Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Maj 21, 2024 8:39 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 7:30 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 08, 2008 12:21 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szlachta
Pojazd: Kadeto-Komar
filozof93 napisał(a):
bez innych przeróbek nie będzie to odczuwalne

Mam kolanko skrócone o ileś tam (wchodzi prawie na styk z tłumikiem)
Mam zrobione planowanie głowicy o 1mm.
filozof93 napisał(a):
przy rozwiercaniu nie uszkodź rozpylacza

Gdzie sie znajduje ten rozpylacz ?

_________________
Romet Kadet z silnikiem s38 po tuningu :D
Zmieniłem zdanie...kupuje ogara 205 :)
Zbieram na ogara 205...
Już mam 160 zł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 8:10 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
pawelak23, to jest to złote co wchodzi igła z iglicy :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 8:44 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 08, 2008 12:21 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szlachta
Pojazd: Kadeto-Komar
Driver96 napisał(a):
pawelak23, to jest to złote co wchodzi igła z iglicy :)

Ok, dzięki.
Najprawdopodobniej dziś będę miał już wiertło 14mm
i dziś rozwiercę mój gaźniczek :)

[ Dodano: 30 Czerwiec 2008, 09:39 ]
Patrzałem sobie gdzie sie znajduje ten cały rozpylacz, w jakimś starym gaźniku.
Mam 2 stare gaźniki, oglądałem je sobie i caciekawiła mnie różnica
wielkości głównej gardzieli...okazało się że jeden z nich to gm13f :D
Ale niestety ma urwany uchwyt co trzyma go za cylinder i nie nadaje sie do użytku...
Ale przez weekend może się wszystko zdarzyć...jeździłem sobie piździkiem
i zauważyłem że szarpie i zacina się (gaśnie i odpala w krótkim czasie) na wysokich
obrotach tzn. jak jadę na całej piździe. Na małych i średnich obrotach chodzi dobrze. Co to może być ?

_________________
Romet Kadet z silnikiem s38 po tuningu :D
Zmieniłem zdanie...kupuje ogara 205 :)
Zbieram na ogara 205...
Już mam 160 zł


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. HONDA CRM 125 nie chce zejść z wysokich obrotów

lucky

6

2134

Pią Mar 14, 2008 11:07 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Brak wysokich obrotów

ascyk36

11

4048

Nie Lip 09, 2006 9:58 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Brak wolnych obrotów

REDSHOT

5

2608

Nie Sie 06, 2006 2:48 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacja obrotów jawka.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

o_O

29

6677

Nie Cze 24, 2007 9:41 pm

kamilolo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Brak wolnych obrotów.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Domaniak

15

5896

Wto Lut 12, 2008 7:38 am

Domaniak Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 45 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 20 Queries | GZIP : Off ]