Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 21, 2025 10:04 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 4:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Jeśli tak to spoko <piwo>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 8:51 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
przem578 napisał(a):
To chyba Ty sobie jaja robisz. Twierdzisz, że wypełniony oryginalny sworzeń, który będzie miał minimalnie mniejszą wagę od nowych ze sklepu spowoduje , że silnik się rozleci???
A napisałem gdzieś że sie rozleci?!

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 9:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Przecież to nawet 20km z takim sworzniem nie wytrzyma. Każdy wie, że żywotność walu zalezy np. od stopnia spreżania czy preferowanego stylu jazdy i moim zdaniem to sie ma jak piernik do sadzonki. Tez każdy wie, że masa tłoka i sworznia ma byc jak najmnijesza. W sporo nowszych konstrukcjach nikt nie wypełnia sworznia więc ja też nie widze sensu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 10:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Cytuj:
To, że sworzeń powinien być jak najlżejszy to wiem

To wypełnienie sworznia to nie jest mój chory wymysł tylko zobaczyłem to na tej stronie http://jawa50speed.wz.cz/muj_stroj.html
I jak to możliwe, że nawet 20km nie wytrzyma z tym sworzniem jak on ma na celu zmniejszenie pojemności szkodliwej tak jak podkowa? Masa sworznia nie zwiększy się aż tak drastycznie, a pojemność szkodliwa spadnie. Jedyny tu problem to chłodzenie sworznia mogłoby się pogorszyć, ale jak założę łożysko igiełkowe to nie powinno się nic stać


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 12:37 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Zmniejszenie wagi sworznia - jak najbardziej ale wypełnienie może się skończyć tak jak na tym zdjęciu, czyli przypalonym sworzniem, zauważ, że na ostatnim zdjęciu koleś wrócił do zwykłego sworznia, czyli coś było nie tak :) Może jakbyś rzeczywiście dał łożysko igiełkowe to by nie było tego problemu ale nikt tego jeszcze nie próbował, twój silnik będzie pierwszy :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 4:08 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Sty 04, 2008 9:43 pm
Posty: 19
Miejscowość: elbląg
hehe ty robisz ful tuning??? jeżeli masz zamiar zrobić np. plan głowicy to najpierw naucz sie fizyki bo to jest oczywiste że wał długo nie wytrzyma jeżeli będzie miał wypełniony sworzeń . a co do tej stronki to dla twojej wiadomości te silniki są na jeden wyścig po wyścigu są rozbierane i sprawdzane czy nic nie walnęło, a po 2 to wały do takiego tuningu są produkowane w Czechach i są one dodatkowo wzmocnione ponieważ w takich silnikach są montowane cylindry o pojemności 70 ccm więc zastanów sie najpierw co ty nazywasz full tuningiem bo jeżeli masz na myśli zrobienie 4 kanałów membrany i podstawowy tuning taki jak plan głowicy itp to to na pewno nie jest full tuning bo full tuningiem możesz nazwać to jak byś zrobił wszystko w silniku żeby osiągną max mocy ale silnik po full tuningu rozpadnie sie po 1000 km spokojnej jazdy ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 6:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Cytuj:
wał długo nie wytrzyma jeżeli będzie miał wypełniony sworzeń

Wypełnienie sworznia ma na celu zmniejszenie szkodliwej pojemności skrzyni korbowej, przez co mieszanka będzie sprężana ze skrzyni pod większym ciśnieniem. Założenie podkowy sporo zmniejsza pojemność szkodliwą i silnik jakoś się nie rozpada, a ty mi chcesz wmówić, że jak wypełnię sworzeń to się rozleci??Przecież ubędzie ledwie parę ccm co się ma nijak do objętości podkowy.
Cytuj:
wały do takiego tuningu są produkowane w Czechach i są one dodatkowo wzmocnione

Możesz mi napisać w jaki sposób??Bo założenie łożyska igiełkowego to dla mnie nie jest tuning
Cytuj:
bo jeżeli masz na myśli zrobienie 4 kanałów membrany i podstawowy tuning taki jak plan głowicy itp to to na pewno nie jest full tuning

Mam zamiar zrobić możliwie wszystko w silniku żeby osiągnął max mocy
Cytuj:
full tuningiem możesz nazwać to jak byś zrobił wszystko w silniku żeby osiągną max mocy

Więc mój tuning można by nazwać medium tuning ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 7:02 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 6:49 pm
Posty: 121
Miejscowość: Białystok
i czego gadasz glupoty ...
sworzen mozna wypelnic jak najbardziej ! tylko ze pozostaje problem chlodzenia
mozesz zrobic tulejke z balsy ( takie bardzo lekkie drzewo , mozna je kupic w sklepie modelarskim ) tylko zrob w nim otwor na przelotowy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 7:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
BoNes0 napisał(a):
sworzen mozna wypelnic jak najbardziej ! tylko ze pozostaje problem chlodzenia

spulany
Jak tak czytam niektórych wypowiedzi to się idzie nieźle uśmiać, jedyne co sensowne to Miki i Olo napisał.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 7:16 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 6:49 pm
Posty: 121
Miejscowość: Białystok
co w tym takiego smiesznego ?
pytalem sie mojego nauczyciela z bps-u i on powiedzial ze mozna to wypelnic ale to i tak nic nieda
dodam iz moj nauczyciel wycisnal z wski 3 125ccm 140 km/h


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 7:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
BoNes0 napisał(a):
co w tym takiego smiesznego ?

To że piszecie i sami nie wiecie co ....
Chodzi o to aby wał, tłok był jak najlżejszy a nie ciężki jak kamień.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 7:21 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 6:49 pm
Posty: 121
Miejscowość: Białystok
tak tylko ze nikt tam niechce wsadzac tulejki z olowiu !
drzewo balsa to najlepsze i najlzejsze rozwiazanie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 7:23 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
a jak nasiąknie olejem?? to już nie będzie takie lekkie :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 7:24 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 6:49 pm
Posty: 121
Miejscowość: Białystok
Idz do sklepu dla modelazy i sie zapytaj o ten rodzaj drzewa !
te drzewo niewchlania zadnych plynow dlatego robi sie z niego modele statkow itp.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 7:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Jeśli ta balsa rzeczywiście nie wchłania żadnych płynów to by był ciekawy pomysł i pewnie by było lżejsze niż te krążki z blachy.Swoją drogą to już mi tu nie pie**olcie, że masa sworznia powinna być jak najmniejsza bo pewnie większa połowa osób z tego forum ma nowe sworznie które są dwa razy cięższe niż oryginał.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów tuning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

brabus9o

15

8275

Pią Sty 13, 2006 5:04 pm

SMOG Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ten tuning

omnia2005

13

6208

Nie Cze 11, 2006 5:13 pm

Zonk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning..

zawada

8

4917

Sob Paź 14, 2006 6:02 pm

Adrian31592 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning

ogar2007

3

3154

Czw Wrz 21, 2006 8:35 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning

romet

1

2145

Nie Mar 18, 2007 7:24 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 20 Queries | GZIP : Off ]