Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 10:34 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [019] Problem
PostWysłany: Pią Lip 02, 2010 4:33 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 28, 2009 7:00 pm
Posty: 257
Miejscowość: Głowno
Pojazd: 2x Romet 50-T-1 '75-76 i Romet 50-TS-1 '75
Witam. Mam problem z swoim drugim 019. Nie mogę ustawić zapłonu. Gdy mam tłok 3 mm przed GMP i przesuwam stojan w lewo aby przerywacz lekko się otworzył to wogóle się nie otwiera a gdy kręcę magnetem lekko w prawo to styki się rozwierają :| Przerywacz dałem nowy, sprawdzałem na innym magnecie i to samo. Co to może być? Proszę o pomoc.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Pią Lip 02, 2010 6:47 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 10, 2006 1:36 pm
Posty: 197
Miejscowość: Złocieniec
Pojazd: Romet ogar 205
bo źle to regulujesz:P najpierw ustaw iskrownik tak by 3mm przed GMP przerywacz sie zaczął otwierac:P potem ustaw jak duza ma byc ta przerwa przy najwiekszym rozwarciu i wszystko:P Ewentualnie po wyregulowaniu przerwy zobacz jeszcze raz na ustawienie zaplonu i troche popraw jak bedzie trzeba

--------- 02 Lip 2010 19:49 Połączono ---------

po co w ogóle mają ci sie otwierac styki jak przekrecasz iskrownikiem??:P wazne ze jak krecisz magnetem to sie rozwierają:P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Sob Lip 03, 2010 10:10 am 
Offline

Rejestracja: Pią Lip 02, 2010 11:09 am
Posty: 8
Pojazd: Motorynka
on przekręca magnetem, a nie iskrownikiem.

Chodzi ci ta motorynka?

Bo jak nie to klin poszedł i się przestawiają platynki, a jak nie to weź gdy masz tłok 3 mm przed GMP rozszerz platynki lekko śróbokrętem bijąć o dolną ich część, musisz to zrobić tak,aby po pokręceniu magnetem one się zamknęły bo możesz za dużą przerwę zrobić


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Sob Lip 03, 2010 3:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 27, 2007 9:36 pm
Posty: 537
Miejscowość: Las ndk Oświęcimia
Pojazd: WSK Kobuz 175
Simson S51
Weź ty se tym śrubokrętem w głowę walnij od regulacji jest śrubka a nie mów mu żeby platyny rozginał bo płaszczyzny nie będzie ustaw w górnym pkt tłok ustaw przerwę 0.3 jak ustawisz przerwę no to suwmiarka z głębokościomierzem i regulujesz zapłon

_________________
PJ CONSTANTINE
YOUTUBE PREZENTACJA SIMKA
BIKEPICS CONSTANTINE
Image
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=318813


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Nie Lip 04, 2010 10:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 28, 2009 7:00 pm
Posty: 257
Miejscowość: Głowno
Pojazd: 2x Romet 50-T-1 '75-76 i Romet 50-TS-1 '75
Ludzie, jak mam to ustawić skoro przerywacz się nie otwiera? Nie gadaj głupot że źle reguluje jak tego nie widzisz. Przerwę na przerywaczu da się ustawić i jest ustawiona na 0.4mm. Yyy maja się rozwierać żebym mógł wyłapać moment lekkiego rozwarcia? Tak motor chodzi, ale nie motorynka tylko T-1. Żaden klin nie poszedł. Nie mogę właśnie przez ten nie otwierający się przerywacz regulować... Tłok był już też ustawiany w GMP i dałem największe rozwarcie przerywacza i nic - nie ruszył się, a po przekręceniu lekko magnetem w prawo rozwarły się...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Wto Lip 06, 2010 12:52 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 28, 2009 7:00 pm
Posty: 257
Miejscowość: Głowno
Pojazd: 2x Romet 50-T-1 '75-76 i Romet 50-TS-1 '75
No co nikt nie pomoże?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 8:02 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 28, 2009 7:00 pm
Posty: 257
Miejscowość: Głowno
Pojazd: 2x Romet 50-T-1 '75-76 i Romet 50-TS-1 '75
Nagrałem film o tym problemie z zapłonem: http://hostuje.net/file.php?id=798cd487 ... a08b405673 Sory za jakość ale jakbym nagrał aparatem to by zajmowało dużo więcej.

Na suwmiarce jest 2,3 cm (najpierw zmierzyłem GMP głębokościomierzem a potem dodałem 3 mm i tyle wyszło, jakby ktoś wnioskował że nie umiem ustawiać 3 mm przed GMP).

Gdy tłok mam już 3 mm przed GMP i przesuwam iskrownik w lewo to styki przerywacz na max przyśpieszonym zapłonie mają przerwę około 0.15 mm a gdy ruszy się lekko magnetem to już jest 0.40 mm (ustawiałem przed nakręcaniem filmiku).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 10:27 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lip 06, 2009 9:14 pm
Posty: 213
Miejscowość: Gdynia
Pojazd: Romet Kadet M780
To może w złym otworze koła ustawiasz przerwę no w magnecie masz dwa duże otwory jak w jednym ustawiasz i tak się dzieje to spróbuj w drugim i zobacz co będzie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 10:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Cytuj:
To może w złym otworze koła ustawiasz przerwę no w magnecie masz dwa duże otwory jak w jednym ustawiasz i tak się dzieje to spróbuj w drugim i zobacz co będzie.


