Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 1:36 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Trzy problemy naraz
PostWysłany: Wto Maj 08, 2007 8:59 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
Dziś doszły kolejne 3 problemy. ściągałem dzisiaj cylek i gaźnik. Założyłem i przy wyłączonym zapłonie tak sobie kopnąłem... Niedość, że ma taki dziwny dźwięk (zawsze po złożeniu cylka jakiś dziwny dźwięk miał, ale nie taki) to jeszcze jakby na końcu tłok hamował. Skąd ten dźwięk się wziął? Czemu tłok na końcu hamuje? Może pierścień jakiś jest źle złożony i przez to? Bo wydaje mi się, że trzeciego pierścienia niezałożyłem dobrze i niechce mi się już go ściągać :| . I na koniec jeszcze chciałem zapytać czemu jak minimalnie dodam gazu to wskakuje na wysokie obroty? zapłon jest ok. Z góry dzięki za odpowiedzi! <piwo>

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 8:14 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
To że na końcu tłok jest ciężko przekręcić to sprawa kompresji. Chyba, że faktycznie coś źle złożyles - sprawdź to jak najsybciej, jesli nie jestes pewnien ze to "tylko" kompresja, bo mozesz narobic wiele szkody.

Co do obrotów to moim zdaniem zacinająca się linka gazu.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 3:44 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
apollan, tzn. tłok chodzi dobrze. Tylko jak kopnąłem to on zawsze troche pochodził i się zatrzymał, a teraz jak kopne to pochodzi, ale tak krótko i hamuje. Odpaliłem go przed chwilą i chodzi ok. Tylko, że jeszcze niedawno dym leciał z cylindra po długiej jeździe, a teraz odrazu za odpaleniem i jeszcze cylinder się dobrze nienagrzał. Dym dokładnie leci między cylkiem, a silnikiem... Wiecie co to może być?

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 4:52 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Złe uszczelnienie.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 8:14 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
Czyli mam dobrze uszczelnić między cylkiem, a silnikiem? Najbardziej to mnie niepokoi ten odgłos... Po odpaleniu normalnie chodzi, a jak zgaszę i będę kopał to już taki głuchy głos jest jakby. :/

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 5:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
to normalka jest, ja też tak miałem, trochę pojeździłem i wszystko się dobrze ułożyło
też się przestraszyłem na początku :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 8:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
U mnie podobnie jak u Ciebie było zawsze po wymianie tłoka lub cylindra, motor miał inny dźwięk, ale to tylko kwestia czasu.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 8:54 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
Więc dziś po rozbiórce okazało się, że pękł mi pierścień... Niechce zakładać nowego tematu, więc się zapytam. Czy jak założe nowy pierścień to muszę motor docierać?

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 9:02 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Tak musisz docierac. Musisz dobrze ustawic pierscionek, zeby zamknal sie na zamku.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 6:44 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
o_O, tylko nie zakładaj jednego, tylko od razu komplet. A najlepiej wymień odrazu tłok i pierścienie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 2:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
lol?
ja wymieniałem pierścienie i wogóle ich nie docierałem bo brat(mechanik) mi mówił że nie trzeba <co?>
już minęło od tego czasu ze 4miechy i ogarek ładnie śmiga


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 4:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
vorbis napisał(a):
ja wymieniałem pierścienie i wogóle ich nie docierałem bo brat(mechanik) mi mówił że nie trzeba <co?>


To chyba jakiś cienki ten mechanik... Pierścienie zawsze trzeba docierać. Chyba każdy wie dlaczego...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 11:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
=XawiD= napisał(a):
vorbis napisał(a):
ja wymieniałem pierścienie i wogóle ich nie docierałem bo brat(mechanik) mi mówił że nie trzeba <co?>


To chyba jakiś cienki ten mechanik... Pierścienie zawsze trzeba docierać. Chyba każdy wie dlaczego...

to jak wytłumaczysz to że ja nie docierałem i jakoś działa z*********?


Uważaj na przekleństwa / Dawideq


Ostatnio edytowany przez vorbis, Sob Maj 12, 2007 7:16 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 12, 2007 7:58 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
vorbis śmieszny jesteś

Po założeniu nowych pierścieni (co nie jest wskazane) należy nie piłować silnika ponieważ muszą one się ułożyć i dopasować do cylindra. Oczywiście będzie to chodzić ale takim zabioegiem zwiększasz ich dopsowanie i trwałość.

A co do wymiany samych pierścieni to nigdy tego nie robie bo to jest jak "zakładanie czystych majt na brudną d*pe" Zawsze powinno się wymienić tłoka a w najlepszym przypadku cylinder(lub po szlifowaniu)

vorbis napisał(a):
bo brat(mechanik) mi mówił że nie trzeba


Zapodaj jakieś skany z literatury świadczące o twojej racji to porozmawiamy...

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 12, 2007 8:33 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Ja podam pewien przykład otóż zimą wybrałem się z kolegą na stacje zatankować Ogara. Ogar świeżo co miał założony nowy tłok oraz pierścienie było zimno a Ogar nie rozgrzany. Kolega cisnął ile może w końcu pierścienie poszły tłumikiem, to jest efekt nie docierania. Zawsze trzeba dotrzeć czy to są pierścienie czy cylinder.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Trzy biegowy silnik 019- wyskakuje dwójka

malina

3

2380

Śro Gru 19, 2007 7:28 am

Driver Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak sie sciaga magneto w ogarze trzy biegowym??

dexster11

10

2985

Pią Cze 06, 2008 8:11 am

lykus1 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Dwa problemy

stelma_zdw

4

3830

Pon Gru 12, 2005 6:55 pm

DJlaSKA16 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 2 problemy

Ogareq

13

5835

Pią Paź 12, 2007 3:43 pm

Ogareq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ MZ ETZ 125/150/250/251] MZ ETZ 250 - 2 problemy ;D

serwer5

8

5257

Czw Lut 07, 2008 11:46 pm

-awel- Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 80 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 23 Queries | GZIP : Off ]