Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 20, 2024 8:22 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 10:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
a ja ma moduł digtecha za 40zł kupiony i jest pieknie jest lepiej niz na samym bateryjnym. coprawda jest dalej przerywacz ale co mi to rzepszkadza skoro na jednym ustawieniu zapłony przejeździłem cały sezon i jexdził bym dalej gdyby nie to ze przy rozbieraniu silnika go przestawiłem. jak ząłozycie modół przerywacz sie wtedy praktycznie niewypala. a pozatym opłaca się zakladac na czujniku optycznym?? szczeze chyba nie. to jest moje zdanie

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 23, 2007 4:25 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
miki1002 napisał(a):
A tego przypadkiem sie nie ustawia?
Co chcesz ustawiać??

[ Dodano: 23 Luty 2007, 15:28 ]
gwh napisał(a):
a ja ma moduł digtecha za 40zł kupiony i jest pieknie jest lepiej niz na samym bateryjnym. coprawda jest dalej przerywacz ale co mi to rzepszkadza skoro na jednym ustawieniu zapłony przejeździłem cały sezon i jexdził bym dalej gdyby nie to ze przy rozbieraniu silnika go przestawiłem. jak ząłozycie modół przerywacz sie wtedy praktycznie niewypala. a pozatym opłaca się zakladac na czujniku optycznym?? szczeze chyba nie. to jest moje zdanie
Pewnie że jest lepiej ;) Co do optycznego, to już Twoja sprawa, ale wolałbym optyczny od przerywacza...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 23, 2007 4:48 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Magnum 200 napisał(a):
Co chcesz ustawiać??

Kąt wyprzedzenia zapłonu. Wiem ze w zmiennym tego sie nie ustawia ale w tej tańszej wersji tak, przynajmn9iej tak miał brat w gilerze mxr 125

Nie wiem jak Wy, ale jak dostane kase z urodzin do zawiaze transakcje z tym kolesiem na ten moduł i czujnik i odrazu aku z mostkami, bo bez aq nie da rady meić tego modułu. Zdam relacje ale to jeszcze niestety z miesiac czasu zanim urodziny mam więc trudno się mówi.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 24, 2007 6:22 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Wyprzedzenie ustawiasz tak jak wcześniej, czyli przez obrócenie stojana. Moduł ma to do siebie, że wzmacnia prąd który jest wytwarzany (tyrystor albo tranzystor w zależności od tego jaką wersję kupimy). A czujnik to już sprawa gustu: można zostawić przerywacz ale zaś będzie zabawa z ustawianiem przerwy itd. a przecież nie o to chodzi. Optyczny sam z siebie działa i jest git.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 2:24 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Jeśli chcecie uzyskac stałą iskre to po co wydawać siano na moduł skoro to samo uzyskacie po podłączeniu cewki pod aku...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 2:58 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
No niby tak ale po dodaniu modułu i aku iskra będzie taka że hoho.... Gdyby wystarczył sam akumulator to do charta i simka nie montowaliby modułów.. chyba :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:04 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Bo ja wiem :P Bardziej chodziło o bezobsługowość niż o wielkosc iskry. Ale już opo podłączeniu cewki pod Aku odczuwa sie różnice (wiem z własnego doświadczenie) ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Olo napisał(a):
Gdyby wystarczył sam akumulator to do charta i simka nie montowaliby modułów.. chyba :P


Pierwsza zasada: "Nie wiesz to nie pisz"

W charcie moduł zastępuje tradycyjny przerywacz. A akumulatora nie potrzeba bo to jest mit przeze mnie obalony (jeżdżę chartem bez AQ 1000km i nic się nie dzieje....) W iskrowniku znajduje się 5 cewek i jeden impulsator. 1 cewka jest od świateł, 2 od ładowania, a pozostałe 2 i impulsator są odpowiedzialne za wskrzeszanie iskry. W ogóle moduł nie ma żadnego wspólnego kabla z AQ ale to już inna bajka...

Tak więc do życia Charta nie jest potrzebny AQ.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:07 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Miałem to właśnie dopisać że do Charta nie potrzeba Aku ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:10 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Bo chart i Simson nie mają fabrycznie zapłonu bateryjnego.

Ja do Mz chce zrobić taki moduł aby weliminować kondensator z całego układu, a zapłon bateryjny mam już fabrycznie.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:12 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
To tak jak ja mam :P

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:22 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
czyli w sumie aku w charcie pełni funkcję czegoś na wzór urządzenia utrzymującego stałe napięcie w obwodach hmmmm.. sprytne :P gdyby nie był potzebny to by nie montowali bo to tylko dodatkowe koszty co nie?? Jednak ma swoją funkcję. W ogarku może pełnić taką samą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Olo napisał(a):
czyli w sumie aku w charcie pełni funkcję czegoś na wzór urządzenia utrzymującego stałe napięcie w obwodach hmmmm..


Heh....
Olo napisał(a):
gdyby nie był potzebny to by nie montowali bo to tylko dodatkowe koszty co nie??


Jest potrzebny do zasilania kierunków, podświetlenia licznika, światła stop'u.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 3:42 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
eeee to takie troche bez sensu nie mogli podłączyć od razu świateł do aku?? a no własnie czy przy różnych obrotach różnie ci świecą się światła??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 25, 2007 4:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Zapomniałem, że z tyłu jeszcze jest do AQ...

Mojej elektryki byś nie chciał widzieć... :P Ale w oryginale nie widać zbytnio tego "przymrużania" .


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Moduł zapłonowy

major122

4

3200

Śro Cze 18, 2008 2:27 pm

bezelek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Elektroniczny moduł zapłonowy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

KrzysieK

17

9080

Czw Sie 04, 2005 9:12 am

gwh Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Elektroniczny moduł zapłonowy

Kubik

9

3608

Wto Kwi 01, 2008 5:09 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Moduł zapłonowy [Chart]

Kubass

13

6227

Czw Cze 28, 2012 12:50 pm

Freddie Zobacz ostatni post

Brak nowych postów moduł zapłonowy bezstykowy

sumarek

3

2179

Śro Sty 26, 2011 10:27 pm

Womax Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 19 Queries | GZIP : Off ]