Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 11:52 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Śro Sty 06, 2010 4:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Ja właśnie też mam takie tłoki ciemne jak wyżej, chyba zrobie tak jak ty tylko jak tą podkładkę zrobić?? sam ją zrobiłeś??

---- Połączono -----

a i czy ten tłok byłby dobry do charta na 4 szlif http://moto.allegro.pl/item864584335_si ... mplet.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Śro Sty 06, 2010 5:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Ten tłok co podałeś jest bodajże na 38,75mm. A 4 szlif jest to 39mm. Ja mogę polecić tłok węgierski jest bardzo dobry i są na 4 szlif czyli 39mm. Na allegro raczej nie znajdziesz, u kniazia chyba są.

Tak podkładkę zrobiłem sam przy pomocy wiertarki, pilnika i miniszlifierki. Oczywiście ty byś miał mniej piłowania z tego względu, że ja mam płuki powiększone już maksymalnie z resztą widać na fotce podkładki.

Aha ale tak jak jeszcze koledzy wcześniej pisali dobrze by było jakbyś jednak też podał te wymiary kanałów to będzie wiadomo czy cylek był dłubany czy nie, w sumie jakbyś porządną fotkę zrobił to też idzie się domyślić.

---- Połączono -----

Aaa jeszcze zapomniałem o jednym. Do tłoka od sima musisz dać też głowice od sima i zapłon ustawić na 1.8mm przed GMP.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Śro Sty 06, 2010 9:45 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Zrób dokładnie tak jak mowi yazimoo. Bardzo dobrze znam tą całą historie ponieważ byłem tego świadkiem i z ręką na sercu mogę powiedzieć że problem sie skończył od kąd józek (yazimoo) założył tłok od sima i zrobił mieszankę z porządnym olejem. Ten zestaw wymaga gaźnika ok 21mm a na 15mm śmigał v-maxem i ani jednego przytarcia :) Osiągi również poszły w górę.

Aha, a co do podkładki pod cyla, możesz zrobić tak jak miał pan Yazimoo na poxylinie, ale z tego zrezygnował, to nie to samo, nie ma dobrze wyrównanej powierzchni. Podkładkę miał dobrze wyfrezowaną na odpowiednią grubość z nierdzewki, zrobił w domu poprawki pilnikiem i widzisz że się da, ręcznie będziesz miał naprawdę ciężko, ale zrobisz. Odemnie tyle.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Czw Sty 07, 2010 1:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
nie wiem czy nie lepiej będzie mi kupić nowy cylinder, a ta głowica nie może być od chrta dlaczego mysi być od simsona?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Czw Sty 07, 2010 4:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Inne denko tłoka i na chartowskiej będzie to lipnie jeździć bo stopień sprężania dość znacząco spadnie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 1:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
No albo tak, ja robiłem z nierdzewki bo alu nie posiadałem i do tego nierdzewka jest moim zdaniem pewniejsza jeśli chodzi o wytrzymałość (nie pęknie choćby nie wiem co).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 7:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
alu też nie pęknie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 7:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
chyba zrobię na poxilinę narazie bo i tak nie wiadomo jak to będzie chodzić czy nie będzie chamować. . . :>

---- Połączono -----

a na głowicy charta dużo spadnie kompresja bo narazie bym na charta spróbował?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 9:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
ale poxilina chyba wytrzyma no nie??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Pią Sty 08, 2010 9:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
ale robota, trzeba się troche pobawić ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 2:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Kurde ja miałem na poxilinie i wszystko było pięknie ale nie rób tak bo nigdy nie nałożysz jej idealnie i nie masz pewności, że cyl siedzi idealnie prosto, wystarczy lekkie przekrzywienie cyla i może to doprowadzić do zacierania się po jednej stronie tłoka, wykrzywienie korbowodu lub uszkodzeniem łożyska igiełkowego na wale lub tulejki bo będzie pracować nie równo (przekrzywione w jedną stronę). A no i poxilina się ugniata i zacznie ci tłok dobijać do głowicy, potem poxilina pęknie.

Co do hamowania nie będzie hamować na 100% bo jest całkiem inna jakość pierścieni (oczywiście jak kupisz jakieś węgierskie czy MZA bo reszta to też syf). Musi być głowica od sima, jak mówiłem denko jest prawie, że płaskie i na chartowskiej spadnie stopień sprężania znacząco i nie wiadomo będzie też jak ustawić zapłon,


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 2:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Zrobie chyba z paru podkładek, jak kupie tłok


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 6:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Też lipa, bo pomiędzy każdą podkładkę uszczelkę będziesz dawał? <sciana>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Sob Sty 09, 2010 7:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
Tak myśle na silikon je złożyć :>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Problem z cylindrem
PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 10:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 10, 2009 6:21 pm
Posty: 917
Pojazd: .
McCoob napisał(a):
Tak, faktycznie. Wycinasz wg. wzoru uszczelki i zrobione, 15 min roboty :|

Sam doradzałeś <Czytaj>


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Problem z cylindrem

malinka

3

1368

Pon Maj 09, 2011 6:07 am

Addadko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Stella ] Problem z cylindrem

knypek

13

2800

Śro Maj 07, 2008 6:38 am

Martinus Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Łączenie kolanka z cylindrem

Jandar

7

2431

Śro Maj 09, 2007 7:03 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Co jest z tym cylindrem?? POMOCY!

piotrek8113

7

2409

Śro Maj 23, 2007 7:08 pm

piotrek8113 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Odkręcające się śrubki pod cylindrem.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Crossik

16

4008

Pią Kwi 02, 2010 1:11 pm

Crossik Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 62 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 23 Queries | GZIP : Off ]