Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Maj 18, 2024 6:28 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 08, 2008 5:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Witam
Dałem tokarzowi aby zrobił mi rowek na 3 pierścień i zrobił, ale co teraz z tą wypustką aby pierścień się nie obracał ? Jak ją zrobić ?

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 08, 2008 6:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
A po co Ci 3 pierścień? Ja mam zamiar zrobić tłok na jeden pierścień, a ty jeszcze dokładasz? :|


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 08, 2008 6:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Dokładam, dokładam, z ciekawości czy to co da, po prostu zmieniam co się da aby zobaczyć jakie rozwiązanie jest najlepsze ;) Także jezdziłem na jednym pierścieniu i silnik nie miał zbytniej komprechy ale obr to już miał niezłe.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 08, 2008 8:23 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Niczym go nie dorobisz. On musi być wtopiony i to porządnie żeby nie wypadł. Chyba zeby wkręcić taką śrubeczkę, ale wg mnie ryzyko nie jest warte zachodu, jak Ci wypadnie to zrobi z cylindra sieczkę nie do odratowania... Poczytaj w temacie o odchudzaniu tłoka co Concuer o tym pisał. Nie prościej było kupić tłok 3 pierścieniowy...? ok 14 zł kosztuje tylko... Ja pomiędzy 2 a 3 pierścieniami nie widziałem różnicy w mocy, a jedynie teoretycznie 3 pierścieniowy powinien lepiej oddawać ciepło z tłoka do cylindra bo styka się z nim większą powierzchnią. Możliwe że im mniej pierścieni tym lepsze osiągi bo lepsze tarcie ale czy w jawkach tak jest naprawdę...

Jedynie profesjonalny 1 pierścieniowy powinien zwiększyć obroty bez utraty kompresji ale z Czech kupować to nie wiem jak...

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 15, 2008 10:23 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
ja wam powiem tak ostatni omi sie wylaciało zabezpieczenie i zerznelo tlok z pierscionki . To że była to sobota po południu wziołem mój zapasoway pierścień przetarłem papierem pilnikiem i założyłem . Efekt na wysokich chyba lepjej idze , niskie może nieco gorsze no ale i tka sie dobrze jeżdzi . Nawet minimalnie sie mniej grzeje . Teraz jak bym robił szlifa to na 75cm3 ale tłok na 1 pierścionek

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Wto Sie 19, 2008 8:06 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
Conqeror napisał(a):
Teraz jak bym robił szlifa to na 75cm3 ale tłok na 1 pierścionek


na takim 1 pierścieniowym tłoku będziesz osiągał kosmiczne obroty, dając jeszcze cylek 75ccm to będzie pogrom :D

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Wto Sie 19, 2008 8:25 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
lukaaasseat napisał(a):
Conqeror napisał(a):
Teraz jak bym robił szlifa to na 75cm3 ale tłok na 1 pierścionek


na takim 1 pierścieniowym tłoku będziesz osiągał kosmiczne obroty, dając jeszcze cylek 75ccm to będzie pogrom :D

To nie zależy tylko od pierścienia... Co z tego, że będzie jeden cienki pierścień, jak tłok będzie bardzo ciężki?
Conqeror pewnie odchudzi ten tłok, ale wał... Przecież on jest za słaby, jeśli jest seryjny od 019...

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 7:06 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 8:53 am
Posty: 277
Miejscowość: okolice Mińska Mazowieckiego
Pojazd: Romet Chart 210
Benzer Aston 50
no to ładny tuning experymentalny xD

_________________
BikePics
PolskaJazda


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 8:07 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Ja mam wlasnie przed soba tlok na 3p po 2 szlifie ;) i nic nie trzeba dorabiac wystarczy kupic i juz :]

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 8:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
BEBAK do rometa <wow> ? nie ma przecież takich.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 8:49 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 7:07 pm
Posty: 106
Miejscowość: Gliwice-Łącza
Pojazd: Motoryna,Simek,Romet,Jawa Babeta(3 kolowa) xD,Komar <3
Jaki problem zalozyc od jawki?:P prawie identyko tloki.

_________________
Nie wiek sie liczy, lecz doswiadczenie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 8:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Zigus napisał(a):
Jaki problem zalozyc od jawki?

Największy to chyba rozwiercanie korbowodu i dotoczenie nowej tulejki na sworzeń :]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 10:15 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 7:07 pm
Posty: 106
Miejscowość: Gliwice-Łącza
Pojazd: Motoryna,Simek,Romet,Jawa Babeta(3 kolowa) xD,Komar <3
Dla chcacego nic trudnego xD, nie takie projekty ludzie robili..

_________________
Nie wiek sie liczy, lecz doswiadczenie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Sie 22, 2008 10:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
tylko jaki sens podlaczac tokarke do tego? zwroci sie koszt pradu? ;] warto?

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Sob Sie 23, 2008 2:45 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 8:53 am
Posty: 277
Miejscowość: okolice Mińska Mazowieckiego
Pojazd: Romet Chart 210
Benzer Aston 50
Jak dla mnie z 3 pierscieniami szybciej sie silnik zuzywa

_________________
BikePics
PolskaJazda


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 19 Queries | GZIP : Off ]