Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Maj 18, 2024 9:35 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Wrz 05, 2008 8:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Sie 30, 2008 7:20 pm
Posty: 43
Pojazd: OGR
ja mam 3 pierścienie
na początku mialem 2 pierścieniowy Obroty Cool tyke jak pojechalo sie sprawdzic jak ciagnie to zalamka teraz mam 3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 7:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
Po co wam więcej pierścieni ?

1 pierścień jest w silnikach wysoko obrotowych aby wykrozystać potencjał drzemiacy do konca w silniku lecz dokładnie nie jestem wstanie opisać jak się to sprawuej cały czas jeżdże na 2p.

Większość twierdzi że sam tłok coś da lepsze materiały z jakich jest zrboiony ilosć pierścieni ? To gra ważnąrolę ale nie aż tak tłok gotujecie itp a czy on puchnie równomiernie wszędzie zastanowił się ktoś ? Czy ten dodatkowy pierścień będzie dobrze wyważaony z wałem i tłokiem :? Zastanówcie się na jakiej zasadzie działa wibrator. Wibruje bo jest z jednej storny cięzszy z drugiej lżejszy to zjawsiko zachdozi w zle wyważónych układach korbowodo tłokowych.

Mowa o 1 ringu w silnikach wysilonych czasami nei ma miejsca na zamek już wiec sięto stosuej a niektóre dlatego że poprostu jest mniejsza podobno isła oporu na tłoku i lepiej też się wkręca ale przy zmianach żadnych sam łok nic nie zdziała :]

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Maj 08, 2009 3:52 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Sie 30, 2008 7:20 pm
Posty: 43
Pojazd: OGR
"1 pierścień jest w silnikach wysoko obrotowych aby wykrozystać potencjał drzemiacy do konca w silniku lecz dokładnie nie jestem wstanie opisać jak się to sprawuej cały czas jeżdże na 2p." --->Ja mam 3 pierścienie i wchodzi mi na obroty tak jak ścig (w pewnej przenośni) Szybko sprawnie i bez kłopotów. ;)

Widziałem silnik ktory pracował na 1p i nie było wcale lepiej w szybkości wchodzenia na obroty.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Maj 08, 2009 5:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Gru 08, 2007 10:42 pm
Posty: 710
Miejscowość: Nowa Ruda
Pojazd: Był:
Ogar 205
Motorynka
Jawa 50
Aprilia rs 80
A teraz:
Golf II 1.3 NZ
Mniej pierścieni to mniejsze tarcie... Ja mam 1 pierścień w RS i chodzi elegancko może filmik wrzucę. Dodam że wcześniej były 2 pierścienie i trzeba było na dwa razy wkręcać podczas jazdy a teraz wystarczy przekręcić manetę do końca i jazda :P

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS,80/35388"

http://bikepics.com/members/koki92nr/98rs80/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Maj 08, 2009 6:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Kwi 09, 2009 11:04 am
Posty: 950
Miejscowość: Mazowieckie.
Pojazd: -
Słyszałem gdzieś kiedyś opinię jednego użytkownika,że spalanie się bardzo dużo powiększyło <rotfl> Ale jawki chodzą na tych tłokach i co? Psują się mocno i się silniki zużywają??

_________________
Zgodnie z zapisem Encyklopedii Britannica „Dawka śmiertelna wynosi 4 promile we krwi. Nie dotyczy Polaków i Rosjan”


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pią Maj 08, 2009 7:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Mały odkop ale ok. ;)
Jak może się spalanie powiększyć? Przecież to tylko pierścienie a nie gaznik czy zapłon. Owszem jest większe tarcie i wolniej się wkręca na obroty. Ale moc się zwiększa, tuleja także się szybciej zużywa ale nie znacznie.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Sob Maj 09, 2009 9:49 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 11:18 am
Posty: 403
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
W simku mam 60/4 strojone średnio wysoko i tłok 1p. Narazie mam 350km od remontu, ale na obroty wkręca się zdecydowanie szybciej i ładniej, dosłownie jak piła spalinowa albo i lepiej :D. Słyszałem, że na tłoku 1p są trudności z uruchamianiem silnika. U mnie pali za 1, max 2-obojętnie czy jest zimny czy ciepły. Poprostu chodzi elgancko.

_________________
Ogarzysta


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Sob Maj 09, 2009 3:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Ogarzysta napisał(a):
W simku mam 60/4 strojone średnio wysoko

Trochę dziwnie to brzmi- średnio wysoko :D To wreszcie średnio czy wysoko? :D
Lepiej byś podał wysokości okien :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Sob Maj 09, 2009 4:56 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 11:18 am
Posty: 403
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
To tak jak klasa "śrenia wyższa" :) . Wysokości jak w fabrycznym ddr.

_________________
Ogarzysta


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pon Maj 11, 2009 8:54 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 09, 2009 11:17 am
Posty: 63
Miejscowość: Warzymice koło Szczecina ;]
Pojazd: Honda exspress,romet sprzedany w marcu Shineray XY500-2E
w starej motorynce 3 pierścień coś da :/

_________________
Jetem pogromcą texasu ;-]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Pon Maj 11, 2009 9:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
To jest pytanie czy odpowiedź ?? Bo wstawiasz jakieś znaczki nie pasujące do reszty ale ok. 3 pierścienie na pewno dadzą coś gdy cylinder jest już mocno zużyty, natomiast w nowym cylindrze, gdy kompresja jest dobra przy 2 czy nawet 1 pierścieniu większa ich liczba tylko zwiększy tarcie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Śro Maj 13, 2009 7:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Sie 30, 2008 7:20 pm
Posty: 43
Pojazd: OGR
No właśnie to jest pytanie czy odpowiedź ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 1:42 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sty 24, 2010 1:00 pm
Posty: 20
Pojazd: Jestem posiadaczem Romete Streeta :)
Witam :) No więc tak ... Mi sie Panowie wydaje że 3 pierścień ma może jakiś tam niewielki wpływ na moc silnika ale 3 pierścień na tłoku a tym bardziej w tego rodzaju pojeździe poprawi tylko bardziej kompresie (szczelność) sprężania. To jest moje zdanie :) Aaa.. I te tłoko z trzema pierścieniami są do kupna bo sam kupiłem i tan jak tam już wspomniano jest on już od razu po drugim szlifie :) Powiem wam że ładnie chodził motorek :)

---- Połączono -----

Witam :) No więc tak ... Mi sie Panowie wydaje że 3 pierścień ma może jakiś tam niewielki wpływ na moc silnika ale 3 pierścień na tłoku a tym bardziej w tego rodzaju pojeździe poprawi tylko bardziej kompresie (szczelność) sprężania. To jest moje zdanie :) Aaa.. I te tłoko z trzema pierścieniami są do kupna bo sam kupiłem i tan jak tam już wspomniano jest on już od razu po drugim szlifie :) Powiem wam że ładnie chodził motorek :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 2:15 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 04, 2008 8:26 pm
Posty: 289
Miejscowość: Brzesko
Pojazd: Suzuki RG 80
zloty243
zobacz na date ojapier
według mnie Pumba wyjasnil dobrze o co chodzi z tymi pierscieniami


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 3 Pierścień
PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 2:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sty 24, 2010 1:00 pm
Posty: 20
Pojazd: Jestem posiadaczem Romete Streeta :)
Ty no kolo :) Czy w tym temacie ważna jest data? <stiupid> Nie wydaje mi się. Ważny jest temat :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 19 Queries | GZIP : Off ]