Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Cze 22, 2024 11:33 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Problem,bo Chart dużo pali.
PostWysłany: Pon Sty 31, 2011 9:26 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 14, 2010 11:57 pm
Posty: 98
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Romet Chart 210 '90
Romet Ogar 205 '88
Witam.
Mam od paru dni gaźnik Ogara 205 w Charcie 210.
Więc mój problem polega na :
-Gdy wciskam sprzęgło on wskakuje na wyższe obroty nawet gdy manetkę specjalnie szybciej w dół pociągnę .Znaczy żeby obniżyć obroty.
-Kolejna sprawa Chart bardzo dużo pali zrobiłem dziś około 10 km to mi pół litra wciągnął lokurva lokurva ,może przyczyną być że gdzieś ciągnie lewe powietrze? śrubkę od obrotów ustawiam na bieżąco, ponieważ ostatnio zgubiłem ją bo się sama odkręciła .Czy ktoś potrafi tak wyregulować gaźnik lub mi podpowiedzieć żeby zrobić ,aby mniej palił? :P :P :-) Bo jak tak dużo będzie palił to ja niedługo zbankrutuje. <sciana> <sciana>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem,bo Chart dużo pali.
PostWysłany: Wto Lut 01, 2011 1:00 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 9:56 am
Posty: 579
Pojazd: .

Jest:
Romet Pony M-1 - 78'
WSK 175 Kobuz - 83'
Jawa 50 Mustang - 78'
Romet Chart 210 Elektronik - 90' (12V/120W)

Był:
Romet Ogar 200 84'
Romet Chart 210 Elektronik [12V/75W] 89' (skradziony)
Jeśli z ogara 205, to rozumiem, że gm12f? Człowieku, do charta minimum oryginał, 14mc lub bing 1/14/206. Regulacja i śmigasz, nie rozumiem, jak można dławić taki silnik tym gaźnikiem. Jak nie masz dostępu do 14mc czy binga, możesz założyć 16n1 z simsona i będzie ok.

Co do samego gm12f, próbowałeś obniżyć iglicę?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem,bo Chart dużo pali.
PostWysłany: Wto Lut 01, 2011 11:59 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 14, 2010 11:57 pm
Posty: 98
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Romet Chart 210 '90
Romet Ogar 205 '88
jeszcze nie. ale na gm12f idzie jak głupi tylko na 2 ma lekkiego mula.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem,bo Chart dużo pali.
PostWysłany: Wto Lut 01, 2011 3:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
na 1 to każdy moto ma buta, on powinien na każdym biegu ładnie równo iść. bing 17 też jest dobry i pasuje prawie bez przeróbek.

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem,bo Chart dużo pali.
PostWysłany: Wto Lut 01, 2011 5:11 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 14, 2010 11:57 pm
Posty: 98
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Romet Chart 210 '90
Romet Ogar 205 '88
Wiem dlaczego mi dużo pali. Przepustnica się nie cofa ponieważ przy manetce jest taki plastik gdzie wchodzi pancerz i on jest pęknięty i blokuje mi linkę i iglica nie schodzi do końca.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem,bo Chart dużo pali.
PostWysłany: Sob Lut 05, 2011 5:31 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lip 26, 2010 12:55 pm
Posty: 17
Pojazd: chart 210
Ja też mam taki gaźnik,ale u mnie chodzi dobrze,może więcej pali nie zauwarzyłem.To mam go wymieniać?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem,bo Chart dużo pali.
PostWysłany: Sob Lut 05, 2011 5:37 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 14, 2010 11:57 pm
Posty: 98
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Romet Chart 210 '90
Romet Ogar 205 '88
Emsi Szukam ten założyłem na okres jakiś 3 miechów ponieważ braki funduszy lekki jest.A robota to się na wiosnę zacznie żeby dorobić czy u sąsiada czy gdzieś iść na jakieś roboty Rolnicze:P:P:P ;-) Ale wiem ze to syf bo jak z mieniam z 2 na 3 to muła łapie i muszę delikatnie manetka przekręcać bo obroty mu spadają jak od razu pociągnę do końca i proszę mi tutaj nie gadać że mam wyregulować gaźnik bo ja regulowałem nie raz mój ojciec tez się na tym zna (miał w pizdu motorków) I nie idzie tego zrobić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem,bo Chart dużo pali.
PostWysłany: Sob Lut 05, 2011 7:21 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 9:56 am
Posty: 579
Pojazd: .

Jest:
Romet Pony M-1 - 78'
WSK 175 Kobuz - 83'
Jawa 50 Mustang - 78'
Romet Chart 210 Elektronik - 90' (12V/120W)

Był:
Romet Ogar 200 84'
Romet Chart 210 Elektronik [12V/75W] 89' (skradziony)
Ogólnie - jak macie możliwość uzbierania paru groszy, to nastawcie się na zmianę gaźnika na oryginalny, jeżeli jeździcie na gm12f. Miałem Charta i testowałem go na różnych gaźnikach (wszystkie oprócz 16n1 posiadam):

- gm12f dwie sztuki, oryginalne z prl,
- k60b nowy,
- 14mc,
- bing 1/14/206 - był przy charcie od nowości,
- 16n1-5 z simka duo, ddr.

Praca silnika na gm12f to jest jakieś nieporozumienie. Może odczuwacie przyrost mocy po przesiadce z jakiegoś ogara, ale ten silnik nie chodzi poprawnie na tym gaźniku, jest najzwyczajniej w świecie zamulony. Na k60b dało się jeździć, ale był problem z odpalaniem (długo trzeba było kopać zanim zaciągnął odpowiednią ilość paliwa). 14mc - wszystko ok. Oryginalny bing 1/14/206 - chyba najlepszy gaźnik z oryginalnych jakie były stosowane w Charcie, choć opinie są podzielone. Moim zdaniem zarówno 14mc jak i bing są ok, ale osobiście na bingu jakoś lepiej to chodziło. 16n1-5 - całkiem dobrze, można wkładać.

Także polecam zmianę gm12f jak najszybciej, bo szkoda blokować potencjał jednostki 027 dezametu.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów za dużo mocy :/

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Konrad

23

6265

Pon Maj 26, 2008 5:41 pm

Konrad Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dużo mocy mała prędkość

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

muciek

19

7599

Wto Paź 07, 2008 8:43 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. docieranie potrzebuje dużo wiadomości

robertkoza333

4

1601

Śro Wrz 15, 2010 4:54 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem sprzęgło Chart

Maciek210

1

984

Śro Mar 12, 2008 7:26 pm

zazikupl Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Problem chart rama ;/ Pilne

alfa89

3

2328

Śro Lis 21, 2007 9:38 pm

alfa89 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 21 Queries | GZIP : Off ]