Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Maj 09, 2024 7:10 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: jawa 50 podkładka pod głowice
PostWysłany: Nie Cze 15, 2008 9:20 pm 
Offline

Rejestracja: Pią Cze 13, 2008 6:31 pm
Posty: 2
Miejscowość: Gorzów Wlkp
Posiadam ogara 200 i usłyszałem od kumpla że gdy wyciagnę podkładkę pod głowice to zwiększy się moc. A i czy w gaźniku od jawy 20 p (pancerki ) była dysza 65 czy 68 bo założyłem do siebie taki i nie wiem czy kupować ta dysze 68

POZDRAWIAM :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 15, 2008 11:16 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Maj 29, 2008 7:57 pm
Posty: 164
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
dj_muchel napisał(a):
gdy wyciagnę podkładkę pod głowice to zwiększy się moc.
zarobion
Kompresja się zmniejszy
A dysza była 68 :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 10:08 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
dj_muchel napisał(a):
i usłyszałem od kumpla że gdy wyciagnę podkładkę pod głowice to zwiększy się moc

Jakbyś splanował głowicę to poprawi się nieco moc. Ale uszczelka jest po to, aby uszczelniać i aby była lepsza kompresja.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:35 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 22, 2008 3:43 pm
Posty: 42
Miejscowość: Łódź
Uszczelka pod głowicą? I to w czeskim silniku?

_________________
Jawa 50 Ogar 200 i Motorynka Pony 50;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:36 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Oczywiście.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:42 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 22, 2008 3:43 pm
Posty: 42
Miejscowość: Łódź
Ja pierd.... Zajmuje sie juz porzadnymi przeróbkami a jeszcze nigdy nie slyszalem zeby zakladac uszczelke pod głowice do czeskich silników. Stary sprawdź jak jeździ bez i z? Choc ja jeszcze nie widzialem podkladki pod glowice w sklapach. Tyle czasu jezdze bez i nic nie slychac. Pozdro

_________________
Jawa 50 Ogar 200 i Motorynka Pony 50;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:44 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Też nie mam i jeżdżę, tylko głowica musi być "prosta" i idealnie przylegać ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:50 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lut 22, 2008 3:43 pm
Posty: 42
Miejscowość: Łódź
Jeśli miałes 65 to załóż 65 bo inaczej moze ci zalewac, chyba ze lubisz ustawiac gaxnik to zyskasz troche na elastyczności. Wyciągając p[odkładke dużo nie zyskasz, jeżeli wogóle ja masz. Jeśli gruba na 3mm to pewnie ze cos da, ale ciezko mi powiedziec...

_________________
Jawa 50 Ogar 200 i Motorynka Pony 50;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 16, 2008 8:52 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Pavloor napisał(a):
Jeśli gruba na 3mm
<lol> jej grubość liczy się w dziesiętnych mm :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 6:59 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
ona jest z alu... można ją zrobić z puszki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 6:54 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
Pavloor napisał(a):
Choc ja jeszcze nie widzialem podkladki pod glowice w sklapach.

Uszczelka pod głowice do 223 jest w każdym komplecie uszczelek do tego silnika.

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 7:31 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
Z3US napisał(a):
jest w każdym komplecie uszczelek do tego silnika

no niestety, nie w każdym ;/ niedawno kupiłem taki komplecik i nie było...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 7:33 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
No nie w każdym, jak kupiłem z agmotu to była, a jak kupuje w sklepie to czasem jest, zależy z jakiej firmy są uszczelki ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 7:55 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
paabson napisał(a):
Z3US napisał(a):
jest w każdym komplecie uszczelek do tego silnika

no niestety, nie w każdym ;/ niedawno kupiłem taki komplecik i nie było...

Przecież uszczelki i tak się nie daje =P

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 17, 2008 8:08 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Maj 29, 2008 7:57 pm
Posty: 164
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Ja tam daje ponieważ głowica musiała by idealnie dolegać.

_________________
Tuning- I chce się żyć :D

Prace nad ogarem trwają <jupi>

Przerabiam Ogara 200 na Cafe Racera :D


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów O ile splanować głowice

kamilkudlak

2

1930

Pon Lut 12, 2007 8:29 am

kroczus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak w domowych warunkach splanować głowice

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kamilkudlak

21

8928

Nie Lut 18, 2007 10:50 am

Derek123 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów czy można taką głowice wsadzić do zwykłego cylindra

reaktor

7

2658

Czw Paź 04, 2007 4:44 pm

VeGo Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. jawa babetta

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kamilo

16

5950

Wto Maj 29, 2007 7:08 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jawa ważne

Goomy

3

1656

Śro Lip 02, 2008 10:43 pm

DjSeba Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 21 Queries | GZIP : Off ]