Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 7:29 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 11, 2006 7:29 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
pamietajce ze pierscienie trzeba spasowac po przez spiłowanie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 11, 2006 8:34 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
ze co? :|

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 1:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
pec12, Od kiedy pierścienie należy spiłować??? Należy je dotrzeć ale to po zamontowaniu w silniku!!!!

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 1:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
mylisz sie trzeba je dopasowac do cylindra bo jak włozysz sam pierscien do cylindra to on nie moze sie stykac musi byc przerwa po miedzy tymi koncami a jak jest za mała przerwa to pilnikiem to piłujesz bo jak sie nagrzeje to popekaja jak kupisz je oddzielnie a jak kupisz komplet to jest wszystko spasowane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 1:46 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
pec12, Zawsze wymienia się komplet, a nie jeden.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 6:41 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
o komplet chodziło mi cały zestaw cylinder tłok i pierscienie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 7:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
A może tak siędzieje jak dasz pierścienie np. na 2 szlif do nominalnego tłoka.
Niewiem jak ty ale ja już kilka razy wymieniałem pierścienie min. ogar komar simson i nigdy nie trzeba było nic piłować :/

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 10:37 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
jaq tez wymianieł duzo pierscieni i wiem ale niekture były dobre


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 9:04 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Kwi 05, 2008 9:00 am
Posty: 31
Miejscowość: Polska
Ej! mam problem bo jak naciskam sprzęgło to w cylindrze słysze trzaski i hałas!! Czy jest to spowodowane!! Porsze o odpowiedz!! ;(

[ Dodano: 5 Kwiecień 2008, 12:05 ]
Ja mam ogara 205 jeszcze z plombami na silniku i chciałbym sie spytać jak sprawdzic czy tłok jest nominalny czy nie??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 12:16 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
kamil9319, zarobion

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar 200] Ilość pierścieni tłokowych

berckov

10

4268

Nie Sie 08, 2010 9:45 pm

juhas99 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wymiana obudowy

Punisher09

9

2828

Śro Maj 27, 2009 6:01 pm

R-Man Zobacz ostatni post

Brak nowych postów wymiana łożysk??

200matis51

2

1698

Pią Gru 31, 2010 5:20 pm

Addadko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023] Wymiana dysz w gaźniku

RKDom

11

6162

Czw Lip 16, 2009 8:36 pm

Lipton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023] Wymiana zębatki choinkowej

RKDom

3

1509

Śro Sie 05, 2009 4:48 am

Lipton Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 42 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 22 Queries | GZIP : Off ]