Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 1:25 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: zapala i gasnie
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 6:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
u mnie paliwo dochodzi do gaznika. jak naciskam zeby go przelac i trzymam to paliwo az cieknie. dysze sa czyste. sprawa wyglada tak ze jak przeleje gaznik i daje kopa to zapala i gasnie, jak znowu przelej i dam kopa to znowu zapala i gasnie. u mnie silnik jest po remoncie dzisiaj pierwszy raz odpalalem. na pych jest to samo. takjakby przepala to co mu przeleje i dalej nie zaciaga paliwa. plywak chodzi luzno wiec raczej sie nie wiesza. u mnie paliwo dochodzi do gaznika. jak naciskam zeby go przelac i trzymam to paliwo az cieknie. dysze sa czyste.

dodam jeszcze pare faktow. iglica jest na drugim rowku od gory. jak zapali to niezaleznie czy dodam gazu czy nie to nic to nie daje. guma filtra powietrza jest mokra od benzyny. gdy motor odapli to z rury wylatuje mnostwo bialego dymu. olej husqvarna low smoke 1:30 . mam modul zaplonowy i instalacje na aku.

mam zwykly filtr powietrza. swieca sucha.tlok nowy cylinder po 2 szlifie, kompresja bardzo duza. mi to wyglada na nie zasysanie paliwa

udalo mi sie zeby jawka pracowała około minuty, ale zeby to sie stalo to nie moglem dawac gazu i musialem naciskac caly czas przycisk przelewania gaznika. jak daje gazu to jawka sie dusi, ale nie wiem czy dlatego ze za duzo powietrza czy dlatego ze za duzo paliwa. a moze to kwestia zaplonu?? moze trzeba ustawic lepiej zaplon mam na 2mm GMP. a jakie sa objawy zlego ustawienia zaplonu?? na swiecy nadal nie ma nalotu, i jest sucha. swieca nowa champion. sprawdzalem jeszcze z roznymi ustawieniami iglicy i na trzecim od gory w ogole nie zapalala a na najwyzszym zapalała ale slabo, najlepiej jest na drugim od gory. plywka luzno plywa a blaszka plywaka to mi sie zaraz zepsuje od ciaglego wyginania. po odpaleni jak pracowal minute to pod koniec zaczal pojawiac sie bialy dymek wydostajacy sie spod cylindra kolo wydechu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 7:17 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
moze dostaje lewego powietrza??? sprawdz uszczelki gażnika

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 7:19 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
sprawdzalem!!! sa uszczelki i silkon

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 7:24 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 09, 2007 2:36 pm
Posty: 499
Miejscowość: lubliniec
Pojazd: Ogar 200 85' x2
a na cylku??

_________________
Mały remont:
-Wał new czech republic
-łożyska czech/ Koyo C3
-cylek czech
-kartery+skrzynia (przebieg 500km od 89r)
-zawiecha charciny + amory MZ
http://bikepics.com/members/piotrek121991/" target="_blank"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 7:29 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
wszedzie uszczelki nowe i silikon wysokotemperaturowy

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 7:31 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 18, 2006 10:47 pm
Posty: 152
Miejscowość: Szczecin
Pobaw sie z przerywaczem. I Przerwe na swiecy zmniejsz.

_________________
Simson s51 repairing process begin ....70%


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 23, 2007 9:42 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
nie mam przerywacza mam moduł z czujnikiem optycznym

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 10:21 am 
Offline

Rejestracja: Czw Sie 23, 2007 9:55 am
Posty: 4
Miejscowość: Łańcut
Przedtem na tym module zapłonowym chodził dobrze?
Masz filtr paliwa?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 12:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Zachowuje się tak, jakby za mało paliwa dostawał... Blaszka i tyle.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 24, 2007 6:03 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
dzisiaj wymienilem gaznik ale za duzo to nie dalo. udalo mi sie odpalic motor i nawet reagowal na rolgaz, ale caly czas musialem naciskac guzik przelewania gaznika. poza tym strasznie szybko caly sie nagrzal tak ze az kolanko dymiło. zaplon ustawilem raz jeszcze dla pewnosci na 2mm przed GMP. jak sie rozgrzal to z cylindra zaczely wydobywac sie dziwne stuki/tarcia jakby tlok byl za maly, moze spuchl?? probowalem wrzucic jedynke i ruszyc ale motorek nie mial sily i zgasl

