Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Wrz 22, 2024 5:53 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Regulacja Ogara 200
PostWysłany: Pią Wrz 12, 2008 6:43 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lis 09, 2007 3:17 pm
Posty: 255
Miejscowość: Łochowo
Pojazd: Romet 50-t1,
Simson S51, Jawa350TS ,
Romet 50-t1(pod mody),
Vw Polo 1.3 F (75km)
Honda MBX (HC04)
Kawasaki ZZR 600
Witam
Panowie mam takie pytanie ostatnio nie mam czasu sie bawic za duzo przy sprzetach wiec pytam. Kolega ma ogara 200 ja osobiscie dawno temu mialem z czyms takim doczynienia ale to były poczatki. Pytanie jest takie iskra jest zapłon ustawiony był (iskra jak skurczybyk ) i +- jest dobrze ustawiony (stwierdzilo 3 niezaleznych pseudo ekspertow (w pozytywnym tego słowa znaczeniu ) wczoraj kolega kupił nie smigany gaznik nowke. zakładamy i komarek odpala ale jak sie da mu pełen power na jakies 30sek to zamuli. Podeam kilka moich przypuszczen i doajcie swoje opinie :
Na moje :
Strasznie dymi z tłumika (nie wiem ile wlał oleju ) - przypchany tłumik badz za duza dawka oleju
za malą dawke benzyny - iglica ustawiona na srodku
pytanko o regulacje gaznika (ile obrotow i przypomnijcie ktora srobka od czego)
Od lewej chyba dysza głowna (dokrecona do maksa)
srodek naciag linki w zaleznosci od dzialania sprzetu
po prawej powietrze chyba 2,5 obrotu ale pewny nie jestem

Co jeszcze moze byc jak sie zapali (pali od kopa) - nie za kazdym razem ale jak sie kopmnie z 3-4 razy to zapala
jazda mozliwa tylko na 1 biegu (wkreca sie nawet na max obroty ale po przelaczeniu na 2-bieg zaczyna sie dusic i pyrkac i potrzebna redukcja na 1 ). co moze byc jeszcze zauwazyłęm ze chyba głowica nie była dokrecona wiec kazałem przykrecic. Dajcie mastry znac co jeszcze moze byc przyczyna takiego stanu

_________________
http://www.bikepics.com/members/peteero

Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Regulacja Ogara 200
PostWysłany: Pią Wrz 12, 2008 6:46 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
1. Zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej.
2. Skrajne dysze mają byś wkręcone do oporu, środkowa jest śruba od regulacji wolnych obrotów.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zła regulacja

Glizda0077

6

2245

Sob Lip 07, 2007 12:21 pm

Glizda0077 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacja sprzęgła

sauroon

1

2257

Pią Sie 04, 2006 1:52 pm

Lashlo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacją sprzęgła

zicer

13

5133

Czw Wrz 07, 2006 7:46 am

Cyngiel Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacja sprzęgła

Kermit

12

4441

Pią Gru 15, 2006 6:12 pm

Kermit Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacja Gaznika

Domaniak

5

3400

Czw Kwi 12, 2007 1:14 pm

paabson Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 58 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 21 Queries | GZIP : Off ]