Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Wrz 22, 2024 12:42 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Czyżby platynki do wymiany ?
PostWysłany: Nie Kwi 13, 2008 8:37 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Dzisiaj wracam z wyprawy do lasu ogarkiem, wszystko gra i go gaszę. Później gdy chciałem go odpalić to już nie miał iskry, więc sprawdziłem wszytkie kabelki, świecę całą elektrykę i nic. Zajrzałem do pokrywy i okazało się, że rozczepiony był konektorek od cewki zapłonowej :) Podłączyłem i iskra jest ale zaniepokoił mnie stan platynek. Ich górny styk, to chyba się nazywa młoteczek jest cały luźny i "lata" a jak kiedyś ustawiałem zapłon to wydawało mi się że on sztywno jest przymocowany do tego metalowego ramienia. Napiszcie czy ten górny styk może tak latać czy to ma być mocno przymocowane bo nie chciałbym potem pchać ogarka z 10km. Dodam że ogar normalnie odpala i jeździ, ale jak trzeba to platynki wymienię bo to małe pieniądze

Fotka części o którą mi chodzi:
http://images34.fotosik.pl/216/3c9f9d24e127a231med.jpg

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 5:51 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Moim zdaniem nie powinno tak chodzic na boki, dokrec to z czuciem zeby sie poruszało lekko w góre i w dół, wtedy kiedy bedzie trzeba. ;)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 6:47 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Tego styku nie da się dokręcić on nie jest zamocowany gwintem

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 12:51 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
To jak jest zamontowany? Powiedz mi bo ja juz nie mam ogarka :P

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 1:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Nie ma co się bawić z tym przerywaczem! Idź do sklepu kup nowy i będzie tak jak to ma być a nie na jakieś patenty. A ta płytka jest jest zamocowana za pomocą takiego kołeczka i ona jest wprasowana i nie da się jej w żaden sposób dokręcić!

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 2:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
kazik3193 napisał(a):
ona jest wprasowana


O taką odpowiedź właśnie mi chodziło :) Czyli kupuję nowe platynki, chociaż bardzo dziwne, że na tych ogar nadal chodzi, a wczoraj byłem 20 km od domu w lesie na ogarze, bez telefonu i jak by tam się całkiem rozwaliły to miałbym niezłe pchanie :D

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 3:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Małe Ot (muszę to napisać) Kry19, ja jak miałem jawke to ciągle miałem takie zepsute platynki - nie kupowałem nowych bo i tak ciągle w tego grata ładowałem i tak sie psuł więc sprzedałem :] Ale widzę że twój ogarek to ideał więc silnik musi chodzić jak trzeba więc kup nowe platynki ;)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 14, 2008 3:21 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Kupię nowe bo to mały wydatek, jeżdżę czasami w dalsze wyprawy i nie chciałbym potem go pchać ileś kilometrów, a te zostaną na zapas

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 5:33 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
I to bedzie najlepsze rozwiazanie ;)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 15, 2008 10:26 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Zajrzałem wczoraj do platynek i styk caly lata w górę i dól tak, że jak silnik jest wyłączony to przerwa jest szerokości około 0,1 mm. Ale odpalając silnik platynki poruszają się z dużą prędkością przez co działająca siła odśrodkowa "wypycha je" na prawidłowe miejsce i silnik chodzi idealnie :) Ogar to normalnie maszyna nie do zdarcia :D:D ale i tak wymienię bo kiedyś ten styk cały się wyłamie

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Czyżby bendiks? Coliber 50

depcio

1

1054

Wto Kwi 26, 2011 8:53 am

Driver Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [ Romet Ogar 205] Czyżby zatarty ?

gorek321

8

2857

Sob Maj 31, 2008 6:17 am

R-Man Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] Magneto do wymiany? Proszę o ocenę.

ufosi

10

3682

Sob Lut 07, 2009 12:25 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pytania dotyczące rozpoławiania i wymiany wału w silniku 027

AxelBenQ

8

3245

Śro Maj 16, 2012 8:50 pm

AxelBenQ Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Platynki

luki14w

8

2869

Czw Lut 15, 2007 8:54 pm

o_O Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 36 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 22 Queries | GZIP : Off ]