Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:42 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [ Yamaha] zatarta? przytarta? czy jakiś inny ***?
PostWysłany: Nie Cze 22, 2008 6:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
No więc tak... pojechałem sobie(rd) z kuzynem (gs500) na wycieczkę... jechaliśmy 40km bez przerwy... prędkość obrotowa mojego silnika wynosiła od 4800-5500 rpm... prędkość 65-80... nie przeciążałem jej... po tych 40km była przerwa... potem kolejne 20km w tych samych warunkach... potem odpoczynek w domku... następnie pojechaliśmy nad jezioro... wracamy... polna droga i dużo piasku... jedziemy powoli (jedynka-dwójka)... droga taka była z 2km... wyjeżdżam na ulicę i odkręcam manetkę do oporu... jak to na jedynce yamaha wyrywa ostro do przodu... wrzucam dwójkę i słyszę jakieś strzelanie i szarpanie... zatrzymuję się - silnik gorący!... odczepiam wężyk od dozownika, a tam olej mi nie płynie... więc zgasiłem, ostygła, odpalam i jadę kilka sekund (takie same zachowanie motoru jak po wyjeździe na drogę)... gaszę, dotykam a on gorący w h*j... ale odpala normalnie... i na jedynce ma takie same odejście jak przedtem, tylko na 2,3,4,5 jest źle... a kompresje ma chyba taką samą... czyżby ona się przytarła? czy zatarła? czy trzeba będzie robić szlif? czy wystarczy schonować?

:(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 22, 2008 6:46 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Jakbyś zatarł to nawet nie ruszysz silnika, ściągnij cyla i pooglądaj tłok czy za pierścionkiem nie jest przypalony (przytarty).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 22, 2008 6:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
z tego co na miejscu oglądałem to wyglądała gładź cylka jak przedtem... nie wiem jak z tłokiem...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 22, 2008 6:59 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Po gładzi nie zauważysz ;) Jak już to ja bym szlif robił, na pewno to nie zaszkodzi silnikowi :)

[ Dodano: 22 Czerwiec 2008, 19:59 ]
A tłok i tak i tak będziesz musiał zmienić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 22, 2008 7:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
wiem... tyle że nie wiem ile tam zostało szlifów...
Cytuj:
No i mam cylinder rozszlifowany prawie na maxa przez co zyskała trochę mocy:D

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/RD,80/19923


więc mam nadzieję że to jest to "prawie"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 22, 2008 7:06 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Zmierz średnicę tłoka (o ile nie pisze na denku) ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 24, 2008 8:32 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 06, 2007 5:23 pm
Posty: 87
Miejscowość: suwalki
Pojazd: suzuki katana
jak by co to zawsze mozna kupic drugi taki cycel


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 24, 2008 10:03 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
sidor napisał(a):
jak by co to zawsze mozna kupic drugi taki cycel

Tylko taki kosztuje ;]

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 24, 2008 12:10 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Sam tłok kosztuje 80 - 90 zł, także cylinder... wolę nie myśleć :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 24, 2008 12:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
koszt drugiego cylindra to koszt rzędu 50-150zł... ale z tego co sie okazało to silnika już nie opłaca się remontować... kupię drugi na chodzie i z 2 złożę 1 i zostanie mi jeden na części


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 25, 2008 11:37 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 25, 2007 2:35 pm
Posty: 94
Miejscowość: Skierniewice
Pojazd: Romet Ogar 200
Dlaczego nie opłaca sie remontować?? Okazało sie ze taki dojechany?? Sam sie zastanawiam nad taką yamahą lecz wiele z nich ma przebiegi po 30tys km bez remontu i strach kupować bo w sumie to nie bardzo wiadomo na co można trafić..

_________________
Pozdro

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/57487


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 25, 2008 11:45 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Cze 25, 2008 10:23 pm
Posty: 5
Miejscowość: Sianosin
tak tak, mialem ten sam problem nie tak dawno... mechanik mowil ze to problem spory i trzeba silnik rozpolowic, ja wziolem zdjalem dekiel od strony oleju spuscilem olej do sloika i tam byl taki urwany element poszedlem z nim do sklepu motoryzacyjnego i kupilem nowy koszt tego malego ustrojstwa to 7zlotych przykrecilem zalalem olejem i smiga jak sie patrzy , radze Ci zobaczyc tak samo bo te remonty to duzo kosztuja a sie w 50% nie oplaca tego robic, pozdrawiam i czekam na odpowiedz co bedziesz z tym robil , byc moze cos jeszcze pomoge....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 6:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
mój silnik prawdopodobnie był po masakrze w cylindrze za odrą.... głowica jest wyszczerbiona w miejscu wybuchu mieszanki (duuużo wgniotów), cylinder chyba szlifów już nie ma... no może jeden, wał jest też pokiereszowany i ma duże luzy (regeneracja z wyważaniem 250zł), kosz sprzęgłowy dostał (pewnie jak niemcowi zblokowało go , to tak się wyszczerbił), tarcze są spalone, Łożyska wybite a tak reszta to chyba dobra.... po prostu ktoś albo nie dbał, albo miał masakrę w cylindrze


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 6:39 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
R-Man, tak to jest jak się tanio kupuje .... ;) Wiem to po simku co jest tanie to jest drogie ;)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 6:49 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Jeździć jeździł... kopa mieć miał... więc... mógłbym tak zostawić i tylko cylek shonować... ale mnie znacie...
btw. drugi silniczek do mnie idzie pocztą :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Honda Mtx] Zatarta

jasiu111_2007

4

1672

Pią Maj 29, 2009 3:51 pm

jasiu111_2007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jakiś problem nie wiem co jest

Białas

11

2874

Sob Wrz 20, 2008 8:37 am

Rodic Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tarcze - macie jakiś patent na zdejmowanie?

MaRaS1990

2

1752

Sob Lip 28, 2007 1:00 am

Robcio Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulator napięcia ma ktoś jakiś pomysł :)

michal91a

5

3007

Pon Paź 15, 2007 6:00 pm

michal91a Zobacz ostatni post

Brak nowych postów czy kranik paliwa moze w jakis sposub wpłynąć na spalanie??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

wskmotobike

19

5143

Nie Kwi 01, 2012 3:42 am

Hanus Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 131 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.061s | 21 Queries | GZIP : Off ]