Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Wrz 20, 2024 11:51 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Problem z iskrą... ?
PostWysłany: Nie Mar 11, 2007 11:53 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 11:43 pm
Posty: 58
Miejscowość: Radomsko ;]
Pojazd: Ogar 200 -> MZ ETZ 250 -> KAWASAKI ER 5 ? ;]
Witam, mam pewien problem z moim ogarkiem. Bowiem chodzi o to ze nie chce on odpalić. Myślę że powodem tego jest coś z iskrą. Zapłon mam wyregulowany , ale gdy kope i przykładam świecę do cylindra to występuje problem iskra raz jest raz jej nie ma wogóle , raz jest na dużej , poźniej znowu nie ma ... niewiem od czego to może zależeć , gdy zmieniam rozwarcie na świecy takie jakie powinno być to nie ma iskry jak kope ale jak zmniejsze na tak moze 0,2 mm to jest ale slaba .... HELP! ( gdy jest iskra przez dluzszy czas i ja wkrecam i probuje na pych to nawet nie zaszczeka.... i jak pozniej wykrecam to nie ma iskry ?? ) Dodam jeszcze ze jak sprawdzam próbówką śrubokrętem w fajce czy jest iskra jak kope to ciagle sie swieci...

_________________
.. odkręcając manetkę doceniasz sens istnienia... ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/18155


Ostatnio edytowany przez serwer5, Pon Mar 12, 2007 12:16 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 11, 2007 11:58 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
zmień świecę a najlepiej przy okazji kabel i fajkę i napisz co i jak
serwer5 napisał(a):
Zapłon mam wyregulowany
nie możesz wiedziec czy masz zapłon wyregulowany skoro motor nie chodzi

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 12, 2007 8:12 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ustaw poprawnie zapłon, a jak nie pomorze to wymień kondensator.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 12, 2007 8:44 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
mozliwe jeszcze ze drut od masy cewki sie jakos poluzował badz urwał... ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 12, 2007 11:31 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Postaraj się odpalić na innej świecy,jeśli to nie pomoże wymień kondensator a następnie ustaw poprawnie zapłon.Pozdro....

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 12, 2007 5:03 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 11:43 pm
Posty: 58
Miejscowość: Radomsko ;]
Pojazd: Ogar 200 -> MZ ETZ 250 -> KAWASAKI ER 5 ? ;]
No to tak... po kolei , drut od masy cewki nie jest urwany ani poluzowany , sprawdzałem 2 kable od świecy, 2 fajki , 2 cewki (te pod bakiem ) , 3 kondensatory , i nic ... ciągle to samo .... kupiłem nową świecę NGK i tez nieraz iskra jest nieraz niema ale teraz to już wogóle rzadziej niema niż jest , dodam ze na tych wszystkich kablach , cewkach fajkach, itp , gdy przykladam próbówkę do środka to ciągle się świeci jak kope.... no ja juz niewiem co moze byc nie tak ....

_________________
.. odkręcając manetkę doceniasz sens istnienia... ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/18155


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 12, 2007 6:18 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
ale sprawdzałeś na nowych częściach bo stare raczej zdejmuje się gdy się zepsują więc nie koniecznie są dobre zainwestujesz to pojeździsz nic za darmo zrób tak jak napisał =XawiD=, bo możliwe że to kondensator

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 12, 2007 7:09 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
kodensator, świeca (kup inną niż NGK bo one na fabrycznych instalkach słabo wypadają) jeszcze może gdzieś tracić masę na połączeniach ramy. przeczyść miejsca gdzie silnik styka sie z ramą i oczywiście iskrownik.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 12, 2007 7:25 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
skoro próbówka sie pali ciągle to moze przerywacz??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 12, 2007 7:36 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
albo cewka zapłonowa (ta w iskrowniku) juz zakończyła żywot. proponuję poszukać na forum podobnych tematów bo możliwości jest co niemiara.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 14, 2007 10:40 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 11:43 pm
Posty: 58
Miejscowość: Radomsko ;]
Pojazd: Ogar 200 -> MZ ETZ 250 -> KAWASAKI ER 5 ? ;]
to tak... ponownie wracam do tematu , ponieważ kupiłem nowy kondensator i ciagle to samo... :( mi sie wydaje ze może do świecy dochodzi za małe napięcie ponieważ jak już powtórze próbówka ciągle się świeci... kondensator mam nowy , swiece tez ... i problem niestety ten sam... wymienialame cewke ta w iskrowniku na inna ale wtedy to już wogóle nawet się próbówka nie paliła... ?

_________________
.. odkręcając manetkę doceniasz sens istnienia... ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/18155


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 7:44 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
mówiłeś że zmienieś wszystko....a może kabel w lampie od gaszenia sie odczepił?

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 4:34 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:42 pm
Posty: 219
Miejscowość: Barczewo\Olsztyn
Zobacz platynki. Najlepiej zobacz na nowych, albo zalatw od kogos, komu dzialaja. Ja tak mialem, ze przez przypadek wsadzilem stare platynki i po prostu byly zasniedziale. Kable podlacz tak na srubce: glowka sruby->blaszka od mloteczka->podkladka izolacyjna -> (teraz sruba przechodzi przez ten otwor w kowadelku) -> podkladka izolacyjna -> cewka -> kondensator -> kabel do cewki WN. powinno pomoc, jak nie to bedziemy kombinowac dalej.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 15, 2007 5:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Zacznij od wymiany cewki pod bakiem,po prostu pożycz od kogoś i sprawdź gdyż podejrzewam że to jest właśnie winowajcą.Przeczyść styki przerywacza lub wymień je,sprawdź kabel po kabelku czy coś gdzieś nie masuj.I podaj rezultaty.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. problem z iskra

pietka822

1

1454

Nie Kwi 06, 2008 2:17 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z iskrą...

wojtek

1

1144

Pon Maj 19, 2008 9:15 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z iskra

kaminiak94

1

1276

Pią Lip 04, 2008 8:26 pm

bacabaca Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Problem z iskrą

wojtek

2

1553

Sob Sie 30, 2008 3:16 pm

orzech8 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów mam problem z iskrą

Juraszinio

8

2332

Pon Wrz 13, 2010 3:09 pm

Juraszinio Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 48 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 21 Queries | GZIP : Off ]