Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 2:54 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 2:02 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
O następny uzytkownik potwierdza, że w okrągłych obrotomierzach od poloneza nie trzeba nic przerabiać, aby wskazywały ona poprawnie obroty silnika jednocylindrowego dwusuwowego.

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 2:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Mateusz529, To po kiego grzyba piszesz temat jak nic nie trzeba przerabiać?. Moim zdaniem coś się uszkodziło i tyle ...

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 2:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
W okrągłym nic nie trzeba przerabiąć bo w tym polonezie jest podwójna cewka (a więc wychodzi tak jakby były dwa silniki dwu cylindrowe-tak jak maluch). Nic nie trzeba przerabiać.

Myśle, że zepsułeś obrotomierz od dużych zakłuceń które są spowodowane zepsutym kondensatorem w module. Jak ten kondensator padnie to nie czuć różnicy w pracy silnika. Można to sprawdzić przykłądająć do motoru np mierniki elektroniczny. Jak będzie "wariował" (łapał zakłucenia) tzn że kondensator padnięy.
Radze też wymienić przewód WN na jakiś dobry z samochodu razem z fajką.
pozdr.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 2:37 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
No własnie po to piszę, żeby sie dowiedzieć co jest z tym obrotkiem?? czego to wina?? Coś jest uszkodzone w obrotomierzu?? Czy co?? :/

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 3:10 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Czytaj post wyżej i nie pytaj sie głupio...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 4:08 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
A ty patrz na godzinę napisania postu. Jak zobaczysz to dojdziesz do wniosku dlaczego tak napisałem. Życzę owocnych wnisków.

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 5:11 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 01, 2007 8:18 pm
Posty: 175
Miejscowość: kotlin
ja mam w ogarz obrotomierz od polonez (kwadratowy) nic nie przerabiałem i działa normalnie
sprawdź ten obrotomierz (miernikiem) czy ma przejście może coś ci sie spaliło

_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M11/33264
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar_200/6365


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 5:17 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
kala2191 napisał(a):
ja mam w ogarz obrotomierz od polonez (kwadratowy) nic nie przerabiałem i działa normalnie
może był juz przerabiany wcześniej.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 6:30 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 01, 2007 8:18 pm
Posty: 175
Miejscowość: kotlin
właśnie ze nie bo był wyciągnięty prosto z samochodu a jak by był to bym zauważył

_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M11/33264
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar_200/6365


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 9:26 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
A tak nawiasem mówiąc to impuls od obrotka sie podpina pod ten zielony kabel idący od modułu zapłonowego do cewki WN, czy do tego przewodu grubego ktory lączy cewkę WN ze świecą?? Bo nawet nie wiem czy dobrze ten obrotek podłączyłem:P

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 11:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Podpina się pod ten przewód do zasilania cewki czyli ten cienki (niskiego napięcia NN). W przypadku niektórych obrotomierzy można podpiąć do tego grubego (wysokiego napięcia WN) ale nie bezpośrednio, tylko owinąć na nim kilka zwojów kabla impulsowego.

W przypadku obrotomierza kwadratowego od poloneza, to owszem będzie działał bez żadnych przeróbek w ogarze (nie chodzi mi o przeróbke napięcia z 12V na 6V), ale będzie zaniżał wskazania dwukrotnie.

Proponuje przeczytać dwukrotnie mój post.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 3:03 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
A może mi ktoś na schemacie instalacji elektrycznej charta zaznaczyć pod który kabel mam podpiąć impuls z obrotka?? Oto schemat :Image

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 10:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Fajnieby było, jakbyś troche większy ten schemat wrzucił.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 12:07 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
tomek1212 napisał(a):
Fajnie by było, jakbyś troche większy ten schemat wrzucił.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7756e.html

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 12:42 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Jak najbardziej impuls podpinasz pod zielony przewód.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Obrotomierz do Charta?

offtopic210

2

1265

Nie Sie 17, 2008 9:03 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Obrotomierz z malucha do Charta

tomek1212

5

2447

Pią Mar 23, 2007 4:32 pm

tomek1212 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Obrotomierz

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Odi

49

22777

Śro Wrz 13, 2006 1:51 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Obrotomierz

omnia2005

3

3439

Nie Gru 17, 2006 2:33 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Obrotomierz

Gucio12

11

5018

Sob Lip 07, 2007 5:46 pm

dawid9292 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 20 Queries | GZIP : Off ]