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 25, 2007 11:19 am 
Offline

Rejestracja: Czw Sie 23, 2007 9:55 am
Posty: 4
Miejscowość: Łańcut
ja też miałem moduł elektroniczny i miałem ten sam problem.
Okazało się że przesłona do czujnika jest źle wycięta i w złej chwili następował zapłon.
Załóż zwykły aparat zapłonowy wyreguluj go i spróbuj zapalić motor.
Jak nie to, to niewiem co.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: zapala i gasnie
PostWysłany: Nie Wrz 02, 2007 3:24 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Kwi 30, 2007 1:41 pm
Posty: 24
Miejscowość: Bolesławiec
sumarek napisał(a):
udalo mi sie zeby jawka pracowała około minuty, ale zeby to sie stalo to nie moglem dawac gazu i musialem naciskac caly czas przycisk przelewania gaznika.

Mam to samo, choć u mnie jak trzymam przycisk "NITRO", to jawa cały czas może jechać.

Na początek wyczyść bak (u mnie z samego dna, to aż rudawe paliwo leciało).
Później wyczyść dysze gaźniku, a na koniec kup filtr paliwa, bo na pewno jakiś syf został się baku.

U mnie problem jest już w większości rozwiązany, zostało tylko to.

_________________
http://heroes.sci-fi.com.pl


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Wrz 03, 2007 10:53 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
znowu odpalilem jawke tym razem blaszke w komorze plywaka podgialem do gory, obroty jalowe w normie, odpalilem jawke na pych na jedynce i jak jechalem to moglem dac gazu, co prawda reakacja byla slaba ale motorek nie gasl i jechal troche szybciej ale nie najwyzszych obrotach, paliwo cieklo mi spod pokrywy plywaka i ta dziurką z gaznika na cylinder, cylinder sie tak nagrzal ze paliwo kapiace na cylek odrazu sie gotowalo, jak wrzucilem dwojke to motorek zgasl, na luzie jak dalem gazu na maksa to motorek sie zamulil ale nie zgasl tylko pracowal na bardzo niskich obrotach, co o tym sadzicie co mam dalej robic?? a moze jaki gaznik da sie podlaczyc do jawki bez przeróbek?

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 05, 2007 7:21 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 25, 2006 9:25 am
Posty: 395
Miejscowość: Pelplin
może filtr powietrza ? ;]

_________________
[center]Moj Ogar - Kliknij[/center]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 04, 2007 12:48 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 07, 2006 11:55 pm
Posty: 424
Miejscowość: warszawa
sprawa wyglada tak! motorek musi gdzie lapac lewe powietrze bo jak zgniote gume filtra powietrza tak zeby mniej powietrza dochodzilo to wtedy motorek nawet jakos jezdzi. jedyne miejsce gdzie wyczuwam lekki przedmuch to przy gumie filtra powietrza. nie wiem jak to uszczelnic bo guma mam przymocowana cybantem. ale moze to nie prblem w tym miejscu?? myslalem ze to moze zle spasowana glowica wiec wymienilem na inna ale jest to samo. co mi radzicie zebym zrobil co i jak sprawdzil?? niestety nie mam stozkowego filtra powietrza a ciekawy jestem jak silnik zareagowalby na taki filtr!!!

_________________
zabytkowe-f36/moja-zajawka-sumarek-t2599.html

wasze-sprz-f31/moja-zajawka-speed-t15751.html

zabytkowe-f36/rower-radzieckim-doczepnym-silnikiem-pomocniczym-zsrr-t4323.html


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zapala i gaśnie

Tosiek

4

2099

Wto Mar 01, 2011 10:43 pm

simarilla Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapala i gaśnie [filmik]

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

omenn

15

5242

Sob Lis 17, 2007 5:44 pm

kamilosOgar Zobacz ostatni post

Brak nowych postów skuter zapala ale gaśnie

szybki

3

2559

Wto Lut 26, 2008 6:51 am

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chopper 50] Nie zapala / gaśnie

Gihat

3

2234

Sob Paź 31, 2009 6:20 pm

specjal Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] Zapala i gaśnie.

qunsh

2

1387

Wto Kwi 19, 2011 4:43 pm

qunsh Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 40 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]