Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 2:48 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Simson vs Chart
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 11:33 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Cze 11, 2007 12:59 pm
Posty: 293
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Romet Chart 210
Romet 50 T-1
Romet Pony 50 M-2
Marcin92 napisał(a):
porównanie:u nas robili 50-T-1 a u nich (NRD) Simsona s50 electronic! albo u nas ogara 205 2 biegowego czy 200 a u nich już Simsona s51 electronic czy enduro czy comfort 4 biegowego!!!zobaczcie ile byli do przodu! Firma Simson ciągle polepszała swoje maszyny! Simson s50 stary ale....70km/h jeździłem na oryginalnym osprzęcie DDR! i był z 77r a u nas w polsce były 50-T-1 które jechały max 55km/h...wiem że chart to już inna bajka bo chcieli dorównać Niemcom...to była całkiem inna konstrukcja motoroweru...i był najdroższy z stajni Rometa....ale nie uzyskali w nim takich osiągów jak w simsonie...a bardzo szkoda mieli podobno bardzo dobrych inżynierów (fachowców) ...to prawda do simsona jest bardzo duży wybór części! do charta trochę mniej ale też są... do Simsona możesz założyć orginalnie obrotomierz! i mieć wersje enduro,masz żarówkę przód 35/35W! itd...moja rada kup Simsona... każdy starszy człowiek powie że to dobry i solidny motor z tradycją! złego słowa o Simsonie nie słyszałem! charty są polskie a jest ich mało więcej jest np ogarów...Simson jest niemiecki a jest ich tak dużo w Polsce że na prawdę szok!hehe u mnie w wiosce jest ich aż 6... chart ma 2,8KM a simson 3,7KM jest różnica prawda?...więcej zalet Simsona nie będę wymieniał bo po co...a jest ich dużo! <cfaniak>


Nie możesz tego tak porównywać. Zobacz w jakiej my byliśmy sytuacji w tamtych czasach a w jakiej Niemcy i nie zgodzę się że Chart jest jakimś niedopracowanym motorowerem z dużo gorszymi osiągami. Wystarczy poczytać ze starej gazety MOTOR lub innych źródeł jak pisali że Chart byłby dużo szybszy ale ze względu na nasze przepisy musiał być zrobiony tak aby niby nie przekraczał 45km/h, chociaż i tak każdy wie że dobry Chart 65km/h zawsze ciśnie więc to 5km/h różnicy jak Ci jedzie Simek 70km/h to bardzo nie wiele i może jest to zasługa tego że tam po prostu były i są inne przepisy więc go bardziej mogli dopracować jeśli chodzi o osiągi. I tak wszyscy narzekają na nasze Polskie produkty a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Napisze to na moim przykładzie. Kupiłem Charta który od nowości ma przejechane około 14000km (gdy miał zrobione 6000km, podobno poprzedni właściciel robił generalny remont silnika, jednak zauważyłem tam tylko nowe prywaciarskie pierścienie i tłok, reszta ZMD), zawsze pali od kopa nigdy nie musiałem go pchać ani naprawiać w drodze, po prostu jeżdżę z punktu A do punktu B ze stałą prędkością 60km/h, kolega z klasy ma przywiezionego simka full DDR z Niemiec z przebiegiem od nowości 2500km którym zrobił 1000km przez dwa lata i 3 razy wymieniał moduł, ciągle musi przeczyszczać gaźnik bo mu się zatyka (16n1-11, a bak ma czyściutki) dopiero jak kupił 16n3 problem znikł a ja nawet świecy od kupienia nie wykręciłem (mam go już ponad rok). Jak byłem u niego i się ścigaliśmy fakt trzeba przyznać na starcie spokojnie mnie brał (w końcu nie ma tyle nachulane co ja i 4 biegi) ale potem jak już się rozpędziliśmy cały czas jechałem obok niego więc nie gadajcie że każdy simzłom full DDR pojedzie 80km/h. Oprócz tego on pod górkę ciągle musiał wachlować biegami między 3-4 a ja ciągle na tej 3 śmigałem. A sam on przyznał że chociaż mam już wygniecione siedzenie to jest wygodniejszy Chart w jeździe i lepiej spisuje się zawieszenie niż jego które praktycznie jest jak nowe. A zawsze można sobie coś "podpiłować" i śmignąć Chartem ponad te 70km/h. Zależy co kto lubi, ja cenie sobie wygodę i dlatego wybrałem Charta, a poza tym ten wygląd wszyscy się za nim obracają na ulicy, a na zlocie tylko słyszę "Patrz na tego Charta". Więc szczerze każdemu polecam Charta. Ktoś napisał że simson jest przereklamowany i ma ogromną rację. Nie myślcie że wychwalam Charta bo go mam tylko przedstawiam fakty są dobre i złe egzemplarze jeden Chart zrobi 20000km bez remontu a drugi padnie po 10000km tak samo jest z simsonem. Jak dbasz tak masz. Ale nikt nie będzie mi wmawiał że Simson jest "bogiem" w klasie tych motorowerów, bo nie jeden Chart kładzie simsona na łopatki. A jest ich mało z tego względu że za mało czasu było aby się mogły zareklamować na Polskim rynku. Wybór należy do was, ale ja i tak nie zmienię zdania i chociażby dawali za darmo Charta lub Simsona to wybrałbym Charta.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... -211/79023


