiero pojadę :)
Przednie zaiwieszenie będę robił całe od początku.Wachaczyki jak i spreżyny pójdą do ocynku podobnie jak wszystkie drobne cześći związane z montażem kół (napinacze łańcucha, osie, nakrętki, ciegna). Jeśli można to proszę o fotkę tych kół ;>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 4:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Kwi 09, 2009 11:04 am
Posty: 950
Miejscowość: Mazowieckie.
Pojazd: -
szkp napisał(a):
Blaszka na rejestrację chyba była przykręcana na 2 śruby


Było one mocowane na grube nity tak jak na foto poniżej:
Image

_________________
Zgodnie z zapisem Encyklopedii Britannica „Dawka śmiertelna wynosi 4 promile we krwi. Nie dotyczy Polaków i Rosjan”


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 5:08 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 06, 2008 11:51 am
Posty: 739
Miejscowość: Grodzisk Maz.
Pojazd: .
ZID PTAHA 36cc `94,
Simson Sperber Sr 4-3`67,
Mr. 2 Żak,
Komar 3 2350`71,
Hercules KX5 `87,
Ogar 200`88,
WSK M06-L`64,
Penta Dakarino 50LC `98
Aprilia ETX 125 `00
http://jpghost.pl/Inne-1321_1261755737/ - tak wyglądają te moje koła.

_________________
Sprzedam nowe elementy gumowe do motocykli i motorowerów.

Na warsztacie: Ducati Dakarino 50LC

GG:5573098


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 5:38 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 06, 2008 11:51 am
Posty: 739
Miejscowość: Grodzisk Maz.
Pojazd: .
ZID PTAHA 36cc `94,
Simson Sperber Sr 4-3`67,
Mr. 2 Żak,
Komar 3 2350`71,
Hercules KX5 `87,
Ogar 200`88,
WSK M06-L`64,
Penta Dakarino 50LC `98
Aprilia ETX 125 `00
McCoob, czy ja wiem czy brzydka.. Była bardzo usyfiona i została wyczyszczona w takim wynalazku- jakaś piana aktywna. Przez to tak zciemniała.

_________________
Sprzedam nowe elementy gumowe do motocykli i motorowerów.

Na warsztacie: Ducati Dakarino 50LC

GG:5573098


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Pią Gru 25, 2009 7:54 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Gru 20, 2009 5:14 pm
Posty: 11
Pojazd: dopiero pojadę :)
Widzę ze koła prezentują sie bardzo dobrze. Muszę jednak kupic te nowe felgi i szprychy a piastę dam do szkiełkowania. Widzę ze czeka mnie duzo pracy. Trzeba zaopatrzyć się w kilka setek farby, dorobić i przynitować tę blaszkę do rejestracji, muszę rozebrac ten cholerny przodek i załatwić sobie nowy.
Mam nadzieję ze pogoda dopiszę i będe mógł wybrać się na bazar do Łodzi, po tym wypadzie rozwiąże większość kwesti dotyczących mojego komarka. ;P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Sob Gru 26, 2009 4:04 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 7:01 pm
Posty: 16
Pojazd: Kawasaki
Addadko napisał(a):
kamilzeg napisał(a):
1.Czy te komary miały chlapacze, jesli tak to gumowe (czarne lub biale), czy plastikowe?
Posiadał on oryginalnie gumowe chlapacze.

Gwoli ścisłości...gumowy chlapacz był tylko z przodu ;]
Twoja wersja powinna otrzymać czarny chlapacz.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Śro Gru 30, 2009 5:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Gru 29, 2009 10:31 am
Posty: 20
Pojazd: simson S51b Zak mr2
Komar cudo 100/10 wida ze sie wywodzi z dobrej stajnii.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Komar 2350 (reaktywacja)
PostWysłany: Śro Gru 30, 2009 6:55 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Gru 28, 2009 6:46 pm
Posty: 47
Miejscowość: Warszawa / Bielany
Pojazd: Romet Pony M-2
Romet Ogar 200
Zapowiada się piękny komar , życzę dobrego remontu :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Projekt 2350 Reaktywacja

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Cmyk15

70

6800

Śro Wrz 01, 2010 7:46 pm

Cmyk15 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Komar 231B - powolna i żmudna reaktywacja

jacor

8

4665

Nie Paź 23, 2011 4:58 pm

KamiloloPL Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Komar 3 typ 2350 75'

Przemek9596

11

5058

Nie Wrz 14, 2008 6:50 pm

Przemek9596 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Komar 2350 (2352)

Jacek-J129

13

3328

Nie Sie 05, 2007 10:28 am

romek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów KOMAR 3 (MR-2350 -1974r.)

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

krzychu12

46

13594

Pon Lut 07, 2011 8:55 pm

PuszkineX Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 22 Queries | GZIP : Off ]