Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 10:47 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: CAŁKOWITY BRAK PRĄDU CO ZROBIĆ???
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 10:08 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Sie 31, 2007 9:10 pm
Posty: 15
Miejscowość: Gdańsk
no więc tak, od jakiegoś czasu mój iskrownik wymagał renowacji no to zafundowałem mu wymianę cewki zapłonowej, 2 cewek świetlnych i platynek. Przed zdjęciem iskrownika zapłon był ustawiony jak marzenie ale czasami coś przerywało dlatego trzeba było mu zrobić remont, no to zrobiłem zmieniłem wszystkie cewki, platynki i tak dalej. podczepiłem prawidłowo mase od cewek i wszystko powinno być ok. ale po założeniu wszystkiego kabli od cewki butelkowej od świateł i założeniu kondensatora niema prądu. Pomyślałem że może cewka przy iskrowniku jest rozwalona ale nie bo jak przytknąłem ją do masy i kopałem to końcówka kabla iskrzyła więc pomyślałem że może cewka butelkowa jest rozwalona, no to podczepiłem od innego motory cewkę. Ale i to nic nie pomogło. cewka świetlna działa bo jak się kopie to się światła świecą. ale pozostaje pytanie co zrobić z tym prądem. jeśli ktoś wie jak naprawić to tak żeby nie przerabiać zapłonu na żaden akumulatorowy czy tam bateryjny to nie napisze. bo mi bardzo zależy na tym. Z góry dziękuje za pomoc.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 1:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Wyreguluj platynki (przerywacz).

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 03, 2008 10:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Na moje źle poskręcałeś kable na przerywaczu, tzn. źle poskładałeś izolator.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 05, 2008 10:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Sie 31, 2007 9:10 pm
Posty: 15
Miejscowość: Gdańsk
przerywacz jest dobrze wyregulowany szczelinomierzem, a uszczelki czy coś tam takiego też są dobrze ustawione, bo porównywałem z innymi i inni mają tak samo, zresztą patrzyłem do takiej książki i tam też było tak napisane.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 06, 2008 5:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
kabareciarz, nie możesz mieć wszystkiego dobrze, skoro jest źle... A przerwę spróbuj mniejszą zrobić.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 06, 2008 6:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
A iskra wogóle jest ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 06, 2008 6:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Kamis, skoro "prądu" nie daje to nie..

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 1:44 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 01, 2007 10:02 pm
Posty: 104
Miejscowość: Hecznarowice
A może cewka ma zbyt małe napięcie do wytworzenia iskry? a świece inne próbowałeś?
Chyba że zmierzysz napięcie
odkręć platynki i zmierz Woltomierzem napięcie na cewce zapłonowej.
Jak zdejmiesz platynki to uzyskasz ciągłą pracę cewki. wykręć świecę i podłącz woltomierz do przewodu W/N i do cylindra. Rozpędź silnik kopką ciągnąc ręką. NIE DOTYKAJ PRZEWODÓW!!!

_________________
[center]Mój chopper [/center]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 4:15 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Cytuj:
przerywacz jest dobrze wyregulowany szczelinomierzem
A jest prosto ustawiony?? Czasami jest tak, że jak jest krzywo ustawiony to nie ma iskry.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 09, 2008 12:24 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 4:43 pm
Posty: 102
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Romet ogar 205.
Romet 50-t1.
Romet kadet.
Na moje jest coś źle złożone. Rozkręć jeszcze raz przeczyść i spróbuj. Upewnij się że nie gubi gdzieś prądu i czy jest dobra przerwa ustawiona. :-) POWODZENIA


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 16, 2008 4:18 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Sie 31, 2007 9:10 pm
Posty: 15
Miejscowość: Gdańsk
wszystko było dobrze złożone, więc nie wiem w czym był problem, teraz już nie bawię się tym przerobiłem zapłon na akumulatorowy, i mam spokój a nie tam z jakiejś niedziałającej cewki, nie wiem może to była wina cewki może jakaś walnięta była, ale iskrzyła jak się przyłożyło do masy potem jak się lekko kopało to była iskra a jak już mocniej się kopnęło to nie było, ale jak już powiedziałem pozmieniałem zapłon i przez jakiś czas pewnie mam spokój.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Całkowity brak iskry

Mozgi

13

4359

Śro Cze 18, 2008 12:09 pm

Mozgi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Brak Prądu

marko16

3

2027

Sob Sie 29, 2009 4:44 pm

Matej Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. brak prądu ogar 200

dexster11

3

2224

Sob Kwi 03, 2010 1:59 pm

Marekdirt Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Brak prądu Komar

makso

8

3905

Śro Lis 21, 2012 6:06 pm

makso Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Brak zasilania i prądu w skuterze !

ptasznikKTM

1

2833

Czw Cze 02, 2011 6:55 pm

ptasznikKTM Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 86 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 22 Queries | GZIP : Off ]