Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 12:02 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 10:56 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
No skończyłem właśnie robotę... no i jest klapa. Zapłon ustawiłem poprawnie, gdy jest zimny pali od pierwszego (albo drugiego, gdyż znowu jest problem, że co drugi kop się ślizga, tak jakbym chciał kopać na wciśniętym sprzęgle), na "wolnych obrotach" (też tylko gdy zimny) trzyma, ale nierówno. Problemy pojawiają się po paru minutach pracy silnika. Traci on całkowicie moc, nie trzyma na wolnych obrotach... hmm nawet na wysokich i gdy zgaśnie z kopa już go się nie odpali.
Ludzie, proszę Was o pomoc... przed remontem, był jak nowiuśki, a teraz to istny złom!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 16, 2007 11:06 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
ustaw gaźnik

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 17, 2007 1:06 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
odepnij linkę sprzęgła i sprawdź czy nadal co drugi kop będzie się ślizgać skoro nie pali jak jest ciepły nadal upieram sie za regulacją zapłonu (a dla mało zaawansowanych może być to dość trudne) zrób jutro (w sumie to już dziś :) ) taki myk odpal go jak będzie zimny i po chwili przegazuj kilka razy tak dość szybko poruszająć manetką gazu i raz przegazuj tak i potrzymaj na pełnych obrotach ok 5s a potem ... opisz jak reagował silnik

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 17, 2007 10:38 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Względem instrukcji zawartych na podanej na tym forum stronie to zapłon mam już ustawiony poprawnie, na gaźniku śrubkami sobie kręciłem i udało mi się tyle zrobić by trzymał na troszkę wyższych obrotach. Sprawdze to co napisałeś... mam nadzieję, że przez te 5 sec. nie rozwali mi słuchu :D

[ Dodano: 17 Marzec 2007, 11:11 ]
Otóż oto moje obserwacje:
-nienaturalnie szybko zapalił z kopa (za drugim razem, nie licząc kopnięć ślizgających)
-szybka przegazówka wypadła całkiem normalnie
-na wysokich obrotach przez 5 sec chodził identycznie jak piła motorwa ścinająca grube drzewo, tylko przez chwilę było ciszej, a potem sam skoczył na jeszcze wyższe obroty
-potem na "niskich obrotach" pracował, ale bardzo nie równo.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 17, 2007 11:26 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Adrians napisał(a):
nienaturalnie szybko zapalił z kopa (za drugim razem, nie licząc kopnięć ślizgających)

a poluzowałeś linkę
skoro od razu nie wchodzi na pełne obroty rób tak przyśpiesz zapłon (minimalnie żeby tylko się leciutko poruszył) i odpal dalej będzie tak samo znów przyśpiesz itd.

aha i jeszcze jedno którymi śrubkami na gaźniku regulowałeś ?? z tego co dobrze pamiętam w jawce reguluje się tą środkową(ze sprężynką) dwie po bokach to dysze (te złote) i dysze muszą być dokręcone na maksa a tą środkową jak odpalisz motor i trochę pochodzi wyreguluj obroty

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 17, 2007 11:37 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 4:05 pm
Posty: 287
Miejscowość: Kielce
Pojazd: Ogar 900 '08
Niskie obroty ustawiłem tak żeby nie gasł (więc nie są wcale takie niskie), dysze na gaźniku dokręciłem... z zapłonem pobawię się wieczorem. Kur**cy można dostać. <zniesmaczony>


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar 205] - problemy ze sprzegłem po remoncie.

wojtek

7

3009

Wto Wrz 01, 2009 4:25 pm

wojtek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów PO REMONCIE

kruczex

2

1648

Pią Wrz 15, 2006 7:48 am

pec12 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Po remoncie.

Sieku

4

1723

Wto Maj 27, 2008 1:58 pm

Sieku Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik po remoncie

maciek-info

9

2374

Pon Mar 26, 2007 3:56 pm

pasikonik ogier Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ogar po remoncie

szymek200

2

1692

Nie Maj 25, 2008 7:14 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 20 Queries | GZIP : Off ]