Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 10:48 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 9:23 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
Coockie, nie zaklada sie ukruszonego magneta ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 9:26 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Pankiew napisał(a):
A czy ta krzywke mozna troche przyszlifować?? bo jak skrece wszystko to mi sie troche macha:/


teraz chyba załapałem... a przykreciłeś porządnie magneto? powinno być porządnei przykręcone takimi jakby dwoma trujkątami. masz zaznaczone na zdjęciu.

Image

Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 10:21 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Paź 07, 2005 7:22 pm
Posty: 127
Miejscowość: Bydgoszcz
Ogar rLz, wiem ale nie mam innego :/ pozatym ten ogar tylko do nauki na praktyczny na karte po zdaniua karty kupuje innego- z papierami a ten na dawce

_________________
[url=http://www.exodus3000.com/?r=Coockie1]
http://www.exodus3000.com/exodus3kbanner.jpg
[/url]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 26, 2007 11:51 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 9:31 pm
Posty: 29
Miejscowość: B-Stok
a wiec tak: pomaga mi przy tym ojciec, który już miał moto. Magneto jest na 100% dobrze przykręcone. Te zdjęcia co dałem z palatynkami do sam doszłem do tego ze daje iskrę:P,

Teraz dalej.
Wszystko zaczęło sie od tego, że jak kupiłem ogara to nie miał mocy na 3 biegu i miał słaba iskrę. Potem doszliśmy do tego, że dostaje silnik "lewe powietrze" przez co jest słabszy, więc to naprawiliśmy, potem przeczyściłem gaźnik. A więc dalej, że słabą moc miał, otworzyliśmy blaszkę od iskrownika, aby tam w tej części ustawić zapłon. I się zaczęło. Najpierw ten zapłon ustawialiśmy, ale za chiny nie dało się. Wtedy ojciec zauważył (Ustawiając zapłon), że jak złapie za ( nie wiem jak to nazwać) hmm... Jak złapię za tą śrubę wkręconą w krzywkę to się porusza milimetrowo, i jak złapie za magneto tak samo( ojciec podejrzewa, że mogą to być łożyska lub MOŻE krzywy wał:/)
No i teraz chce ciut pod szlifować, aby to wykluczyć ( nie boje się, że zniszczy bo to już 25 letni zawodowiec he he, mówił że ewentualnie kupi się nową )
Wracając do tych 3x razy otwartych wlotów.
Tatko sprawdzał, w którym momencie tłok znajduje się w GMP, aby ustawić te 0,4 mm na palatynkach. Kręcąc tą śruba, która trzyma krzywkę ( kręcić w prawo) powiedział, że nie da rady ustawić, bo kiedy tłok dochodzi do GMP otwiera się wlot, więc kręci dalej i cały czas wlot jest otwarty. Kiedy obrócił tą śrubę już prawię o 180 stopni, wlot się zamkną, następnie szyko otworzył się wylot, po czym szybko znów wlot. I tak w kółko:/

Teraz Jest wszystko dokładnie opisane:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 8:57 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Pankiew napisał(a):
bo kiedy tłok dochodzi do GMP otwiera się wlot,


ja dalej nie mam pojęcia jaki wlot sie otwiera... tam nie ma zadnego wlotu??? MAsz na myśli wlot i wylot z cylindra? Bo jeśli o to Ci chodzi to wg opisu nei widze tam nic złego... z tym ze wlot nie otwiera sie kiedy tłok znajduje sie w GMP tylko duzo wcześniej. GMP jest wtedy gdy wlot jest cały otwarty. Wtedy platynki powinny się otwierać. Jezeli platynki otwierają Ci sie wtedy gdy wlot się otwiera tzn że masz źle wsadzoną tą krzywkę. Albo poprostu klin trzymający magnes na wale sie wykruszył czy coś i magnes Ci chula po wale...

[ Dodano: 27 Maj 2007, 10:04 ]
Coockie, trudno powiedzieć jak ma być wbita krzywka, jak nie masz tego wcięca na magnesie... Spróbuj zrobić tak: Załóz magnes na wal, ustaw tłok w GMP i wbij teraz krzywkę tak, zeby początek jej zgrubienia był "między godziną 1 a 2". Jakoś tak. Albo załóż magnes, magneto i ustaw tłok w GMP i tak wbij krzywkę zeby platynki były otwarte na początku zgrubienia krzywki. Wtedy ją dokręć i wyreguluj zapłon.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 9:21 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 9:31 pm
Posty: 29
Miejscowość: B-Stok
MaximusResetus napisał(a):
MAsz na myśli wlot i wylot z cylindra? Bo jeśli o to Ci chodzi to wg opisu nei widze tam nic złego... z tym ze wlot nie otwiera sie kiedy tłok znajduje sie w GMP tylko duzo wcześniej.


No własnie cały czas mi chodzi o ten wlot cylindra co podaje paliwo z cylindra do silnika:)Tylko ze ja widze w tym problem, ponieważ mi ten wlot otwiera sie zapuźno przez co zasysa mniej benzy:/

Na dodatek ten wlot powinien sie otworzyc raz, nastepnie powinna pujsc praca a nastepnie wylot, a umnie ojcicec mowi ze wlot otwiera sie az 3 razy i mowi ze cos zle jest ustawione:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 10:27 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Pankiew napisał(a):
wlot otwiera sie zapuźno
jask to otwiera sie za późno? nie może otwierać sie za późno. nie ma prawa :) chyba że poprzedni własciciel nadspawał tłok w co szczeże wątpie... w stosunku do czego ten wlot wg ciebie otwiera sie za późno?

