Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 1:10 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [ Romet Chart 210] Wymiana pierścieni i problem.
PostWysłany: Śro Lip 11, 2007 9:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
A więc jechałem z 3 tyg temu na moim charcie i coś mi zaczęło stukać w cylindrze więc pojechałem do domu sprawdzić co to. Zgasiłem i coś stukło, próbuje ruszyć kopką, a tu nie da sie, zablokowana, no to na popych go odwiesiłem i pękły pierścienie (to właśnie te pękające pierścienie mi zaczeły stukać). Na następny dzień wymeniłem te pierścienie (oczywiście wyzbierałem z cylindra te strzątki popękanych pierścieni). No dobra zadowolony, że sobie pojeżdże odpalam charta. Ale w ogóle nie chciał odpalić, jak odpalił to normalnie musiałem go cały czas trzymać na prawie pełbym gaźie tak ciężko chodził. Przejechałem sie i na full gaz jechał tylko 35km/h. Stwierdziłem, że muszą sie dotrzeć. I tak sobie jeździłem spokojnie i powoli zwiększając prędkość jazdy. Już sie prawie dotarły bo zaczął jeździć po 57-59km/h aż tu nagle dzisiaj coś sie stało, że znowu zaczął mulić i jeździ na full gaz około 43-53km/h. Przed wymianą pierścieni to on sie bujał po 60-65km/h. Nie pisałbym tego tematu ale zmartwił mnie ten dzisiejszy dzień i mam do was pytanie. Mam to dalej próbować docierać i czy to sie w ten sposób naprawi i będzie jeździł tak jak kiedyś? Czy mam to rozebrać i na nowo je spróbować ułożyć? Czy kupić nowy cylinder, tłok i pierścienie ? Tylko w sumie ta 3 opcja odpada, bo wtedy to już dopiero trzeba docierać porządnie, a pozatym teraz dośc troche rzeczy pokupowałem do charta i nie jestem za bardzo przy kasie by muc kupić te części.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 11, 2007 10:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Powiem tak :
Z tego co piszesz wynika że pierścienie porysowały cylinder, skoro kopka była zablokowana, a Ty pchałeś go na siłę.
I na to by wyglądało że po prostu nie masz kompresji. W tym wypadku należy szlifować cylinder, lub wymienić na nowy.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 11, 2007 10:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Tzn kompresja jest nawet dobra, troche źle mnie zrozumiałeś bo źle napisałem, nie pchałem go na siłe tak że aż coś strzelało, tylko kopka była zablokowana w sensie że ciężko było nią ruszyć bo pierścionek blokował, i jak go ruszyłem na popych to sie do końca złamał i wyleciał rurą wydechową, a drugi został w środku ale jego też wyzbierałem. Ale czy to normalne że po wymianie pierścieni nawet odpalić nie mogłem tak ciężko szedł?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 11, 2007 10:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
yazimoo, Być może coś źle złożyłeś i nie jest spasowane.
To faktu nie zmienia. Jeśli kopka wstawiała opory, to znaczy że pierścień się klinował. Sprawdź czy nie masz rys na cylindrze.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 11, 2007 10:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Przy składaniu wszystko siadło dobrze ale czy na 10000% to nie jestem pewiem. Może jutro o ile będzie czas to rozkręce i popatrze na ten cylinder czy jest w porządku i poskładam to jeszcze raz. Ale ponawiam pytanie, czy po wymianie samych pierścieni i odpaleniu on tak muli i trzeba go docierać? Tzn docierać trzeba ale czy on tak muli na samym początku czy normalnie jest tak jak zawsze?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 11, 2007 11:33 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Ja statnio robiłem w moim charcie remont generalny i też zmienałem pierścionki, ale po odpaleniu normalnie chodził. Z tego co przeczytałem wynika że nie ma kompresji. A czy założyłeś nowe uszczelki?

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 10:05 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Tak założyłem nówki ze sklepu kupione w ten sam dzien co pierścionki. To wygląda jakby te pierścienie sie coś źle ułożyły i lekko przytrzymują tłok, chociaż bardzo dokładnie je nakładałem i dobrze weszły. Ale tak jak mówiłem dzisiaj po południu jak będzie czas to rozbiore to i popatrze na ten cylinder i złoże to od nowa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 11:00 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Cylinder do szlifu (chociaż ja bym wymienił), tłok i pierścienie również. Po odpaleniu powinien chodzić normalnie, i osiągać odrazu v-max (ale nie jest zalecane sprawdzanie tego).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 11:02 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
A ile to może wszystko kosztować? Chodzi mi o cylinder, tłok i pierścienie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 12:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
yazimoo, Około 150 zł cenę podałem maksymalną.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 12:38 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Kwi 10, 2007 9:26 am
Posty: 76
Miejscowość: okolice kozienic ;))
mozesz jeszcze szlif zrobic wyjdzie cie taniej a da praktycznie to samo co nowy

_________________
DELTA - RMR 24 (silnik od komara ;d SPRZEDAM)

W PRZYSZLOSCI ZAKUP:
-SKUTEREK(jeszcze nie wiem jaki ale jakis bedzie moze;p)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 2:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Chart działa jak kiedyś, wolne obroty, lepiej sie zbiera, łatwo odpalić. Wiecie w czym tkwił problem? Przy ostatnim składaniu nie zauważyłem, że tłok z jednej strony tam gdzie sie zakłada drugi pierścień jest lekko uszkodzony. I w tym miejscu mi kompresja uciekała, aż tłok z tej jednej strony cały czarny był po boku. Wymieniłem tłok, pierścienie kolejny raz, sworzeń i wszystko na nowych uszczelkach i tak jak już pisałem działa cudnie. Teraz go trzeba dotrzeć i tu mam pytanie do was. Bo nie wymieniałem cylindra, poniewarz nie ma rys i jest dobry to nie będzie takie typowe docieranie. I czy ja mam docierać normlanie tak jak bym wymienił wszystko czy docierać to np. przez mniej kilometrów?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 3:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Tak samo jakbyś kupował wszystko nowe.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 12, 2007 3:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dobra dzięki wszystkim za pomoc ważne, że chart naprawiony. Temat możecie zamknąć.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów wymiana pierścieni ;/

dexster11

6

3443

Pią Lip 25, 2008 12:38 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ Romet Chart 210] Dziwne stukanie pierścieni (tak mi się wy

yazimoo

9

2911

Czw Sie 16, 2007 7:31 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Wymiana uszczelniaczy W lagach

KaLiSiu

2

1576

Czw Kwi 21, 2011 12:03 pm

KaLiSiu Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [ Romet Ogar 205] Wymiana simeringów

abdul92

7

4024

Czw Sty 31, 2008 12:54 pm

Krzyssiek91 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem - Romet Chart

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

VeGo

20

6623

Wto Paź 09, 2007 8:19 pm

R-Man Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 22 Queries | GZIP : Off ]