Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 6:49 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Chart - iskrownik problem
PostWysłany: Śro Lut 01, 2012 8:51 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 01, 2010 4:04 pm
Posty: 52
Miejscowość: Małopolska
Pojazd: Chart s70/4 COMFORT
zapłon ZMD-12v
Witam.
Iskrownik w moim charcie ma rezystencje 19,2 Ohm. Sprawna powinna mieć około 27 Ohm. Czy taka różnica jest dopuszczalna?

Pytam się, gdyż zapłon w moim charcie źle działa: iskra jest dobra do ok. 4k Rpm. , powyżej opuźnia się o około 70 stopni (przez co motor wogóle nie wkręca sie na wyższe obroty). Gdy przestawiłem zapłon o te 70 stopni to sytuacja była odwrotna (wyskie obroty ok, niskich nie ma). Sprawdzałem stroboskopem.

Pozdrawiam.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Chart - iskrownik problem
PostWysłany: Śro Lut 01, 2012 9:34 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 9:56 am
Posty: 579
Pojazd: .

Jest:
Romet Pony M-1 - 78'
WSK 175 Kobuz - 83'
Jawa 50 Mustang - 78'
Romet Chart 210 Elektronik - 90' (12V/120W)

Był:
Romet Ogar 200 84'
Romet Chart 210 Elektronik [12V/75W] 89' (skradziony)
oxider napisał(a):
Witam.
Iskrownik w moim charcie ma rezystencje 19,2 Ohm. Sprawna powinna mieć około 27 Ohm. Czy taka różnica jest dopuszczalna?

Chodzi o impulsator zapewne. Otóż, nie, taka różnica nie jest dopuszczalna. Masz zwarcie między zwojowe w impulsatorze. Do wymiany.

oxider napisał(a):
Pytam się, gdyż zapłon w moim charcie źle działa: iskra jest dobra do ok. 4k Rpm. , powyżej opuźnia się o około 70 stopni (przez co motor wogóle nie wkręca sie na wyższe obroty). Gdy przestawiłem zapłon o te 70 stopni to sytuacja była odwrotna (wyskie obroty ok, niskich nie ma). Sprawdzałem stroboskopem.
Pozdrawiam.

Skoro impulsator nie steruje odpowiednio modułem, a co za tym idzie moduł nie steruje odpowiednio cewką wysokiego napięcia, to silnik nie ma prawa poprawnie pracować.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Chart 210] Iskrownik, po 3 tys padł :(

kamoreks

0

1117

Nie Lip 12, 2009 2:56 pm

kamoreks Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] problem Iskrownik/kondensator i Gaźnik/regulacja

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

wasil0915

29

9274

Sob Lip 25, 2009 8:19 pm

wasil0915 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Iskrownik ??

kamilkudlak

9

3219

Sob Lut 17, 2007 10:27 am

KWAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów iskrownik

blacha1

2

1644

Czw Lip 26, 2007 7:31 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów iskrownik

bartek12

9

2687

Pon Wrz 03, 2007 10:51 am

nici12345 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 79 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]