Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 2:42 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kawasaki gpz 600 gazniki.
PostWysłany: Sob Wrz 26, 2009 1:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
Kuzyn ma kawe ktora stoi u mnie i jest do regulacji. gpz odpala troche ciezko ;] i kreci z oporem do 7 tys okolo ;/ jak je wyregulowac itd ? ktora srubka o ile ? Pozdrawiam.

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki gpz 600 gazniki.
PostWysłany: Sob Wrz 26, 2009 6:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
CIęzko to samemu zrobić bez odpowiedniego sprzętu... najlepiej znajdż jakąś serwisówke na necie tam bedziesz miał wcio krok po kroku. ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki gpz 600 gazniki.
PostWysłany: Sob Wrz 26, 2009 6:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
a synchronizacjie jestem w stanie zrobic sam ? Zeby chociaz lepiej odpalal... na czasie podjade do takiego dziadka co regulowal gazniki w takich sprzetach ale to dopiero moze w przyszly weekand ;] a jeszcze nie wiadomo czy bedzie w domu bo chorowal ;/ wiec chce troche samemu pogrzebac ;] a no i manetka nie odbija wiec moze jest cos zle zlorzone ?

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki gpz 600 gazniki.
PostWysłany: Sob Wrz 26, 2009 7:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Nie wiem dokładnie na czym polega synchronizacja ale wiele osób mówi, że samemu to bardzo ciężko i nie zrobisz tego.

Ale lepiej żeby się jeszcze wypowiedział ktoś kto wie na 100%.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki gpz 600 gazniki.
PostWysłany: Nie Wrz 27, 2009 8:59 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
slawek90
tu się mylisz...
zamiast wakuometru mozna uzyć kawałka przewodu paliwowego z olejem i wciśniętymi 2 końcówkami igieł insulinówek (zmiejszenie przekroju).
robisz tak:
1. ustawiasz poziom paliwa w gaźnikach (powinna być tam jakaś skala do tego/ oczywiście wszędzie ma być równo jak to do serwisówki)
2. na ciepłym silniku ustawiasz obroty na takei jakie powinny bytć (serwisówka) pewnie lekko ponad 1k u mnie to jest 1.25K
3. ustawiasz podciśnienie (zakładam silnik r4) zakładając węzyk (waser-wage) na dzyndzel od podciśnienia od gaźnika 1 i 3, ustawiasz na równo czyt. aby płyn się nie przemieszczał i stał stabilnie, równo, potem gaźnik 2 i 4 po czym 1 z 2 i 3 z 4. Dd któregoś gaźnika bedzie szedł wężyk do kranika (podciśnieniowe otwieranie) kiedy bedziesz się za niego brał przełóż wężyk na inny gaźnik.

Sam to będe sprawdzał dopiero w listopadzi ale ludzie chwalą tą metodę. Wartości podciśnienia znał nie będziesz ale powinno hulać ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki gpz 600 gazniki.
PostWysłany: Nie Wrz 27, 2009 9:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
Sprobuje, jak sie powiedzie to dam znać <spoko>
narazie, <soczek> dla Was :)




EDIT
No więc jak już pisałem kuzyn zapewniał mnie ze kręci do 7 tys ;] ale gdy sprawdzilem z kumplem swoimi sposobami ;] okazalo sie ze wkręca jak szalona tylko po 1: strasznie strzela ogniem z rury jak odejme gaz po2 : trzeba zatykać krocce do filtra powietrza (a to nie jest latwe bo są 4 xD ) wtedy jakos zapala i sie naprawde ostro wkreca bo bez tego to ani huhu ;] dodam ze tam gdzie jest puszka filtra nic nie ma jest pusta, czy w 4t filtr ma az tak duze znaczenie ?

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów licznik z kawasaki w ogarze

MVVS

8

2606

Nie Sty 17, 2010 5:59 pm

MVVS Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z wskażnikiem temperatury kawasaki gpz 600

marcinek1994

1

1316

Pon Sty 11, 2010 10:08 pm

MVVS Zobacz ostatni post

Brak nowych postów pomóżcie mam kawasaki kmx 125 i koło kopki jest zbiornik i h

daro9999

1

2171

Czw Paź 16, 2008 3:21 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Kawasaki ZX636] Białe mleko na korku oleju?

TOMASZ2005

5

1719

Nie Mar 15, 2009 6:42 pm

TOMASZ2005 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 32 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 24 Queries | GZIP : Off ]