Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Lip 21, 2025 10:46 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 11, 2006 7:29 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
pamietajce ze pierscienie trzeba spasowac po przez spiłowanie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 11, 2006 8:34 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
ze co? :|

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 1:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
pec12, Od kiedy pierścienie należy spiłować??? Należy je dotrzeć ale to po zamontowaniu w silniku!!!!

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 1:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
mylisz sie trzeba je dopasowac do cylindra bo jak włozysz sam pierscien do cylindra to on nie moze sie stykac musi byc przerwa po miedzy tymi koncami a jak jest za mała przerwa to pilnikiem to piłujesz bo jak sie nagrzeje to popekaja jak kupisz je oddzielnie a jak kupisz komplet to jest wszystko spasowane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 1:46 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
pec12, Zawsze wymienia się komplet, a nie jeden.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 6:41 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
o komplet chodziło mi cały zestaw cylinder tłok i pierscienie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 7:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
A może tak siędzieje jak dasz pierścienie np. na 2 szlif do nominalnego tłoka.
Niewiem jak ty ale ja już kilka razy wymieniałem pierścienie min. ogar komar simson i nigdy nie trzeba było nic piłować :/

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 10:37 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
jaq tez wymianieł duzo pierscieni i wiem ale niekture były dobre


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 9:04 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Kwi 05, 2008 9:00 am
Posty: 31
Miejscowość: Polska
Ej! mam problem bo jak naciskam sprzęgło to w cylindrze słysze trzaski i hałas!! Czy jest to spowodowane!! Porsze o odpowiedz!! ;(

[ Dodano: 5 Kwiecień 2008, 12:05 ]
Ja mam ogara 205 jeszcze z plombami na silniku i chciałbym sie spytać jak sprawdzic czy tłok jest nominalny czy nie??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Kwi 05, 2008 12:16 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
kamil9319, zarobion

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar 200] Ilość pierścieni tłokowych

berckov

10

4707

Nie Sie 08, 2010 9:45 pm

juhas99 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wymiana obudowy

Punisher09

9

3209

Śro Maj 27, 2009 6:01 pm

R-Man Zobacz ostatni post

Brak nowych postów wymiana łożysk??

200matis51

2

1913

Pią Gru 31, 2010 5:20 pm

Addadko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023] Wymiana dysz w gaźniku

RKDom

11

6609

Czw Lip 16, 2009 8:36 pm

Lipton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023] Wymiana zębatki choinkowej

RKDom

3

1768

Śro Sie 05, 2009 4:48 am

Lipton Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.044s | 20 Queries | GZIP : Off ]