Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 12:26 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 2:01 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 04, 2006 5:29 pm
Posty: 119
Miejscowość: Wrocek
Pojazd: VW Polo '89
Conqeror spróbuj z srodkiem do pielengnacji samochodu PLAK- przeczytałem o tym kiedys na jakiejś stronce i sprubowaliśmy u kumpla w motorynce- rzeczywiśćie zadzialało a czasem nawet niebieski dymek leciał z rury

_________________
http://http://www.airsoft.lua.pl/ - Polski Vortal o ASG


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 6:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
kiedyś motoryną jeździłem tylko na 98 jak później przejechałem sie na 95 to za dużej różnicy nie było ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 7:28 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 11, 2006 7:04 am
Posty: 20
Miejscowość: z żor
Może coś walne chocairz pierwszy post i zabardzo sie nieznam

nikt nie wspomniał o bp shell v-power <rotfl> może z domieszką mixolu <z jezorem> żeby nie zatrzeć napewno działa ale na mojej maszyńce niemoge spróbować i jest w częściach <faja> może miesiąc będzie i prztestuje go na maszyńce (komerek z slinikem kadeta)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 8:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
W motorowerze shell v-power nic nieda. W samochodzie daje około 2-5%więcej, ale na ogarku i podobnym to daje taki efekt powera jak filtr stożkowy(niewyczualne)

SZKODA KASY!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 16, 2006 6:59 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 25, 2006 3:01 pm
Posty: 41
Miejscowość: Sosonowiec
zacznijmy od tego ze beznzyna 95 oktan jest chrzczona z tego powodu ze duzo samochodow jej potrzebuje...to mozna zarobic na niej prawda :) a 98 nie jest chrzczona....sam sie o tym przekonalem po tym jak do cieniasa nalalem 98 i po kilkunastu kiloskach lepiej w obroty wchodzil i wogole


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 9:26 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 04, 2006 5:29 pm
Posty: 119
Miejscowość: Wrocek
Pojazd: VW Polo '89
A może spróbować z Rozpuszczalnikiem nitro?

_________________
http://http://www.airsoft.lua.pl/ - Polski Vortal o ASG


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 9:46 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Mój ojciec gadał, że kiedyś jeździli na nitro ale musieli lać bardzo dużo oleju aby się silnili nie zatarły.(niepolecam takich rzeczy)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 10:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
W sumie co by nie wziąć zawsze musisz nalać Mixolu lub czegio innego w odpowiednio większych proporcjach także jak dało by się rozpuszczalnika to musisz dac więcej oleju to w sumie żaden tuning bo olej spowouje gorsze spalanie mieszanki w większe kopcenie (oczywiście tylko czysto teoretycznie :P)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 10:07 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 17, 2006 5:32 pm
Posty: 33
Miejscowość: SokołĂƒłw Podlaski
Ja niedługo będę miał dostęp do paliwa modelarskiego - zawartośc 20 % nitrometanu.

Oczywiście cąłego bak nie zaleje bo 5l kosztuje ok 170 zł ale coś tam pewnie doleję <lol2>

ale jeździc a czstym to poroniony pomysł, boo gdzie tutaj będziesz miał smarowanie? CHŁODZENIE? A modelrskie też odpada bo niby do 2 suwów jest ale jest na bazie oleju recytynowego ;)

_________________
www.rcpics.net/member/Keczus


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 10:21 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Mi nie chodziło o to żeby nie lać wogóle oleju tylko że nie opłaca się troche inwestować w ulepszacz skoro musisz dolać więcej pogarszacza (oleju) (odnosze sie do pomysłu z rozpuszczalnikiem) a pomysł z modelarskim może być tylko czy sie nie przegrzeje przy wolnej jeździe albo na postoju bo jak to daje kopa...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 3:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 17, 2006 5:32 pm
Posty: 33
Miejscowość: SokołĂƒłw Podlaski
Silniki modelarkie co na tym jeżdżą z 3,5 ccm potrafią kręcić nawet 35 tysięcy obrotow moc czasem dochodzi w okolice 2 koni ;) Tylko ze przegrzanie takiego silnika to minimum 130 stopni a głowicę chłodzącą mają mniej więcej jak blok ;)

Więc komarzak po zalaniu czymś takim powinien zafurczeć i rozsypać się ;)

_________________
www.rcpics.net/member/Keczus


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 8:34 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 04, 2006 5:29 pm
Posty: 119
Miejscowość: Wrocek
Pojazd: VW Polo '89
Rozpuszczalnik nitro - mieszanina acetonu z estrami kwasu octowego (octan butylu, octan amylu). Służy do zmywania i rozcieńczania lakierów nitro. Przy wyrobie klejów doskonały rozpuszczalnik celuloidu i polistyrenu

opis ze strony http://chemia.feedle.com/Sprzet_I_Odczy ... spDom.html

_________________
http://http://www.airsoft.lua.pl/ - Polski Vortal o ASG


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 29, 2006 2:34 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 16, 2006 10:17 am
Posty: 118
Miejscowość: Radom
Można by jeżdzić z rozpyszczalnikiem ale nie dolewać bezpośredno do baku bo tak jak napisał Kamis tylko żeby dostawał sie dopiero za gażnikiem, tuż przed cylindrem. I żeby to było coś takiego jak prawdziwe nitro że nie leciał bez przerwy tylko żeby był to chwilowy wtrysk to wtedy nie trzeba by było dolewać oleju.
Najtrudniejsze w tym wszystkim by było zrobienie zaworu który otwierał by dopływ rozpuszczalnika. Najwygodniej by było jakby to była rączka taka jak przedni hamulec i sprzegło.

_________________
Imposible is nothing :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 03, 2006 2:11 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
tak tylko gorzej z łożyskami (bo olej ma głównie je smarować) jak ci sie zatrze chociaż jedno to remot jak nic. a poza tym za słaby jest korbowód na taki nagły wzrost mocy (w końcu czego my chcemy to tylko motorower)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Paź 03, 2006 6:07 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 17, 2006 5:32 pm
Posty: 33
Miejscowość: SokołĂƒłw Podlaski
Weź sobie daj z tym spokój, wątpię żeby silnik wytrzymał takie obciązenie (ilość obr.), w modelach nieraz widziałem silnik w którym korbowód był zużyty i jak poleciał w proch, to aż blok czasem jest pognieciony.

_________________
www.rcpics.net/member/Keczus


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Nitro

Maliniakman

2

1315

Wto Sie 21, 2007 6:51 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Zestaw nitro do Ogara

michaello1004

5

2519

Śro Lis 28, 2007 5:33 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 23 Queries | GZIP : Off ]