Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:39 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 11:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No właśnie to miałem na myśli. Z tym to nie ma problemu ale czy ogólnie króciec podejdzie, czy nie będzie gdzieś łapał lewego. No i jak z filtrem powietrza, w charcie ta guma jest rąbana, a w simku jest malutka dziura.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 11:19 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Może z rometa 50t1 dałoby się obrócić tą gumę i jako przejściówkę zrobić? :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 11:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
yazimoo, bo ty masz 14mc i masz duży ten wlot, a w simku jest mały ale rozwiązanie problemu jest proste: Bierzesz szlauch ucinasz odpowiedni kawałek i gra muza ;)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 24, 2008 11:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No w sumie to jest najmniejszy problem. Tylko czy ten króciec się zgrywa? Czy nie będzie gdzieś lewego ciągnął? I trzeba by mądrze ssanie wymyślić...Przecież nie będę wymieniał manetek.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 10:34 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Sam bym już dawno dał gaźnik z simsona, gdyby nie fakt, że nie mam do niego iglicy (16N-1 ddr). Ssanie to nie problem - dźwignie zaadaptować z jakiejś mz i tyle. Na króciec też powinien pasować.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 10:36 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Króciec powinno się dać przerobić bez większych problemów, dać potem dobrą uszczelkę i nie ma prawa łapać lewego. Najgorzej będzie tylko powiększyć króciec chartowski na 16mm.

Do ssania możesz założyć coś takiego http://photos03.allegro.pl/photos/orygi ... /365262822


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 10:49 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Do ssania to byle co ale faktycznie króciec od charta ma dość wąski przelot ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 11:04 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
Co do samego tematu to na najwyższych obrotach to normalne, że się tak dzieje. Np. w samochodzie jest obrotomierz i jeśli chce się z silnika wyciągnąć wszystko co potrafi biegi należy zmieniać w jednym idealnym momencie -nie wcześniej i nie później- tylko wtedy gdy silnik ma jak najlepszy moment obrotowy. Jeśli zmienimy bieg zbyt wcześnie silnik będzie wytwarzał już trochę mniejszą moc i moment a jeśli zbyt późno to moc i prędkość zacznie spadać. W silniku gaźnikowym bez żadnej elektroniki tak jak u was w motorkach dzieje się to samo a chart ma dodatkowo miniaturowy gaźnik, który ledwo przy takich prędkościach wyrabia i to co pisaliście nie nadąża z pompowaniem nowego paliwa, a co się z tym wiąże, na każdym wyższym biegu silnik spala stosunkowo mniej paliwa a Chartowi brak 4 biegu. Gaźnik simsona założyć się da. Sam w charcie miałem taki gaźnik, Mocowania do króćca ssania (gaźnik-cylinder) trzeba rozpiłować lekko otwory na śruby oraz sam otwór dolotowy, ogólnie trzeba to dopasować do siebie ale nie m z tym zbyt wiele pracy, później dać uszczelkę lub wszystko zalepić silikonem wysoko temp. jak ja. Z gumowym króćcem chyba sobie poradzicie... Ja zrobiłem go z kawałka gumowego węża od mojego Forda, a do schowka przykleiłem go klejem na gorąco bo miał trochę mniejszą średnicę niż otwór w schowku. I wszystko było by dobrze ale zanim założycie takie gaźniki do waszych chartów to trzeba będzie zainwestować w jeszcze jedną ważną rzecz... Większe dysze gaźnika ponieważ bez nich silnik przy próbie wkręcenia na wyższe obroty będzie się dusił. Gdy ja założyłem ten gaźnik było ciężko nawet odpalić silnik, ale po pociągnięciu ssania parę razy odpalał, z tym, że chodził nierówno i dusił się po dodaniu gazu. Pierwszy mój post na tym forum, na który XawiD odpowiedział mi dokładnie to co ja wam teraz mówię - kup większe dysze. Przyspieszenia mu to raczej nie dodało prędkość jeśli się zwiększyła to może o 3-4km/h ale silnik stał się bardziej elastyczny i utrzymywał tą prędkość 70km/h oraz obroty a z górki dało się pojechać szybciej.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 11:33 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Chlopaki, ja tez mam problem z zamontowaniem simsonowskiego gaznika. Posiadam juz 16n3-4 , wczoraj robilem i kleilem caly dzien kruciec, ale i tak pekal na laczeniach.
A mam takie pytanie, czy da sie jakos przerobic kruciec binga aby spasowal gaznik simsonowski. Jakas przejsciowke na zacisk moze zrobic?? Chodzi o sam koniec krucca.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 11:53 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Da radę... Robisz taki jak ma bing 17 do simsona.

http://moto.allegro.pl/item370927244_kn ... _sr80.html

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 11:55 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
=XawiD= napisał(a):
Da radę... Robisz taki jak ma bing 17 do simsona.


Właśnie.

BaczekSTWA napisał(a):
A mam takie pytanie, czy da sie jakos przerobic kruciec binga aby
spasowal gaznik simsonowski.


Ja musiałem kupować ten drugi króciec bo też miałem binga.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 12:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Ok, z kruccem jakos z tatą damy rade, a ze ssaniem macie jakies pomysly?? Chodzi mi o konketne wytłumaczenia, a nie jedna fotke i tyle.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 12:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Linka ssania od simsona, a manetka np. od wski http://moto.allegro.pl/item366665010_dz ... k_175.html

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 12:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
taka dzwignie gdzie mozna zamontowac?? Moze w jakims niewidocznym miejscu, aby niepotrzebnie nie szpeciła motoru, ale tez w miejscu łatwo dostępnym, czyli gdzie np. ?? Nie mam pomysłów więc pytam.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 25, 2008 12:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Najwygodniej byłoby na kierownicę... Ale można pokombinować - np. do plastiku akumulatora http://bikepics.com/pictures/1006276/ - z lewej strony jak się przyjrzysz to widać przełącznik na plastiku. Te miejsce powinno być dobre ale znowu linka za długa by była.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 72 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 28 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.067s | 22 Queries | GZIP : Off ]