Pankiew napisał(a):
bo kiedy tłok dochodzi do GMP otwiera się wlot, więc kręci dalej i cały czas wlot jest otwarty. Kiedy obrócił tą śrubę już prawię o 180 stopni, wlot się zamkną, następnie szyko otworzył się wylot, po czym szybko znów wlot. I tak w kółko


tak przecież ma być. z tym ze gmp jest później. technicznie nie jest możliwe zeby wlot otwierał się w momencie kiedy tłok dochodzi do gmp :) Tłok jest w GMP wtedy kiedy wlot jest cały otwarty, a nie wtedy kiedy zaczyna się otwierać... bez obrazy, ale wiesz wogule co to jest GMP?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 11:55 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Pankiew napisał(a):
wlot otwiera sie zapuźno
i właśnie po to szlifuje się górną nóżkę tłoka o 1mm. ale to i tak jest niemożliwe żeby kanał ssący otwierał się kiedy tłok jest w GMP - wtedy jest maksymalnie otwarty.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 11:58 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 9:31 pm
Posty: 29
Miejscowość: B-Stok
najwieksze wysniecie tłoka;] ;]

To ja wiem:) w tym roku poszłem na mechanikę samochodową, tyle żejeszcze nie mieliśmy dokładnie opisywanych silników, tylko jakiś spręzarki, pompy, itp:) Dwusowy mieliśmy ogólnie.


A co do tego otwierania, no kurcze nie wiem jak to wytłumaczyć!!!
Tak to sie otwira przez co nie moge nic zrobić z zapłonem! platynki sa zmkniete kiedy tlok dochodzi do GMP, a powinny byc rozzezone chyba o 1,8 mm? a kiedy dojdzie juz do GMP ma byc juz chyba 0,4 mm lub 0,8mm (zalezy czy odlokowany czy nie) chyba tak to jest, a ja nie moge ustawić tych platynek. Bo one mi się rozszezają kiedy tłok idzie w dół, a powinny na górze żeby mogła powstać iska i rozpocząc się proces PRacy:) chyba tako to będzie ( jezeli cos palnołem nie smiejcie się, tylko poprawcie;P)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 12:04 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Pankiew napisał(a):
platynki sa zmkniete kiedy tlok dochodzi do GMP
mi to wygląda na zerwany klin i przesunięte magneto, albo krzywka się przesunęła (bo to żeby się aż tak ztarła jest mało możliwe)

Pankiew napisał(a):
powinny byc rozzezone chyba o 1,8 mm
tyle ma wynosić wyprzedzenie zapłonu, czyli w tej odległości tłoka od GMP mają się zacząć rozwierać platynki.

Pankiew napisał(a):
kiedy dojdzie juz do GMP ma byc juz chyba 0,4 mm lub 0,8mm
0,4mm - taka ma być największa odległość platynek od siebie (niektórzy mają 0,3 - zależy od silnika)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 12:33 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Pankiew napisał(a):
platynki sa zmkniete kiedy tlok dochodzi do GMP, a powinny byc rozzezone chyba o 1,8 mm? a kiedy dojdzie juz do GMP ma byc juz chyba 0,4 mm lub 0,8mm (zalezy czy odlokowany czy nie) chyba tak to jest, a ja nie moge ustawić tych platynek. Bo one mi się rozszezają kiedy tłok idzie w dół, a powinny na górze żeby mogła powstać iska


no to tak jak Ci pisałem wcześniej:

MaximusResetus napisał(a):
Jezeli platynki otwierają Ci sie wtedy gdy wlot się otwiera tzn że masz źle wsadzoną tą krzywkę. Albo poprostu klin trzymający magnes na wale sie wykruszył czy coś i magnes Ci chula po wale...


Innego wytłumaczenia nie widze.

Kiedy tłok jest w GMP to niezależnei już od ustawienia zapłonu (bo wielkiej regulacji to tu nei ma) platynki powinny być rozwarte. Jęsli nie sa to na 100% oznacza że krzywka nie jest włożona tak jak być powinna. Albo magnes nie trzyma się wału.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 30, 2007 4:50 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 25, 2007 9:31 pm
Posty: 29
Miejscowość: B-Stok
Mozna zamknąć.
Doszłem dlaczego nie moge ustawić zapłonu.
Otóż
1) miałęm w krzyfce mikro uszkodzenie od srodka, po wymianie było ok
2) była iska na platynkach( niewiem czy dobrze:P) po zmianie kondensatora jest ok bez iskry na platynkach
3) zle pali bo gaznik jest uszkodzony i przecieka
4) rura wydechwa, ta czesc wychodzaca od cylindra jest dospawana niedokładnie na dodatek i przepuszcza powietrze:/
5) uszczelki gdzies kolo cylindra były złe:)

Jednym słowem sam bajzel:/


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Kilka pytań

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Biker_Boyz

65

17252

Sob Wrz 01, 2007 2:32 pm

Mateusz529 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów HONDA MBX 80 kilka pytań

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

matrixo

17

7921

Pią Maj 18, 2012 5:23 pm

matrixo Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kilka pytań o malowanie sprayem

wojtek

1

2683

Nie Maj 18, 2008 10:07 pm

DJabeł Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning dezameta 019 i kilka pytan.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

spider15

19

6703

Wto Cze 03, 2008 5:41 pm

Łowca Śrubek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kilka pytań odnośnie przeróbek w ogarze 200

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

o_O

26

7998

Czw Lip 26, 2007 9:27 pm

o_O Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 21 Queries | GZIP : Off ]