Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 6:54 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zdjęcie zapłonu
PostWysłany: Pon Kwi 30, 2007 10:16 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 5:31 pm
Posty: 48
Miejscowość: Kuźnica
Witam
CZy mógłby mi ktoś wykonac zdjęcie swego zapłonu, który dobrze zapala??
Bede wdzieczny.
pozdro:D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Kwi 30, 2007 10:25 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Gucio12 chyba zapomniałeś że każdy silnik ma inny punkt zapłonu. Nawet jak masz uszczelke z papieru pod cylindrem a ktoś ma na hermetyk złożone to już inaczej się ustawia.

Powodzenia ale na 99% nie odpali na takim zapłonie lub nię będzie dobrze chodził

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 8:49 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Maj 01, 2007 8:44 pm
Posty: 3
Miejscowość: z garażu
Niema takiego samego punktu zapłonowego we wszystkich ogarach...
trzeba próbować samemu ;(



Życzę powodzenia


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 06, 2007 10:37 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 06, 2007 10:11 pm
Posty: 139
Miejscowość: łabiszyn
jeżeli masz wszystko dobrze(platynki,kondensator,cewka zapłonowa)to ogarek musi dać zakis znak a potem to iskrownik przesun w prawo albo lewo i ustawisz ten zaplon to sie czuje poprostu .pozdro

[ Dodano: 6 Maj 2007, 23:39 ]
aha zapomnialem dodac ze jak bedziesz sprawdzal czy zaplon jest prawidlowo ustawiony to lepiej pchac prędzej to wyczujesz

_________________
ogar 200 i wszystko jasne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 1:18 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
zapłon nie ustawia się na wyczucie tylko z suwmiarką i szczelinomierzem w ręku i się duuużo mierzy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 07, 2007 1:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Olo napisał(a):
tylko z suwmiarką i szczelinomierzem w ręku



To co... do każdego silnika jest inna "miara", więc to dużo nie da...


Olo napisał(a):
zapłon nie ustawia się na wyczucie



Właśnie tak go najlepiej ustawisz...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 08, 2007 10:06 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
zaplon w jawce ustawnaim tak: Biore stator krece do oporu w odwrotna strone co sie silnik kreci...Jak to juz jest zrobione biezemy sie za ustawienie przerwy biore srobokret ustawiam przerwe na oko...I zawsze gra muzyka...W moich przypadkach zawsze jak byl zle ustawiony zaplon w ogarze 200/jawa 50 to nigdy nie zapalala ja byl dobrze zaplon ustawiony to palila od kopa a nie z popychu <Czytaj>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 7:07 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
=XawiD=, chodzi mi o to żeby nie ustawić wyprzedzenia na zasadzie ene-due pokręcimy w lewo i zrobimy sobie takie wyprzedzenie, bo wtedy można być pewnym że długo nie pojeździmy albo wogóle nie ruszymy z miejsca. Jest ta granica 1,8-2,0 mm przed GMP i najlepiej by było się w niej zmieścić. To samo z platynkami - jak ustawimy odległość 1mm to zawsze to ma wpływ na pracę silnika - wystarczy że przerywacz nie zdąży dotknąć kowadełka, i jeden suw mamy z głowy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 7:29 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lis 28, 2006 6:58 pm
Posty: 190
Miejscowość: kalisz
Pojazd: ETZ 150
pojechałem do mechanika to nie bawił się z żadną suwmiarką , wziął śrubokręt , wsadził w otwór od świec , sprtawdził przerwe i kazał mi jechać . ja męczyłem się z suwmairką i nic :(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 1:09 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
taaa bo pewnie na śrubokręcie miał nacięcia z odległościami. ustawiam zawsze z suwmiarką i działa jak trzeba :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 1:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Olo napisał(a):
ustawiam zawsze z suwmiarką i działa jak trzeba :P


No dobra ale jak odmierzysz GMP, skoro głowica w jawce ma otwór na świece po skosie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 5:55 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Ściągam głowicę, mam takie rurki M10 i nakładam je na 2 szpilki na krzyż, dokręcam nakrętkami tak żeby było tak jak przy przymocowanej głowicy i odmierzam.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 7:53 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 5:31 pm
Posty: 48
Miejscowość: Kuźnica
Niestety, nadal nie moge ustawic tego zapłonu.;/
Lipa jest;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 9:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Skoro sobie nie radzisz, poproś kogoś o pomoc :-)

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zdjęcie iskrownika

likom1

3

2503

Czw Sie 03, 2006 10:34 am

Artizzz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Zdjęcie przepustnicy

MaximusResetus

3

1632

Czw Lip 12, 2007 8:53 am

MaximusResetus Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ustawienie zapłonu

mati590

1

2794

Nie Wrz 18, 2005 11:47 am

gwh Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ustawienie zapłonu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pec12

16

7436

Wto Sie 29, 2006 4:24 pm

Flash Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacja zapłonu

html

2

1981

Nie Cze 03, 2007 8:53 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 77 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.067s | 21 Queries | GZIP : Off ]