Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 19, 2025 3:45 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 9:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 01, 2007 10:03 pm
Posty: 489
Miejscowość: Orłowo
maniex słeszałeś że musi być ciśnienie i temperatura a poza tym da się przerobić dwu suwa
na ropę chyba to dotyczy cztero sywuw dwu takt niema zaworów ;/

_________________
WSK - wiejski sprzęt kaskaderski :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 10:09 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
maniex, musiałbys uzyskać sprężanie rzędu 1:28 (jak w moim AFN), tymczasem w ogim masz 1:9,5 więc rusz głową, taki silnik trzeba by projektowac od podstaw, a i tak miałby małą moc. Wtrysk musiałbyś mieć nie wiem jaki żeby dział przy tak małej mocy silnika.
Co do jednego się nie zgodzę -
R-Man napisał(a):
odpinasz akumulatory itp. a on ciągle pracuje
a pompa paliwa? Czymś musi być zasilna, bo w koncu jak wyłączysz silnik? Muisz odciąć dopływ paliwa. Chociaż może też byc zasilana bezpośrednio z alternatora ale nie jestem tego pewien.
mandos, ma rację, ropa nie zapala się od ciśnienia, tylko od temperatury, która zostaje uzyskana w wyniku wysokiego spręzenia powietrza (stąd potrzeba takiego sprężania).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 10:17 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Pompa może być napędzana od wału ( w zasadzie zawsze jest). Diesel może być dwusuwowy to nie problem, dwusuw też może mieć zawory. Tylko jak pisze Olo diesle mają dużo większy stopień kompresji.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 10:26 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
mandos napisał(a):
Pompa może być napędzana od wału
ale nie chodzi mi o pompę wtryskową, tylko o pompę podającą paliwo z baku. Jakby ta pompa była napędzana od wału to by nie szło wyłączyć takiego silnika, chyba żeby się w końcu olej skończył :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 10:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Gaszenie silnika dawniej polegało na odpowiednim ułożeniu tłoczka w pompie wtryskowej. Teraz załatwia to elektronika.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 11:07 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 21, 2007 11:26 pm
Posty: 259
Miejscowość: Znin
nawet jakbys uzyskal taka kompresje to wal by siadl:)<nie mowiac o zapalaniu z kopki>
to nie mozliwe:)nie oszukujmy sie panowie<musialbys konstruowac silnik od podstaw>
ps dodam ze kiedys jezdzilem na on tyle ze tak:
wlalem ja jak silnik pracowal.
moc byla rowna 0 po prostej:),
pod lekkie wzniesienie przed domem nie podjechalem-zgasl:)<i jak wiadomo juz nie zapalil>
Narobilem se ino roboty:)
co innego rozpuszczalnik:)

_________________
Kadziu:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 11:54 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 01, 2007 10:03 pm
Posty: 489
Miejscowość: Orłowo
musiąłbyś mieć ogromny akumulator rzeby zasiłić świece rzarowe a moto nie naładuje tak dużego mandos morze diesel marze być dwusuwan ale dwusuw z zaworami to czterasuw gdy masz zawory występyją cztery suwy a w dwu suwie "zaworem" jest tłok

_________________
WSK - wiejski sprzęt kaskaderski :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 7:00 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 1:59 pm
Posty: 390
Miejscowość: Sośnicowice
Robcio, przy dwusuwie na diesel jest jeden problem: brak smarowania wału i cylindra.

Rozwiązaniem tego problemu jest zastosowanie dmuchawy ładującej.(jako, że nie wdmuchujemy paliwa nie ma problemów ze stratami jego)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 9:05 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Robcio to że są zawory to nie znaczy, że czterosuw!!! Ważne jest ile suwów trwa jeden cykl pracy silnika a nie czy ma zawory.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 11:25 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 01, 2007 10:03 pm
Posty: 489
Miejscowość: Orłowo
chyba jeżeli zaworowiec to są cztery suwy Suw ssania sprężania pracy wydechu bez zaworów tego nie uzyskasz

_________________
WSK - wiejski sprzęt kaskaderski :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 07, 2007 11:30 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Czterech suwów nie uzyskasz ale mówimy o dwusuwie. Widziałem silnik dwusuwowy gdzie mieszanka wlatuje do cylindra przez okna a wylatuje przez zawór w głowicy. W dodatku był to diesel.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.042s | 20 Queries | GZIP : Off ]