Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 22, 2025 9:50 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 8:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
A czy naprawdę opłaca się w to wkładać tyle roboty ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 8:27 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 6:10 pm
Posty: 61
Miejscowość: Barlinek
Jasne że warto. Przynajmnie jak dla mnie - ale to każdego indywidualna sprawa, nie ukrywam że to dość czasochłone i wymaga dokładności. Jeśli ktoś nie czuje się na siłach, lepiej żeby się za przeróbkę nie brał bo łatwo się zniechęcić i tylko popsuć części. Ja też czasem musiałem od przeróbki "odpocząć". W każdym razie łatwiejsze wydają mi się tego typu modyfikacje niż dorabianie dodatkowych kanałów płuczących gdzie trzeba mieć dostęp do prasy i jeszcze jest ryzyko uszkodzenia tulei cylindra. Jak dla mnie wizja pzrekroczenia Jawką 90km/h była dostatecznie nęcąca by spróbować. Pierwsze testy potwierdzają że jest to wykonalne.

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 8:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
Kamis napisał(a):
A czy naprawdę opłaca się w to wkładać tyle roboty

jezeli to sprawi ze weźmiesz dzięki swojej cięzkiej pracy jakiegoś leszcza któremu stary kupił moto za 5 tys to JA ODPOWIEM TAK!! swoją drogą to wsadził ktoś z forum juz membrane?? wiem ze kilka osob planowało ale niwiem co z tego wyszło...

[ Dodano: 1 Kwiecień 2008, 20:31 ]
leśnik napisał(a):
Jak dla mnie wizja pzrekroczenia Jawką 90km/h była dostatecznie nęcąca by spróbować. Pierwsze testy potwierdzają że jest to wykonalne.
dobrze zrobiona jawka bez tuningu przy naprawde zaj******* dotarciu i dobrym złożeniu potrafi poleceić nawet 80..... więc po full tuningu ja szczeze wierze ze 100 złapie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 8:31 pm 
Konrad, z tego co wiem to chyba Ziuton (dawniejszy Conqueror) ma membranę (lub miał).


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 01, 2008 8:43 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 6:10 pm
Posty: 61
Miejscowość: Barlinek
Co do membrany, to króciec ssący w takiej formie jaką zaprojektowałem ma możliwość zastosowania jej - tyle że nie w optymalnym miejscu (na wejściu w cylinder) a tuż za samym gaźnikiem. To rodzaj rozwiązania kompromisowego (co pewnie nie każdemu się spodoba) ale taki będzie dalszy etap przeróbki. No i rzecz jasna przy nieco tylko szerszym przelocie króćca membrana też nie będzie za duża. Ale swoją funkcję powinna spełniać. Zwłaszcza w Jawce gdzie dużo zależy od sprawnego napełniania...

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 02, 2008 7:40 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
Dawideq, to wiem ale coś keidyś pisał ze nabardzo chce furać to wszystko, miał cos poprawić i napisać a sprawa ucichła.... a ciekawość mnie żre xD


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 3:07 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
świetna robota leśnik! widzę że "usprawniasz" jawkę likwidując wady fabryczne których jawka ma mnóstwo! ;) ja poszedłem trochę w inną stronę... ale myślę że kiedyś też wykonam taki cylek

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 4:34 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
ja u siebie zrobiłem membrane i dałem gaźnik mikuni 17mm. co mam jeszcze zrobic?? z tego co sie orientuje to powinienem wykonac okna w tłoku ale czy ktoś może mi wyjaśnić gdzie mają być umiejscowione i jaką rolę spełniają?? chodzi mi o to czy okna mają otwierać się gdy tłok jest w górnym punkcie czy kiedy??

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 7:09 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 6:10 pm
Posty: 61
Miejscowość: Barlinek
Co do tych okien w tłoku, to mogę doradzić jedno. Jeśli nie dorabiasz dodatkowych kanałów płuczących (a zakładam że nie) to okna powinny się znaleźć w górnej "nóżce" tłoka. Polecałbym wykonać dwa symetryczne, przedzielone cienkim "mostkiem" szerokości 2-3mm. Sens dorabiania tych okien jest taki sam jak skrócenie tej górnej "nóżki" czyli tylnego odcinka płaszcza - czyli wydłużenie czasu napełniania skrzyni korbowej. Możesz to zrobić oczywiście tylko wtedy gdy masz membranę (ostrzeżenie dla tych którzy myślą że tą drogą da się podnieść moc w silniku który jej nie posiada - nie liczcie na to!). Okna mają jednak, w porównaniu ze skróceniem nóżki jedną zaletę - poprawiają smarowanie górnrj połowy tłoka (dzięki nim część większa tulei cylindra ma kontakt ze świeżą mieszanką), a poza tym pozwalają maksymalnie wydłużyć czas napełniania - czego może nie dać skrócenie "nóżki". Jeśli bowiem skrócimy ją za mocno, to zmieni się jeszcze - i tak już dość niekorzystne w przypadku Jawki - wyważenie wzdłużne tłoka. Za zamknięcie przelotu odpowiedzialna jest zasadniczo membrana, więc ten problem mamy z głowy. Nie potrafię dokładnie określić wymiarów okien - podpowiedzieć mogę tylko tyle, że wg mnie oprócz 3mm szerokiego mostka który by je rozdzielał, po bokach nóżki zostawiłbym jakieś 3-4mm jej oryginałnego materiału, a resztę wyfrezował w ten sposób by nadać okienkom ksztat prostokątów z zaokrąglonymi narożami. To chyba byłoby optymalne.

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 8:09 pm 
sumarek, masz może filmik jak Jawka jeździ z membraną?
Jaki v-max?
:)


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 03, 2008 10:08 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Dawideq napisał(a):
sumarek, masz może filmik jak Jawka jeździ z membraną?
Jaki v-max?
:)
I fotki tego ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 04, 2008 4:50 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
będą fotki jak tylko skończę!!!

[ Dodano: 8 Kwiecień 2008, 20:54 ]
są fotki mojego zestawu z membraną

Image
Image
Image
Image
Image

jak widać zestaw nie został jeszcze zamontowany w silniku i nie przeszedł testów. jak tylko pomaluje moto to wstawiam silnik i bede sprawdzał czy wszystko działa i jak działa.

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Ostatnio edytowany przez sumarek, Śro Kwi 09, 2008 11:08 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 08, 2008 11:55 pm 
Offline

Rejestracja: Pią Lut 02, 2007 12:36 am
Posty: 3
Miejscowość: Wawa
ta rurka z 3-ka wyglada jakby to bylo jakies odpowietrzenie,albo cos w tym stylu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 09, 2008 5:38 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Wow <:o> Pięknie, wszystko dokładnie i estetycznie. Czekam na rezultaty. Ile czasu Cię to pochłonęło, i jakie koszty?

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 09, 2008 10:26 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Co to za zapłon? Skąd go załatwiłeś?

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 467 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silniczka jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

sumarek

21

11229

Pon Lis 12, 2007 10:32 pm

PYTA Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) Oddławianie silnika jawki

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

bosek3

68

61144

Nie Maj 15, 2011 4:09 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8959

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5780

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13854

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 22 Queries | GZIP : Off ]