Jak ustawisz GMP to losowo Ci wyjdzie, jakbyś przekręcił magneto to górnego martwego punktu mieć już raczej byś nie miał. A tak w ogóle, nie wiem co by Ci dała ta zamiana otworów, przecież otwór to tylko otwór...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 5:59 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:59 am
Posty: 90
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: ***
Źle ustawiony zapłon, bo tam te nacięcia mają być naprzeciw siebie przynajmniej ja tak mam

_________________
Yeaa Blue petrol Yeaaa
Yeaa 78 octane Yeaaa

Już wkrótce Ogar 200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 6:49 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 28, 2009 7:00 pm
Posty: 257
Miejscowość: Głowno
Pojazd: 2x Romet 50-T-1 '75-76 i Romet 50-TS-1 '75
Cytuj:
To może w złym otworze koła ustawiasz przerwę no w magnecie masz dwa duże otwory jak w jednym ustawiasz i tak się dzieje to spróbuj w drugim i zobacz co będzie.


W dobrym "otworze" :]

Cytuj:
Źle ustawiony zapłon, bo tam te nacięcia mają być naprzeciw siebie przynajmniej ja tak mam


Miszczu... ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 8:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Cze 20, 2006 7:15 pm
Posty: 488
Miejscowość: Równe
Pojazd: Romet Ogar 900 '08
WFM M06 '59
A może zjechane platynki albo krzywka na wale ??

_________________
Romet Ogar 900 '08
Romet Chart 210 '90
WFM M06 '59
Romet Ogar 205 '86


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 8:59 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sty 23, 2010 7:53 pm
Posty: 139
Pojazd: Romet Komar 2351 '72
Romet Kadet M780 '86
Simson S51 Electronic '84
NIc z tego wszystiego nie rozumiem CISZA

Szatek napisał(a):
Gdy mam tłok 3 mm przed GMP i przesuwam stojan w lewo aby przerywacz lekko się otworzył to wogóle się nie otwiera


Przciez ma sie nie otwierać <stiupid>

Ma się otworzyc wtedy jak krecisz magnetem w prawo i tłok wtedy idzie w górę a więc przerywacz ma sie otworzyc kiedy tlok jest 3 mm przed gornym położeniem, jeżeli otworzy się za wcześnie musisz obrucić iskrownik w prawo , a jesli za pożno to w lewo. Proste! <Czytaj> Nie ma innej Filozofi <Czytaj> Chyba że nieda sie tak zrobic że otwiera sie 3 mm tylko na przyklad więcej i nawet jak obracasz iskrownik to nie da się zrobic 3mm wtedy trzeba powiększyc te 3 otwory fasolowe w iskrowniku aby muc go dalej przesuwac ( ten problem może wystapic jeżeli masz magneto z innego silnika)

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Komar/84738
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 780/119292
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/129561


Ostatnio edytowany przez Dawid_56, Czw Sie 05, 2010 7:44 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 10:11 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:59 am
Posty: 90
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: ***
Dawid_56, dzieki że pokazałeś jak ustawić zapłon

_________________
Yeaa Blue petrol Yeaaa
Yeaa 78 octane Yeaaa

Już wkrótce Ogar 200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [019] Problem
PostWysłany: Śro Sie 04, 2010 7:05 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 28, 2009 7:00 pm
Posty: 257
Miejscowość: Głowno
Pojazd: 2x Romet 50-T-1 '75-76 i Romet 50-TS-1 '75
Cytuj:
A może zjechane platynki albo krzywka na wale ??


Przerywacz jest nowy a krzywka dobra, sprawdzałem tez na drugim magnecie.

Cytuj:
NIc z tego wszystiego nie rozumiem CISZA


Jakoś wszyscy rozumieją tylko nie Ty...

Cytuj:
Przciez ma sie nie otwierać <stiupid>


Jak to nie? :| Chyba gdy rusza się magnetem w prawo to się rozwierają czyli ruch iskrownikeim w lewo to tak samo jak magnetem w prawo...

Cytuj:
2. Z filmu wnioskuje że żle mierysz odleglość suwmiarka


Posługiwania się suwmiarką też będziesz mnie uczyć?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów mam problem

pete

5

3203

Pon Sty 08, 2007 5:28 pm

pete Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem mam :D:D

Hlebo

5

2873

Nie Maj 20, 2007 11:03 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z 223

Conqeror

4

2655

Pon Maj 21, 2007 2:49 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem

K@ziu

9

3717

Czw Lip 05, 2007 1:15 pm

Yarabi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem!!

misio745

13

4410

Pią Lip 13, 2007 10:03 pm

Szakal Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 95 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.063s | 21 Queries | GZIP : Off ]