Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 20, 2024 11:05 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 06, 2007 3:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Mar 30, 2007 8:09 am
Posty: 49
Miejscowość: GorzÃłw WLKP
czyli to nie to. BO mi sie strasznie cylinder grzal. I wteyd mialem zatkane kolanko wydechu

[ Dodano: 6 Kwiecień 2007, 15:15 ]

_________________
kristofix


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 11:30 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 5:12 pm
Posty: 441
Miejscowość: Lębork
a może być przez zapłon? Bo odkręciłem wczoraj cylinder i jak zobaczyłem jego wyprzedzenie to wcale się niedziwię...

_________________
Ogar 200 na części:
http://moto.kirc.pl/topics13/ogar-200-n ... vt8043.htm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: ech
PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 8:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 8:09 pm
Posty: 26
Miejscowość: Wawa
witam mam podobny problem. dopiero kupilem jawke mustanga 50 i mam problem bo na wolnnych obrotach gasnie po 5 sek i musze regulowac caly czas gazem. co proponujecie zebym sprawdzil?? i powiedzcie mi czy wy macie uszczelke pod plywakiem (tym zbiornikiem z plywakiem) bo jak ja kupilem to bylo zrobion to na silikon czerwony ten ale ze go wydmuchalo to cieklo paliwo ja wyjolem te resztki "uszczelki" i narazie odpukac nie cieknie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 8:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
kamilolo napisał(a):
co proponujecie zebym sprawdzil??

Ustaw poprawnie gaźnik gdyż najprawdopodobniej zalewa go.
kamilolo napisał(a):
wyjolem te resztki "uszczelki" i narazie odpukac nie cieknie

Więc nic nie kombinuj w razie problemu wstaw na nowo silikon lub kup nowe uszczelki koszt około 8 zł.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: ...
PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 8:53 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 8:09 pm
Posty: 26
Miejscowość: Wawa
narazie wyczyscilem swiece (byla czarna i w oleju) teraz pali za 2 kopem a nie pierw z pychu 2 dlugosci garazu i kop. a gaznnik regulowac ta srubo pomiedzy dyszami?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 8:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
kamilolo napisał(a):
a gaznnik regulowac ta srubo pomiedzy dyszami?

Tak jeśli chodzi o bieg jałowy.
Jeśli chcesz zmniejszyć dawkę benzyny to blaszką.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 9:01 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 8:09 pm
Posty: 26
Miejscowość: Wawa
blaszka co plywak topi?? ta od tego kolanka co idzie gdzie wezyk paliwowy zakladam? ok bieg jalowy ta srubka a czyms innym tez go regulowac?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 9:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Cytuj:
ok bieg jalowy ta srubka a czyms innym tez go regulowac?

Bieg jałowy reguluje się tylko i wyłącznie tą śrubką.
kamilolo napisał(a):
blaszka co plywak topi??

Ściągasz pokrywę i masz blaszkę podginasz ją.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 9:07 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 8:09 pm
Posty: 26
Miejscowość: Wawa
ico to powinno pomuc? jak tak to jutro pobawie sie ta srubka od jalowego oraz pogne ta blaszke moze mi sie uda jak nie to moze dysze przeczyszcze?

[ Dodano: 4 Czerwiec 2007, 21:54 ]
witam. bylem dzis w garazu i zenada hahaha. pobawilem sie blaszka i ta srubka pomiedzy dyszami teraz co bym nie zrobil to mam super duze obiory. help


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 19, 2007 10:18 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 06, 2007 10:11 pm
Posty: 139
Miejscowość: łabiszyn
ja tez mialem problemy z ustawieniem wolnych obrotów i wiem co jest.przepustnica opiera sie na śrubce regulującej wolne obroty i ogi chodzi na wolnych a u mnie w przepustnicy wyrobil sie rowek i regulacja subką nic nie dawala no moze minimalnie i przepustnica do wymiany , kamilolo moim zdaniem ustawiles za mała dawke paliwa i mu brakuje i dlatego tak chodzi musisz ja dogiąc w inna strne albo poprostu masz zapchaną dysze wolnych obrotów tą po prawej stronie a może tez wystarczy regulacja środkową srubka ale watpie najpierw sprawdz dysze

_________________
ogar 200 i wszystko jasne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 22, 2007 4:21 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
kowal10a, ma racje z ta przepustnica kumpel ma tak samo
ja mam z kolei taki problem ze na cieplym nie trzyma obr :/

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 24, 2007 9:35 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:37 am
Posty: 117
Miejscowość: Tarnowskie Góry
kowal10a muwi dobrze terz mamtaki rowek ale trzymie go na lekkim gazie i jest cool
jee


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 24, 2007 11:14 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
garry1, mam tak jak ty myślę ze to przez tłok który puchnie ;/Ogar na zimnym silniku ładnie chodzi na niskich i po 2-3mninutach zgaśnie ;/

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 24, 2007 8:26 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
moze tez byc to przyczyna swiecy... moim zdaniem to silnik w jawce sie grzeje ZA bardzo co prowadzi do: wiekszej rezystancji=cewki wytwarzaja mniej pradu a prad plynacy przez rozgrzana swiece tez zmniejsza swoja wartosc :/ co prowadzi do tego ze iskra jest slaba i silnik gorzej zapala...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 24, 2007 9:41 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 8:09 pm
Posty: 26
Miejscowość: Wawa
w tym problem ze gaznik caly wyczyscilem i jest juz lepjej ale nie jest to ideal
za to teraz mam taki problem ze jak puszczam sprzeglo to rusza jawka ale jak daje gaz to jzu na obioy nie wchodzi i gasnie. o co chodzi?? mocy wogule nie ma

[ Dodano: 6 Lipiec 2007, 00:00 ]
nie dosc ze brak jej mocy to mam 2 opcje albo bark mocy albo jak dam gazu i puszcze na wolne obroty to gasnie. za nic nie moge ustawic tego gaznika!! hheellp!! powiedzccie mi o co chodzi ztymi rowkami?? cos przy dyszach czy iglicy>> gdzie to jest?? prosze o dokladne wyjasnienia:)!!!!!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Regulacja wolnych obrotów w Ogarze 205

Sylwek 14

3

2470

Sob Wrz 06, 2008 9:50 pm

Mar Zobacz ostatni post

Brak nowych postów regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

chartolot

30

12755

Wto Lip 06, 2010 4:13 pm

chartolot Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jawka samoczynnie dostaje wysokich obrotów.

mimizhl

8

3602

Czw Mar 31, 2011 9:34 pm

JawaMustangTeam Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Regulacja skrzyni biegow jawka 50

albert324

4

2626

Śro Sie 15, 2007 10:26 pm

mancia14 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Brak wysokich obrotów

ascyk36

11

4046

Nie Lip 09, 2006 9:58 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.045s | 19 Queries | GZIP : Off ]