Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 10, 2025 11:11 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 10:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Mówiłeś że krzywka się przestawiła więc co za tym idzie że zapłon mógł się przestawić.Najpierw ustaw odpowiednio zapłon,potem przeczyść dyszę.Czekam na rezultat :P

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 10:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Wiem to zrobie zaraz jak przeczyszcze dysze . Raz tak miałem że tłok schdoził w dół a dopieor iskra była . Kurde w Romecie było to prostsze

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 22, 2007 11:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Iskra była jak na dole był tłok bo miałeś źle ustawiony zapłon.Jak nie spróbujesz ustawić zapłonu to sobie mogę tylko gdybać :/.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 23, 2007 11:16 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
W Romecie (czy tam Komarku :P) było prościej?? Dla mnie nie, zawsze mnie polski silnik wkurzał. Gaźnik który miał pełno dupereli (dysze i nie dysze) no i ten zapłon, który przy dokręcaniu iskrownika sie przestawia.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 23, 2007 1:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
No wiesz ja przez prawie 3 lata miałem 2 biegowe polskei silnik to dla mnei nie było problemu . Jawoski jest skompilkowany

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 23, 2007 2:03 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Wiadomo że 2 biegowy będzie mniej skomplikowany w skrzynce, ale jeśli chodzi np. sprzęgło, to wg. mnie jawowski jest lepszy. W romecie mnie denerwowały te głupie zapinki na sprzęgle. Było je trudniej założyć niż zabezpieczenia w jawce. I chciażby dostęp do iskrownia: w jawce odkręcasz dekielek, a tu tzreba całą pokrywę ściągać a co za tym idzie nóżkę zmiany biegów a czasem i trza było podnóżki odkręcać bo haczyło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 23, 2007 3:45 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
O to mi tez chodzi. Dostep do iskrownika jest idealny. Gaźnik tez prosty jak nic. Sam silnik w budowie też jest prosty, a według mnie napewno o wiele lepszy od polskiego Dezameta 023.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 23, 2007 10:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Niezły OT. :D.Ustawiłeś ten zapłon ?

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 24, 2007 7:20 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
no ustawiłem ale coś mi sie wydaje że ten przerywacz nei powinien sie 2 razy rozwierać . Iskra nadal filoteowa , ciemna niebieska . Reakcjia ta sama

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 24, 2007 8:09 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
To fioletowa, czy ciemnoniebieska?

Jeżeli ta 2 opcja, to masz dobrze ustawiony zapłon.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 24, 2007 1:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Raczej filoteowa , ten koleś co miał wczesniej silnik jakis dziwny kondesator wstawił . Napewno nie jest orginalny

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 24, 2007 1:58 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
pewnie od malucha - jest lepszy. ale sprawdź kondensator


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 25, 2007 2:49 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Taaa... Elektro mechanik mojemu kumplowi w Jawce wstawił kondensator od jakieś pralki chyba i jeszcze był on przyklejony plasteliną do iskrownika :/ A gdzie masa miała być to ja nie wiem...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 25, 2007 3:16 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
U mnie jak był zepsuty kondensator to dało się odpalić ale był straszliwie słaby i gasł co chwila...Chociaż iskra wydawała się niezła..Lepiej sprawdź, bo one lubią nawalać...

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 26, 2007 12:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Jeżeli mówisz że jakiś "inny" kondensator jest, to wymień na oryginalny (czyt. do jawki).


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów mam problem

pete

5

3237

Pon Sty 08, 2007 5:28 pm

pete Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem mam :D:D

Hlebo

5

2913

Nie Maj 20, 2007 11:03 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z 223

Conqeror

4

2696

Pon Maj 21, 2007 2:49 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem

K@ziu

9

3774

Czw Lip 05, 2007 1:15 pm

Yarabi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem!!

misio745

13

4480

Pią Lip 13, 2007 10:03 pm

Szakal Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.044s | 19 Queries | GZIP : Off ]