ROMET SQUAD


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Simson vs Chart
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 8:09 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 14, 2008 11:59 pm
Posty: 175
Miejscowość: Wąsosz
haha dobry ogar 200 bierze charta to się zgodzę bo widziałem jak kumple się ścigali i ogar wygrał...a ogar do simka nie ma szans.... <cfaniak>

_________________
Simson S70 Comfort 12V '90!
Temat o nim i Foto BP i na PJ: http://motokirc.pl/wasze-sprzety-f31/moj-simson-s51-12-volt-hs1-90r-zapraszam-t16889.html




WARA! OD DDR'a i ZMD!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Simson vs Chart
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 8:19 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Cze 11, 2007 12:59 pm
Posty: 293
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Romet Chart 210
Romet 50 T-1
Romet Pony 50 M-2
Chyba nie wiesz co mówisz Ogar po odblokowaniu spokojnie jedzie 70km/h tyle co normalny simson DDR więc nie pieprz głupot. Bo z nie jednego Ogara można wycisnąć więcej niż z simsona.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... -211/79023


ROMET SQUAD


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Simson vs Chart
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 9:04 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 14, 2008 11:59 pm
Posty: 175
Miejscowość: Wąsosz
ta może zaraz powiesz że ogar będzie brał wsk 125 czy może mz 150 co? co jeszcze?
<hahaha>

_________________
Simson S70 Comfort 12V '90!
Temat o nim i Foto BP i na PJ: http://motokirc.pl/wasze-sprzety-f31/moj-simson-s51-12-volt-hs1-90r-zapraszam-t16889.html




WARA! OD DDR'a i ZMD!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Simson vs Chart
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 9:21 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Cze 11, 2007 12:59 pm
Posty: 293
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Romet Chart 210
Romet 50 T-1
Romet Pony 50 M-2
Tak nie powiem, ale że będzie brał twojego simzłoma to z całą pewnością <hahaha>

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... -211/79023


ROMET SQUAD


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Simson vs Chart
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 9:23 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 14, 2008 11:59 pm
Posty: 175
Miejscowość: Wąsosz
haha <rotfl> nawet nie wiesz ile idzie mój simson....wejdz sobie na fajne forum ***** tam się dowiesz co to znaczy tuning simsona! a twego chartzłoma biore z palcem w du... wąchasz zapach oleju Panolin! i koniec OT

Otrzymujesz warna za reklamę innego forum.

_________________
Simson S70 Comfort 12V '90!
Temat o nim i Foto BP i na PJ: http://motokirc.pl/wasze-sprzety-f31/moj-simson-s51-12-volt-hs1-90r-zapraszam-t16889.html




WARA! OD DDR'a i ZMD!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Simson vs Chart
PostWysłany: Pon Maj 25, 2009 4:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
kwestia dobrej pojemności w 223 , kanałow i nie ma o czym mowić . U mnie wystarczyło 12 z odblokwoanie w ogarze , dobry cylnider ( nie zjaechany) i predkość maksymalna byla taka sama . na 13 był szybszy ale już zostawał w tyle , wkoncu 1 bieg wiecej.

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Simson czy Chart ??

Mistik

1

1469

Czw Lip 26, 2007 2:22 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Simson czy Chart

doman

5

2111

Czw Kwi 03, 2008 9:12 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Chart Czy Simson?

html

5

1946

Nie Sie 03, 2008 10:22 am

pawelrys Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Chart 210 czy Simson sr 50 .. ??

Damianooosik

11

3152

Śro Mar 25, 2009 10:26 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Chart vs Simson - co wybraÃŚ.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

barezz

52

12432

Nie Mar 04, 2007 8:40 am

Dawideq Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 20 Queries | GZIP : Off ]