Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Maj 19, 2024 10:26 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Troszkę dziwny problemik
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 9:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:46 pm
Posty: 26
Miejscowość: Opole
Witam
Właśnie dziś poraz peirwszy odpalil mój kadet z silnikiem JAWKI. Ustawiałem zapłon....i ustawiałem......już mam to składać i iść do domu.......a tu pach! Jest iskra!! Poskładalem wszystko ( i poprzykrecałem) Odpalił.....i zgasiłem go. Założyłem tłumik. Odpaliłem go aby go przetestować na jakiejś prostej, i po jakiś 10 sekundach zgasł.....i od tej pory iskra zginęła <zly> CO TO MOŻE BYĆ(byc może takie tematy juz były, ale nigdzie nie mogę znaleźć tematu z dokładnie taką sytułacją. ;/ HELP!

_________________
Kocham moją :*Olcie:* !!


Ostatnio edytowany przez KWAK, Czw Sty 01, 1970 1:00 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 9:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Spróbuj odpalić na innym kondensatorze.Poza tym sprawdź czy zapłon się nie przestawił,być może za słabo dokręciłeś.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 9:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Sty 06, 2007 1:18 pm
Posty: 16
Miejscowość: ŻelechÃłw
ja to bym posprawdzał całą instalację czy gdzieś może kabel nie jest przetarty albo przecięty. Najlepiej instalacje podzielić na trzy wtedy jest naszybciej. Najpierw sprawdź czy wychodzi z przerywacza, dalej możesz sprawdzać czy dochodzi do cewki zapłonowej, no i zostaje zdjęcie fajki i przyłożenie kabla do silnika i zobaczyć czy iskra przeskakuje.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 9:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Jacek-J129, zgadzam sie :P
Wymien swiece, jesli zajdzie taka potrzeba :P
Sprzawdz czy w cewce WN jeden kabel jest d ocewki zaplonowej a adrógi dotyka obudowy WN i masy na ramie (muuusi to byc)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 9:58 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:46 pm
Posty: 26
Miejscowość: Opole
A jeżeli kondesator jest padnięty to będzie iskra? Jak sprawdzic czy jest on dobry?

_________________
Kocham moją :*Olcie:* !!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 10:18 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Gru 26, 2006 11:20 pm
Posty: 155
Miejscowość: Poznań
Jak kondensator padł to nie będzie iskry. ;/

_________________
JAWA 350TS ZAKUPIONA :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 10:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
może byc jak ja napisałem- tak miałem nie raz... a teraz jak robie z 205 na 205 223 edition to tez maialem problem z tym -
R-Man napisał(a):
Sprzawdz czy w cewce WN jeden kabel jest d ocewki zaplonowej a adrógi dotyka obudowy WN i masy na ramie (muuusi to byc)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 10:29 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:46 pm
Posty: 26
Miejscowość: Opole
CZyli w tej cewce ( butelce) jeden kabel musi iśc do cewki zaplonowej a drugi to ma być masa od ramy i obudowy tej cewki??????? <faja>

_________________
Kocham moją :*Olcie:* !!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 20, 2007 10:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
TAK! bez tego iskry brak....


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 21, 2007 7:54 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 04, 2006 5:29 pm
Posty: 119
Miejscowość: Wrocek
Pojazd: VW Polo '89
Ten kadet ma silnik fabryczny jawa 225 czy wstawiony jawa 223?

_________________
http://http://www.airsoft.lua.pl/ - Polski Vortal o ASG


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 21, 2007 8:03 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
wstawiony 223 ;)

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lut 21, 2007 8:26 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:46 pm
Posty: 26
Miejscowość: Opole
A to boook..........kupiłem nowy kondesator.......wstawiłem mase od obudowy cewki i dalej nie ma iskry...... :(:(:(:((

[ Dodano: 22 Luty 2007, 14:00 ]
co to moze być??????? HELP

_________________
Kocham moją :*Olcie:* !!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 4:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Sprawdź kable podpinając na "krótko".


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 5:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
tak,j.w,omiń stacyjke ,podpinając bezpośrednio pod cewke,niekoniecznie z przerywaczem

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 9:08 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 16, 2007 10:46 pm
Posty: 26
Miejscowość: Opole
Tylko ze ja nie mam stacyjki w tym wechikule

_________________
Kocham moją :*Olcie:* !!


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Problemik

motoryna50

2

1213

Pią Maj 22, 2009 10:13 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problemik ze świecami

pasikonik ogier

8

2222

Śro Mar 07, 2007 6:25 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Mały problemik

ziomus26

11

3378

Nie Maj 13, 2007 6:05 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Motorynka Problemik

kmisnik

13

2906

Pią Mar 21, 2008 10:38 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ogar 205 problemik

szymek200

6

1995

Wto Kwi 01, 2008 4:31 pm

spider15 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 19 Queries | GZIP : Off ]