Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 28, 2024 1:12 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Rozwiercanie dławika
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 7:43 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Postanowiłem odblokować tłumik w ogarze ale do tego potrzebne jest wyciągnięcie dławika i tu jest cały problem bo nie chce on za nic wyjść. Pukałem młotkiem przez drewno, wyciągałem zagiętym drutem, szprychą, kombinerkami i nic ;[ Ale jest tez inna możliwość czyli rozwiercenie bez wyciąganie dławika ale do tego jest potrzebne długie wiertło

Czy jak będę wiercił od tyłu to wystarczy przewiercić się przez kawałek blachy od tylnej części dławika czy jest on w środku cały zalany metalem, bo jeżeli będzie tylko 1-2 mm do rozwiercenia to nie powinno być z tym kłopotu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 8:27 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Ja tam rozwierciłem u siebie i jest git :) nie wiem co jest w srodku ale raczej to jest miękkie tworzywo.ja wzialem długie wiertło do betonu i Dalem rade.jak dobrze rozwiercisz to nie bedziesz musiał wyciągać bebechów.tylko licz sie z tym, ze moto bedzie chodził jak czołg :)

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 8:41 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 01, 2007 8:18 pm
Posty: 175
Miejscowość: kotlin
dławik nie chce ci wyjść dlatego ze on w dwóch miejscach z boku jest przyspawany ale jak porządnie pieprzniesz to musi wyjść zresztą możesz go przebić naostrzonym drutem

_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M11/33264
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar_200/6365


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 10:43 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Kubik napisał(a):
Ja tam rozwierciłem u siebie i jest git :) nie wiem co jest w srodku ale raczej to jest miękkie tworzywo.ja wzialem długie wiertło do betonu i Dalem rade.jak dobrze rozwiercisz to nie bedziesz musiał wyciągać bebechów.tylko licz sie z tym, ze moto bedzie chodził jak czołg :)


Czyli z tego co rozumiem to środek jest zabudowany więc będę musiał sobie załatwić jakieś bardzooo długie wiertło. Moto jak czołg to raczej nie będzie chodzić chyba, że się wywierci jakieś bardzo szerokie otwory bo miałem ostatnio okazje widzieć z bliska ogara z rozwierconym dławikiem i dźwięk był naprawdę przyjemny dla ucha.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 10:59 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
kala2191 napisał(a):
dławik nie chce ci wyjść dlatego ze on w dwóch miejscach z boku jest przyspawany
bez przesady, nie jest przyspawany, po prostu mocno siedzi, w seriwsówce nawet pisze, że dławik wyciąga się zagiętym na końcu twardym drutem :)
Image tak wygląda ten dławik, powinien wyjść w całości :)
Kry19 napisał(a):
Postanowiłem odblokować tłumik w ogarze
akurat jedyne co było blokowane w wydechu to jest długie kolanko, do jago skrócenia nie trzeba rozbierać tłumika :) to rozwiercanie ma na celu poprawić osiągi i zmienić odgłos silnika ale osiągi rzadko wzrastają, niektórym tylko dla tego, że mają ten dławik od środka zawalony :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 7:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Dławik rozwiercam głównie dla dźwięku, a może osiągi ciut przy okazji się polepszą. Chodzi mi tylko o to czy środkowa część jest zabudowana ?

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 8:05 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Prościej będzie, jak dostaniesz to, może da to jakiś pogląd :)
http://img142.imageshack.us/img142/4656/005vn6.gif


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 9:29 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Olo napisał(a):
Prościej będzie, jak dostaniesz to, może da to jakiś pogląd :)
http://img142.imageshack.us/img142/4656/005vn6.gif


Chyba się nie zrozumieliśmy :) Zaznaczyłem na obrazku na czerwono część dławika o którą mi chodzi i chcę tylko wiedzieć czy tam w środku jest wolna przestrzeń czy trzeba całość wzdłuż przewiercać

Fotka:
http://images34.fotosik.pl/181/23cb63673dab0b49.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 9:35 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Aaaa,, no to chyba że o tym mówimy :P Tam nic nie ma, to jest zwykła rurka, tylko na końcu jest złączona z drogą końcówką dławika :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 9:35 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
walnij tłumikiem o podłogę... powinno wyjść ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 9:39 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Tylko przez szmatkę, bo porysujesz i pogniesz sobie końcówkę tłumika :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 9:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Czyli sprawa rozwiązana, załatwie długie wiertło i przewierce, bez wyciągania dławika.

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 9:49 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 5:45 pm
Posty: 385
Miejscowość: Piastowo
Pojazd: mazda mx-3 :)
Czyli wykorzystałeś ten patent co ja napisalem tak??jesli tak to dobrze Zrobiles bo wg mnie nie ma sensu meczyc sie nad wyciągnięciem dławika skoro mozna go rozwiercić i da taki sam efekt

_________________
zapraszam miłośnikow mazdy MX-3 http://Www.mx-3.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 16, 2008 9:59 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Męczyć sie z wyciągnięciem...? Jak wyciagniesz to mozna przy okazji wyczyścisz. Wtedy to może poprawi osiągi.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Rozwiercanie gaźnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bosek3

22

9720

Wto Lut 20, 2007 6:03 pm

birs Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rozwiercanie gaźnika

paabson

8

4125

Wto Mar 20, 2007 11:23 am

Ktoś Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Rozwiercanie gardzielu

parcelak

9

3629

Sob Sty 19, 2008 10:28 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rozwiercanie gaźnika

pawelak23

10

4929

Nie Lip 06, 2008 11:16 am

pawelak23 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rozwiercanie gaźnika

Krzysiek14141

1

1811

Czw Sie 07, 2008 11:39 pm

adaś Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 21 Queries | GZIP : Off ]