Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 17, 2024 7:19 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 5:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
http://moto.allegro.pl/item275651224_de ... _am6_.html
http://moto.allegro.pl/item273641341_ga ... g_los.html
http://moto.allegro.pl/item278272393_ga ... _nowy.html

Te jak chcesz coś więcej....

http://moto.allegro.pl/item276075544_fa ... tanio.html
http://moto.allegro.pl/item276287633_kn ... _sr80.html
http://moto.allegro.pl/item277895850_ga ... _18mm.html - ten

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 5:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Xawid, ten gaźnik z drugiego linku do motorka Łoś, King jest do silników 4t a więc do charta się nie nada.

Z koleji ten gaźnik z czwartego linku "Mokuni" to jakaś podróbka japońskiego "Mikuni".

Do charta 50ccm nie montuj większego gaźnika jak 15-16mm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 6:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
tomek1212 napisał(a):
Xawid, ten gaźnik z drugiego linku do motorka Łoś, King jest do silników 4t a więc do charta się nie nada.



A jaka jest różnica między gaźnikami od T2 a T4? Działają na tej samej zasadzie...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 6:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
No właśnie w tym problem że jest zasadnicza różnica pomiędzy gaźnikiem 4T 50ccm a 2T 50ccm. Przede wszystkim inny rozpylacz inne dysze inna średnica przelotowa inne ssanie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 6:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Eh.... Każdy gaźnik jest taki sam. A silnik T4 od T2 różni się tylko innym cyklem spalania - niczym więcej.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 10:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
No to zamontuj sobie Xawid taki gaźnik do swojego charta. Będziesz miał taką moc, że aż strach.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 4:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Jak mi zasponsorujesz...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 04, 2007 11:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
ehh, Xawid, myślałem, że masz jakieś pojęcie o mechanice nie tylko 2T, ale również 4T, no ale niestety się myliłem.
Dobra, koniec OT.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 05, 2007 11:55 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Właśnie jestem na PKM'ach....


"czy gaźnik T4 będzie chodził w T2?"
"yhy"

[ Dodano: 5 Grudzień 2007, 11:56 ]
A i jak są jakieś różnice (a ich nie ma), to podaj mi jakiś schemat albo coś.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 05, 2007 12:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
eh, Xawid, nie chce mi się szukać jakiś schematów w necie, ale postaram się Ci to wyjaśnić. Przede wszystkim jest mniejsza dysza główna, (silnik 4T zużywa mniej paliwa i osiąga mniejsze obroty od silnika 2T). Inna jest rurka emulsyjna, montuje się pompke przyśpieszającą. Mniejsza gardziel gaźnika, inne przepustnice, inne ssanie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Gru 08, 2007 12:08 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:13 pm
Posty: 35
Miejscowość: suwalki
a moze zostawie k60b tylko ze mi swiece zalewa i nie wiem co robic

[ Dodano: 12 Grudzień 2007, 15:18 ]
no sam nie wiem co mamteraz robic

[ Dodano: 12 Grudzień 2007, 15:18 ]
sory poprawka [nie wiem co mam teraz robic]


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Problem z Chartem

CharcikX

3

1570

Wto Lip 03, 2007 9:19 am

CharcikX Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z chartem

szybki

6

1764

Wto Lut 26, 2008 11:26 pm

ogar2007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z chartem

tomek3317

2

1381

Sob Mar 15, 2008 10:30 am

Sk@tty1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z Chartem

offtopic210

4

1629

Nie Mar 30, 2008 1:36 pm

offtopic210 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z Chartem

Podsta51

6

1774

Czw Lip 29, 2010 5:59 pm

reso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 44 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 21 Queries | GZIP : Off ]